Saturday, June 19, 2010

Viña del Mar/Valparaiso

VIHANE. Tegin seda postitust mingi tund aega,videotega j2nnates,ja tuli v2lja,et neid vidoesi kopides ja pastedes,ei hakka need t66le,niiet ei saa siiski blogisse yles panna,vaid peate ise linkide peale kl6psama.



NIIII.  12-13 juuni k2isin ma siis Viñas ja Valpas. Alliga. Niisama
Kuna mu kaamera vahel t66tas,vahel mitte ja tegi igast vigurv2nti,siis k6ige t2htsamatel hetkedel ta muidugi ei t66danud. Karmav6lg. N2iteks siis,kui maksin suure summa et minna mitmetunnisele eksursioonile turismipuntkiga,isikliku autoga s6idutasid mind kuulsatesse kohtadesse(Alli ja Joanna ja Tuuli ka) ja r22kisid juurde. Oli v22rt. Joanna tegi pilte,aga ta on hetkel reisil p6hjas,niiet ei tea kunas saan.

ENIVEI,minu reisike algas juba varavarahommikul,kui pidin pyydma 8sase bussi:D Siis l2ksime 3 tundi Viña-
sse...kohale j6udes aga me ei teadnud,kuhu minna ega mida teha,plaane me polnud teinud v2ga:D
(Alli seal alguses jaurab hispaania keeles)

Kuna Alli pidi j2rgmine p2ev minema reisile teiste soome tydrukutega,oli tal suur kott ja otsustasime viia tema koti yhe teise vahetus6pilase koju,muidugi sealjuures 2ra eksides ilusa hoolega.
Olles eksinud,jalutasime m66da yhest putkast ka,kus olid myygil igasugused lipud. Soome oma polnud,Eesti oma aga oli!!!:):):) Mul polnud vaja ,aga ma siiski..intuitsioon ytles,et osta. Ostsin. :)





Kusjuures,vahepeal teed kysides kahe naise k2est,pistis yks neist Allile pihku sellise paari lehekyljelisele raamatukese, mis oli t2is JUMALAST,nagu ikka ja kuidas Jumal sulle uue elu kingib,whatever, ja siis ytkes k6rvale et :"N2e,v6ta see,las Jumal juhatab sulle teed,mina kahjuks ei tea kus su soovitud maja asub".



L6puks leidsime,elas lukskorteris,v2ga tsill,all reseptsioonis helistati veel ennem ylesse,ja teati,et jah,kaks blondiini tulevad yles,fuajee nagu filmides,kullav2rvi,lift eriti ilus. Ja nunnu(vaid yksikud saavad aru kui nunnu see on:) :)


Niih,siis m6tlesime,et l2hme kaubanduskeskusesse(Viñas on see nii ilus ja kohe rannas pmst),ja ostsime kinopiletis, "Sexo en la ciudad 2",ehk t6lkes 'seks linnas 2',ehk tegelikult "Seks ja linn 2". Enne seda oli aega, s6ime end hotdogidest t2is ja vaatasime suuuuurelt ekraanilt jalgpalli ja hiljem ylitarga ja systemaatilise Maradona intervjuud.
Kusjuures,kinosaalid siin Viñas ja Santiagos on NII NII ILUSAD,mugavad,odavad ka. Aga kinos vot ei k2ida. Seekord oli seal suures saalid 5 inimest,kui Elissaga santiagos k2isin,olime ainukesed. Pole kinorahvas. Pilet maksab 40 kronu,saal nii suur ja mugav ja pehme ja hea,ja ikka ei k2i nad. Vingatsid.

Peale kino ostsime s66rikuid ja l2ksime randa veidi s66ma ja laineid pyydma ja merel6hna nautima. Mis meri..Vaikne ookean ikka!

Alli <-




Mina







Siis kell oli ma ei tea,umbes 4i,saime kokku Jonna ja Tuuliga. Jonna on siis YFU vahetus6pilane Soomest,elab Viñas ja Tuuli oli ta s6branna Soomest,kes oli 2he n2dalasel reisil Jonnaga Tshiilis ja ei r22kinud s6nagi hispaania keelt,niisiis olimegi mina(EESTLANE), ja Alli,Jonna ja Tuuli soomlased. L2ksime bussijaama,et 3 tsikki saaksid homseks bussipiletid osta p6hja,ja samas bussijaamas oli turismiinfo,l2ksime sinna,ja siis 6eldigi,et noh,l2hme 2heks tunniks,teeme tiiru Valparaisos ja m6nel vaateplatvormil ja sadamas ja Rapa Nui kuju juures. Ja l2ksime. Pildid saate hiljem sellest.

Siis Tuulil ja Jonnal oli vaja oma koju minna korra,et 6htuseks peoks ette valmistada,meil Alliga polnud seda vajadust,ja l2ksime Valparaisosse.
Yhte kuulasse restorani,mille nimi on J-Cruz(h22ldus nagu Hota kruuz). Mina olin sellest vaid kuulujutte kuulnud,ja otsuastasime Alliga yle tsekata. Kuulus on ta nimelt sellepoolest,et sa v6id seal laudadele peale kirjutada, enda pilte toppida,sodida. V2ga kihvt!!!!
Sisenemine sinna oli nats hirmus,veel enam et oli juba vara66.


AGA SEE OLI NII NII NIII NIII NII LAHE! Kelnerid,kaks 60ndates meest olid NII S6BRALIKUD,oli livemuusika,k6ik seinad,toolid,lauad olid t2issoditu ja passipilte ja igasuguseid asju t2is. Ostsime siis suuer taldriku friikartuleid koos lehmalihaga(ainuke asi mis seal myydi s66gipoolest):D ja nautisime.
Siis kui ma avastasin,et mul pole endast pilti panna,meenus,et ma ostsin Eesti lipu ju!:):)
Sai ilusti 2ra kasutada. M6ned videod tegin ka:)





Ja m6ned pildid:






Igatahes,ma j2in v2ga v2ga rahule,ja nyyd j22b sinna ilustama ka meie Eesti lippppp!:) V2ga v2ga rahule j2in:)

Veel paar pilti:




Igatahes,peale J-Cruzi,saime taas Jonna ja Tuuli kokku ja l2ksime baari. Seal oli Jonna host 6de ja ta parim s6branna ka.
Igatahes,j2ime 6htuga v2ga v2ga rahule. Ja yldse p2evaga. Oleks tahtnud veel rohkem teha,aga mu enda 6de Belen elab Valpas,ja varsti l2hen tagasi Valpasse,tahan yhte heasse muuseumi minna ja laevas6idule minna. Mul nii v2he aega alles.

CHI CHI CHI LELELE VIVA CHILE / SUO SUO SUO MI MI MI,VIVA SUOMI




Igatahes,rahule j2in. N2gin yhe p2eva jooksul tegelt palju. Ootan kuni soome tsikid l6unast juba tagasi tulevad,ja saan ehk veel pilte ja v2rke s2rke. Tahtsin ka nendega p6hja reisile minna,aga mu h.ema ei lubanud. Ta ei lubanud mul isegi pidzaamapeole minna. Hea et Viñasse lubas.:DBe positive.

Okei,hasta luego!:)

No comments:

Post a Comment