Thursday, June 3, 2010

MISSADE ERI!!!!

Yks halva kvaliteediga video siis minu privaatmissast,mis v6ttis aset umbes 3 n2dalat tagasi.
Kuna raske oli filmida, sest klassijuhataja oli mu k6rval,ja preester ka kohe seal samas,oli v2ga raske midagi peale saada,aga noh,MIDAGI sai.
See privaatmissa on vaid 2 korda aastas. Ehk,seal on vaid YKS KLASS korraga(yldiselt see,mis iga n2dal on,on terve kool koos). Kuid privaatmissal on vaid yks klass,yhel ma k2isin eelmine aasta,ja see oli nyyd mu elu viimane kah.
Piiblid,laulud, armuleivad. Tavalised asjad.

Disfrutalo!

VAJUTA SIIA



Ja eelmine n2dal oli meil Ave Maria(Maria Auxiliadora tegelt,aga Ave Maria on igas linnas erinev nimi,pikemalt ei viitsi seletada) p2ev,mille auks oli ka suur missa. Mis on yldiselt iga n2dal kord:D V6tavad aset kooliv6imlas,ja on koos terve kool,p6hikool ja gymnaasium. Tegin sealgi veidi videosi nii palju kui sydametunnistus lubas(et preester Jumala abiga mulle jumala eest needust peale ei paneks et missa ajal tehnikat kasutan).

VAJUTA SIIA



Vot, selline oli meie t2nap2evane missade eri!:D
Varsti tuleb video,kuidas ma eile Santiagos k2isin Elissaga. See oli v2ga feilirohke(vihjeteks valed metrood,viimasest bussist mahaj22mine) ja v2rki. J2rgmise korrani!:):)

Siin on kylmaks l2inud, talv on k2es. T2itsa l6pp,p2eval on umbes 20 kraadi , ja ma l6disen.

Kuna v2sinud ja palju palju 6ppimist ja ajaloo lugemist vaja teha, adios.

2 comments: