Tuesday, July 6, 2010

EESTI?!?!?!?!

Hetkel on mul kellapoiss 3:37 hommikutunde l66mas. Kohvrid nyydseks kokku pandud,tuba sassis,v2ga paljud asjad k6rvale j2etud suure kurbustundega...
T2na kell 12 s6idan linnast minema,kell 15.45 hyppan lennukile.


Senikaua on hyvstij2tud olnud ikka v2ga karmid asjad. Mulle ei meeldi v2ga hyvasti j2tta,mist6ttu olengi k6igile 6elnud,et see on "peatse kohtumiseni".
Raske on lahkuda.
Ma olen hetkel v2ga v2ga v2sinud ja peaks tuttu minema,aga lyhidalt kokkuv6ttes ytlen,et see oli mu elu parim aasta. Juhtus nii h2id asju,kui ka v2ga halbu. K6ik on teinud mind tugevamaks ja tolerantsemaks inimeseks,meeletult suure kogemuspagasiga,mis mind terve ylej22nud elu kaasas j2rel k2ib.
Kui ausalt 6elda..siis ma tunnen,et minu koht kuulub SIIA rohkem,arvestades iseloomu ja yhiskonna sobivust.

Aasta l2ks nii kiirelt ja need,kes mind toetasid ja lasid k6igels el t2ituda, SUUURED T2NUD!!! Ehk pere,sugulased,parimad s6brad.


Blogi pean peale eetsis veel edasi,thsiili asjadest. Paljud pildid,videod j2id panemata ja jutud r22kimata,niiet kui aega leian Eestis teen v2ikseid tagantvaatamisi. Viimasel ajal polnud yldse aega!! +ma olin haige.

Eestis olen ma 23.59 7nda juulil! P2ris t2pne v6i mis!:)
11.ndast juulist hakake mind aga v2lja kutsuma!:)



Aa,m6ned kysimused on ka tulnud mulle. 2 tykki lausa:D::D
Miks valisin tshiili? - Tshiili polnud mu ei esimene,teine ega ka kolmaski valik. Eelnevad valikud aina kukkusid v2lja. Holland,kuna asus euroopas ja oleks v6inud ikka kuhugi kaugemale minna. J6udsime L6una-Ameerikani,l2ksime lepingut tegema Argentiinale. Samal ajal olin Argentiina ja Uruguay vahel. Ja YFU direktor ytles mulle,et ou,aga mine tshiili! See tundus ahvatlev,enne polnud kordagi m6ttesegi tulnud:D Aga siis vaatasin,et ohoh,p2ris lahe, antartikast k6rbeni v2lja,ookeani 22res. + L6una-Ameerikas kindlasti k6ige tsiviliseeritum yhiskond. Niiet j6udsin siia.
Kas ma silmar66mu leidsin siit? - Ma m2letan nii h2sti,kui vanaema veel Eestis kurtis,et kardab et ma Tshiilist silmar66mu leian ja siis ei tahagi Eestisse tulla enam...Eks jah,armumine teeb inimesele k6ik palju raskemaks ja paneb inimesi tavatust hullemini k2ituma.
Mina tulen Eestisse,v2ga v2ga raske sydamega.
Leidsin kyll. Aga v2hemalt tulen ikkagi tagasi.



Ok,ma paaritunnisele unele ja siis LENNUKILE! Soovige edu,mul meeletu hirm lennuki ees mis yle ookeani lendab!:D


Santiago-Pariis
Pariis-Helsinki
Helsinki-Tallin(laev).




Siiamaani ei tunne ,nagu ma l2heks. See ei j6ua mulle kohale. Ma tahan siia j22da veel!!!! Ma ei ole valmis minema!!!!!!!


Helena Chilena.

1 comment:

  1. Kahju, et varsti saab jälle üks tore vahetusblogi läbi.. aga vähemalt ma jõudsin enne su minekut blogi "Follow"-nupule vajutada, sest see jamas mul ikka nädalaid:D

    ReplyDelete