Wednesday, May 26, 2010

PERDON!!!

DISCULPAMEEE

VABANDUST!

SORRY!

Mul ausalt on kiired ajad, 6htuti saan ikka s6pradega kokku v6i palju kodut6id v6i muud tegemisi, ja kuna 6htud on alati blogikirjutamisajad ka,ei ole suutnud leida aega blogi jaoks. Tunnen end nii halvasti,et te mu missast videot ei saanud. Aga parem hiljem kui mitte kunagi. Lisaks, kuna t2na oli koolis Maria Auxiliadora(samuti tuntud ka kui Ave Maria) p2ev,oli p2ev l2bi missat,suutsin v2ikseid videosi ka teha salaja, et preester ei n2eks ja Jumala abia mulle needust peale ei paneks, niiet saate hiljem,kuid see eest topelt. Isu2ratav,ega.

Homme l2hen Re-Entryle. Ehk,kui vahetus6pilased saabusid Tshiili k6ik YFUkad,olime 4 p2eva linnas nimega Olmue, kus valmistati meid ette,,igast n2item2ngud ja l6bus aeg.
Nyyd on sama asi vastupidi. Taaskord saavad k6ik vahetus6pilased kokku,kes YFUga siia tulid, seekord linnakeses Villa Alemana, ja seal valmistatakse meid ette TAGASITULEKUKS(happydance time for you guys), ehk probleemid mis v6ivad tekkida,kuidas yhiskonna-ja kultuurimuutusega toime tulla ja igatusega ja v2rke. Samtui tulevad n2item2ngud ja asjad ma usun.
3 66d ja 4 p2eva,niiet laup2eval olen tagasi. Kahju et Eurovisiooni ajaks ei j6ua. T2nane poolfinaal oli ikka v2ga n6me,ausalt,btw.

Igatahes,laup2eval tulen tagasi paljude piltide ja videotega,teen Villa Alemanast postituse ja siis kunagi missast ka,et teile ikka t6estada et ma ei luiska oma missadega:D

Nii m6nus,mu elutoas on kamin p6lemas,l2hen istun seal oma h-emaga ja ajan juttu ja siis tuttu,ehk v2ike granaat6ungi enne seda.

Take care

2 comments: