Thursday, June 24, 2010

VIVA CHILE!







V2heke juttu ka:)
Alguses oli meil siis paar tundi,ja kell 9.30 algasid ettevalmistused. Hakkasime igasuguseid asju panema akentele ette,et valgust ei tuleks palju sisse. Sai osta 3e krooniga maitsva koogi v keeksi,panime juba s2rgid selga,lipud v2lja,hea tuju yles. 
Karjuti seda p6hiasja:
C-H-I CHI   L-E  LE   CHI CHI CHI LELELE VIVA CHILE!
"tsee atse ii  tsiiii,   el e   leeee, tsi tsi tsi lelele viva tsiile"-h22ldus.

Ja igast teisi jalgpalli laule ja tunnuslauseid ja asju. V2ga tsilll,vaim oli ylal juba.
SIis algas m2ng pihta ja algusest kuni l6puni,KOGUAEG KILJUTI. Iga asja peale. Ma olin ainuke vaiken vaataja,kes vaatas ekraani, tegi kurba h22lt siis kui v2ga napilt l2ks m66da v kui v2rav oli ,siis ikka karjusin ka. Aga nemad KOGUAEG!:D
T2nud muidugi kohtunikele,kes kaartidega v2ga kitsid polnud ja minu lemmik sai kollase kaarid juba esimese 50 sekundi jooksul. N2item2ng oli ka muidugi vapustav!!!:D
Kui oli esimene v2rva(mis hiljem tyhistati),siis mu klasss kiljus,karjus ja oldi 6nnelikud. Seda,et kohtunik n2itas suluseisu,ei n2inud keegi,peale paart minutit. Tulevase s6imu sain tegelt ka videoklipile,aga ma seda teile yles ei pannud,kole vaadata kui vihased nad olid!:)

Vaatasime siis 42 tydrukut koos meie klassis. Kuumaverelised latiinod. Ma ei tea mis m6ll oli veel segakoolides,kus mehedki,veel kirglikumad jalka suhtes. Aga mulle piisas meie omadest . Kuigi mu vaesed k6rvakesed kallikesed.

Mina olin enda poolt kaasa v6tnud jalgpallis2rgi ja tshiili lipu:)

Poolajal ka maalisime n2gu veidi:) Mulle kirjutati otsa ette: VIVA(elagu)

Kui oli 6ige v2rav....oeh. TRALL K2IS!!!! Nad olid NII LEILIS!!! Terve tsiiiiili oli!!!! Ja meie klassis,lasti 6hku serpentiine ja igast v2vilist puru ja karjuti,kallistati ja no nii kaiff oli!!!:D Ja see alles alagrupim2ng:D
L6pusekunditel (nagu ka videos n2ha),elati ikka kaasa,aga t6eline emotsioon oli siis,kui oli l6puvile. Selle emotsiooni pyydsin videole:D
Eestis l66ksime patsu,paar head s6na ja m6ni joogisem karjuks ka midagi ja hypleks. Aga vaadake neid 15-16 aastaseid katoliiklasi.:D

Ja siis kohe v2lja,hoovile. Seal k2is hyplemine ja karjumine ja tantsimine pool tundi,tehti pilte,ma paar videot,karjuti neid laule ja chichichilelele viva chiled koguaeg. Sellist streiki enam ei tehtud,ja lihtsalt t2histati. Nii kuidas k6ri j6udis ja hyppeliigesed suutsid.

Kui 2ra v2siti,siis pandi aafrika laulud peale,ka kuulsad MMi laulud, waka waka,wavin flag,juanese laul jne. Ja nii k2is tund aega kokku,t2hitsemine,6nnnetunnne.

Pikalt ei jutusta. Siis n2gin enda tugiisikut(igal vahetus6pilasel on oma tugiisik,kes peab kodu kylastama kord kuus ja kelle poole p66rduda murede korral,YFU vabatahtlik) ESIMEST KORDA!!:D Normaalne. Tuli kooli,et ajada uute sissetulevate vahetus6pilaste asju.

Aga jah,l2ksime tagasi tundi,saime koolist veidi varem lahti. Mu issi saatis SMSi ka,et VIVA CHILE!!!! ja siis eestikeelselt ka. Ja mu klassi6ed olid h2mmingus,et kas eestis vaatame jaljkat v6i. :)
Igatahes..loodan et nautisite videot ja oli huvitav. Onju veidi teistsugusem kui Eestis?:)

Tshiilil 2 v6itu,reedel viimane m2ng Hispaaniaga. HOIDKE MEILE P6IALT!



M6ned pildid ka:):




















Ps!: Olen juba 2 x(peale kahte v6itu), nautinud enda lemmik kiirtoidukohas,Doggyses ,tasuta s66ki,sest kui tshiili v6idab siis saad tasuta hodogi,friikad,joogi ja j22tise:) M6nus! Loodan et reedelgi saan tasuta l6una!

1 comment: