Tuesday, May 4, 2010

Probleem

OUMAIGAAD.
Tegin just video, enda l6unask2igust. See on 21 minutit pikk. Ma ei saa aru kuidas ma nii kaua r22kisin vaid 4st p2evast,just vaatasin  k6ik yle ja j2in peaaegu magama seda vaadates. Jeesus.
Youtube saab videosi panna aga kuni 10-minuti pikkuseid.

EHK, MIDA MA TEEN?????
 a) Keegi soovitab mulle m6nda teist lehte,kuhu saab pikemaid videosi yles laadida
b)Keegi seletab kuidas bloggeris videot panna(vanasti sai,postitust tehes oli yleval m2rk,et pane video,enam ei ole,ei oska).
c) Keegi 6petab kuidas videot l6igata.
d) Ma kirjutan hoopis jutu blogisse,mis tuleks kokkuv6ttes sama igav kui minu kuulamine.
e) Ma teen uue video,KUIDAGI lyhemalt
f) Muu variant

6elge,mis te arvate mis ma tegema peaks... Nii kurb nii kurb.

3 comments:

  1. toru.ee - sinna peaks pikemaid videosid saama panna, kui 10 min ka :D
    ole tubli ;)

    ReplyDelete
  2. windows movie makeriga kaab väiksemateks juppideks löikuda, aga öpetada ma küll ei oska :D vb kuskilt googeldades saaks abi :)

    ReplyDelete
  3. ou movie maker on jumala lihte. natuke pusid ja saad selgeks. kui sa üldiselt minu kirjakeelest aru saad, siis moviemakeriga sul küll probleeme ei tohiks tekkida:)

    ReplyDelete