Saturday, May 22, 2010

Kukkuvad lambid,narkootikumid ja auto6nnetus

S66n hetkel siin enda granaat6une 6htus66giks(8.- kg). Hetkel granaat6unde hooaeg,igalpool palju ja odavalt,mul aiaski isegi yks puuke.
On hilja ja m6tlesin,et pole ammu blogi kirjutanud. Ei viitsi ka.
Homme teen p6hjaliku blogi enda koolist ja koolisysteemist ja EKSLUSIIVVIDEO PRIVAATMISSAST. Aga seda k6ike homme.


T2na oli mul taaskordne v2ike auto6nnetus(1.ne kord oli kuskil november vms, kui kihutav kiirabi mu taksole sisse s6itis ja terve auto kapoti totaalselt puruks l6i ja ma suuuured sinikad sain). Peale seda esimest korda,on mul olnud autode ees v2ike hirm, alati kui siin kihutatakse taas v6i 66sel kui Carlos klubist koju s6idab(m6ned 6lled sees),on olnud tavap2rasest suurem hirm ja pinge.
Ja t2na,olime siis Jonathani ja Anita ilusas punases sportautos,Rosita ka,hakkasime just p66rama,kui suur dziip lihtsalt tagurdab otsa meile. Enne seda Jonathan piibutas veel k6vasti ja palju,aga miskip2rast teine autojuht seda ei kuulnud ja julmalt s6itis meile sisse.
Autoga midagi hullu polnud,esituled s6itis sisse ja veidi kortsu l6i ja v2rv maas,6nneks kiirust polnud tal. Aga siiski,pole just meeldiv vaadata kuidas aeglaselt mingi tobe dziip sulle sisse tagurdab ja Rosita k6rval kiljub.
Peale pauku Rosita hakkas r66kima ja jooksis autost v2lja,teised ka,ma ainsa rahuliku eestlasena j2in autosse.
Siis aeti mind ja Rositat Carlost  kutsuma(elas paar kvartalit edasi),kuhu ta just enne meid oli Beleni ja Margarethiga l2inud. Jooksime Rositaga sprintides sinna, tuli Carlos,helistasime politseile.

(Politsei v2rv nagu eestis on sinine,sinised autod ja unifrom,siin on mingi kole pasteediroheline)

Siis tuli politsei,v6ttis andmeid, kysitles kindlustuste ja asjade kohta,ja Jonathan ja teine autojuht
pandi politseiautosse,et haiglasse viia ylevaatusele ja alkotesti teha vereanalyysiga.
Me siis l2ksime Anita poole korra,pool tundi,igav hakkas,l2ksime kohalikku politseijaoskonda kysima,et kuhu teised l2ksid. 6eldi,et nad on ikka veel Los Andese haiglas,m6tlesime,et ootame neid siis,kaua neil ikka peaks minema ju. Tund aega istusime autos politseijaoskonna ees,ikka ei midagi. Vahepeal ostsime poest n2ksi ja jooki. L2ksime siiski siis Los Andese haiglasse,kus Jonathan IKKA veel j2rjekorras oli,et vereproovi teha.
Passisime siis haiglas nii tund-poolteist,ma k2isin vahepeal poes ja ostsin granaat6une.
L6puks kell 8 saime 2ra(6nnetus oli umbes 4.30).L2ksime Anita poole 6htust s66ma ja siis nyyd koju.
Kindlustus teeb nende auto korda.
Aga mullle need autod kohe YLDSE ei meeldi enam. Mul ikka vedanud,et midagi hullu pole juhtunud veel.


Kaks n2dalat tagasi,yhel laup2evasel 66l,oli taaskordne maav2rinake. Mitte midagi uut. Selline 5-sekundiline,lyhike,kuid suht tugev.
Esmasp2eval kooli minnes kaks n2dalat tagasi,l2ksime klassiga otse kabinisse palvetama,nagu alati:D Peale seda Jumal-sa-oled-mu-elu-ja-armastus't,6eldi,et MEIE klass ei tohi oma klassi minna. Sest mingi lamp oli alla kukkunud maav2rinakese ajal ja peame ootama kuni t66lised korda teevad.
Okei,l2ksime vaatasime aknast oma klassi,et oma silmaga n2ha seda lampi.

KELLE LAUALE OLI LAMP KUKKUNUD??????

Jah,minu.

See piklik lamp,nagu koolides ikka,oli loomulikult minu ja minu taga-istuva 6pilase laua peal.
Oleks see v2ike maav2rinake olnud koolip2eval,oleks asi l6ppenud v2ga halvasti,kuna see oli nii lyhike ka ja ma poleks saanud reageerida.
Taaskord vedas mul ajaliselt.
Lamp tehti korda igatahes.
Kuid, see kolmap2ev,tulin taas kooli ja taas 6eldi,et meil lambiprobleemid. Seekord oli see SAMA lamp,aga ta polnud p2ris maha tulnud,rippus seal vaevalt veel laes kinni yhe otsaga. Lahtine ots muidugi minu laua peal peaaegu,aga siiski suht hus ja istudes mu pead poleks puudutanud.
Peaks kohta vahetama enda klassis v6i mis??


Muidu on koolis ikka ja endiselt lahe. T2na oli koolist vaba p2ev(reede),ei teagi miks,mingi vabaduss6da p2ev vist. Neljap2eval tuli kooli endine vahetus6pilane Norrast Abbe(2007/8),kes k2is samas koolis ja nyyd kylastab kuu-ajalise reisi v2ltel oma s6pru ja perekonda ja astus koolistki l2bi. Ajasime kaks tundi juttu.
Maailm on ikka v2ike:D Ytlesin talle,et mu parim s6ber on ka hetkel Norrast v6p,ja Abbe kohe karjus:" AAAA,Martin v6ii?????".
Little world.
Ja siis ta r22kis enda s6brannast,kes temaga samas koolis oli,shokolaadiga tema s6pru endale ostis ja palvetamise ajal mikrofoni v6ttis ja ytles k6igile,et "MINA OLEN ATEIST, TE OLETE N6MEDAD" ja selline psyhhopaat. Ja ma kysisn,et "mis ta nimi oli?" Abbe ytles,et "ma ei tahaks 6elda".
Mina:"Melanie?"
"KUST SA TEAD??"
Maailm v2ike. Nimelt minu peres oli kunagi see sama Melanie, teadsin,et yks hull saksa plika,kelle mu ema l6puks majast v2lja viskas sest ta p6genes kodust 2ra koguaeg ja keeldus s66mast ja vingus ja karjus.
Abbega saan ma veel kokku,kutsusin ta YFU re-entry'le,mis on j2rgmine n2dal 26-29 mai. Laager,kus valmistatakse meid ette oma riikidesse minemiseks ja probleemideks.

Ma ju nii varsti kodus...:( Happydance v6ite teha nyyd.


Mida ma teiege veel jaga tahaks on narkootikumide teema.
T2na just autos oodates arutasime.
Tshiili seadus on nii,et ILLEGAALNE on osta ja myya narkootikume,aga LEGAALNE on suitsetada kanepit/marijuaanat(teisi ei v6i) yksinda. Samuti v6ib kasvatada kanepitaime enda kodus legaalselt,juhul,kui on vaid yks taim.
Kui aga suitsetada kanepit t2naval,on see illegaalne,kodus aga pane nii palju kui syda lustib.
Ma ei suutnud seda algul uskuda,aga mu 6ed ka k6ik kinnitasid seda.
Ytlesin neile,et see on ebanormaalne,narkots on narkots,peaks igal viisil illegaalne olema. "Aga see on sinu valik mis sa teed ju? Marijuaana ei ole paha,yksi tehes kellele sa ikka halba teed?".
Sellised on nende arusaamad elust...Imelikud seadused.
Tshiilis on palju palju kanepiistandusi,v2gagi palju,mist6ttu maksab t2nava peal gramm umbes 10-15 KROONI.
(ei,ma ise pole teinud ega tee ka,aga ma uurisin ja kysisin).
Noh,Brasiilias pidavat yldse 3.- olema,niiet tshiili pole k6ige odavam kah.
Imelik riik ikka kyll oma seadustega:D


Muidu on mu p2evad ikka sisustatud kooliga,peale kooli k2in vahel 6htuti s6pradega v2ljas,veedan aega perega ja muud huvitavat v2ga ei tee. Nataliaga olen k2inud nyyd pea iga p2ev rattaga s6itmas,kyll suuremaid,kyll v2iksemaid tiire. Enda uhiuued 10 kilo tuleb ju 2ra grillida.

Homme teen siis koolisysteemist,enda tunniplaanist ja muust p6hjaliku sissekande ja 2rge unustage ekslusiivvideot privaatmissast(mida oli natuke raske j22dvustada,kuna preester koguaeg manitses oma kullipilguga,aga v2hemalt sain peale v2ga ilusa pyha leiva s66mise tseremoonia).


Olge tublid ja edukat s22sejahti. S66n nyyd enda ylimahlakaid granaat6une edasi.

No comments:

Post a Comment