Wednesday, November 18, 2009

No ei tule blogimine välja.

Enivei.
Laupäev...Pidin minema Alli poole päevitama. Aga tüüp ei vastanud telefonile ega midagi,ja alles kell 17.00 ütles,et ok,ta hakkab linnast koju tulema nüüd. Senikaua olin enda aias ja päevitasin(minu jaoks on nii sürr et teil lumi maas,sorri),sõitsin rattaga 15 minutit Alli poole,läpakas ka kotis,sest kuna päevitamisest asja ei tule kellaaja tõttu,vaataks filme. Jõuan ta villa ette,ootan pool tundi murul pikutades,tüüp hilines ju. Kas see pole tüüpiline?
Vaatasime "Eurotripi" ja sõime kilo masikaid ja jäätist.
Õhtul Belen ütles,et nad lähevad pubisse,selline rahulikum õhtu. Surusin endki autosse ja kutsusin Alli ka,niiet talle järgi. Kuigi Alli pidi järgmine päev kell 7 hommikul bussiterminalis olema:D Aga tal oli ka väljaminemis tuju.
Pubi ukse ees,me otsustasime(autos oli 6 inimest ja mingi junn auto veel), et ei viitsi rahulikud olla,lähme Scaliburi(klubi).
Kell oli 1.30,sisenesime klubisse. Väga mõnus oli,algul oli raske end reggeatoni lainele saad,pole mingi üle kuu aja klubis käinud, aga lõpus läks mõnusaks ja tsilliks. Nägin palju tuttavaid ja sain palju tuttavaid. Peale diskot kell 5 hommikul siis hotdogi sööma ja pool 6 sain koju.

Pühapäeval ei teinud midagi vist. Õhtul käisime ema ja mõne õega poes. Ja ma ei tee seda enam!!! 2 tundi niisama toidupoes. Kahe suure käruga,mõleamd ääreni täis lahkusime. Mul oli oma kott,ostsin kellogsit kaks suurt pakki,siis ma leidsin PUDRUUUU,ma koguaeg otsinud,nüüd leidsin, siis ostsin vöö ja õhupallid.
Kellogs,kuna mul kõrini...3 kuud IGA hommiku-ja õhtusöök SAI. SAI SAI SAI.

AGA NO POLE VÕIMALIK!! Rosita tahtis ka kellogsit. Ok,ma siis kallasin piima peale ja sõin. Ta vahtis suurte silmadega,ja ütles,et nii süüakse: TA VALAS KELLOGSILE PEALE KUUMA VETT, LISAS PIIMAPULBRIT JA SÕI!
Siin on ikka päris pooletoobised:D Aga noh,teine kultuur. Miski pole halvem ega parem,vaid teistsugune.
Puder tehakse ka nii. Suure kruusi sisse paned helbed,ja lisavad vaid kuuma vee ja sööd seda soga. Ei segata,ei kuumutata(kuum veis lihtsalt valatakse sisse ju). Ülivastik,ausalt. Aga ma kasutan pliidi võlusi.

Esmaspäeval lõppes koos 10.30,olin veel 2 tunnikest seal,harjutasin näidendit(osalen ühes etenduses),ja siis kell 12 läksime Alfo sünnipäevale. Mu lemmik klassiõde siis. Koolis juba kinkisin enda lemmikkommid talle Eestist ja siis tegime talle üllatuse,ma hoidsin kooki küünlgaa,teised õhupalle.
Kell 12 ,olime kohvikus, see oli ka Alfole üllatus. Dominique viis ta sinna et "vetsu minna". Ja juhtis meie ruumi,jälle,uus tort ja ÜLLLATUUUUS!:D Väga tsill oli,sõime hotodoge,jõime koka koolat ja kell 4 koju.

Teisip..hahahahahaha. Kuna h-emaga tülitsesin,ta nimetas mind vaimuhaigeks ja et eesti mulle parem ja miks ma teda ei armasta,mille peale ütlesin välja et ma ei avalda armastust kui ma seda ei mõtle nagu tšiili inimesed...Mõlemad ütlesime väga valesi asju,õhtul palusime andeks ja korras.
Aga selle väiske tüli tõttu ei jõudnud enda etenduse peaproovi. Läksime Alliga siin jalgpalli trenni,aga nähes,kui raskeid harjutusi nad täna teevad,otsustasime ära joosta. Sama hetk tuli muidugi Alfo ja Pamela,kes hakkasid mingi kisama et miks ma näidendis polnud ja me Alliga vabandasime ja jooksime ruttu minema,sest Allil tuli äkitselt "kõhuvalu":D
Läksime kõrvalolevasse pargikesse,kus muruväljak,kiigud,kõik. Kiikusime,näeme,nägusad kutid mängivad jalgpalli,ja et trennist ära jooksmine väga mõttetu poleks,läksime nendega mängima:D Poolteist tundi uute kuttidega,saime sõbraks ja reedeks kutsuti peole. Ja mõnusad tüübid.

Täna oli mõttetu päev. Missa oli. Magasin. Feil. Ma lihtsalt jäin magama ja ärkasin,kui pea kukkus kõrvalistuja õlale:D
Kusjuuures..
Meil on mes de Maria,ehk maria kuu,ehk Ave Maria ehk Jeesusse emme. Ja seetõttu,on nüüd 8.november-8.detsember, IGA PÄEV,hommikul kirik. Vnoh,loetakse palveid. Varem oli vaid esmaspäeva ja neljapäev,nüüd iga päev. Ja pikemad. Sest mingi palju rohkem erinevaid palveid ja üks palve on mingi 5 minutit pikk! Ja neil see kõik peas. MUljetavaldav. Ja ma ei teadnudki,et neid palveid NIII PALJU ON! Aga ja. Nüüd see kuu aega iga päev. Ja täna oli Missa ka. 2 tundi. Preester oma kahe noormehega(jüngrid),kõik mingitesse valgetesse linadesse pakitud ja suured piiblikuhjad kaasas.
Laulsime,siis pidi mingis järjekorras seisma,sai mingit küpsist. Seisad järjekorras,ja preester paneb su keele peale ringikujulisi söögiasja. Nagu küpsis. Aga ma ei tea..armuleib ehk?? Midagi sellist. Ma pole seda võtnud,ma ei ole huvitatud mingist maitsestamata õhukesest küpsisest:D

Religiooni tunnis õpetaja ajas taaaaaaas närvi,rääkides,et ta alguses ka polnud nunn,nüüd on,ja need,kes usuvad teadust rohkem,teavad vea. Miks see VIGA on? Kellegi uskumused ei saa VEAD OLLA. Vahel,aga..ma ei tea. Aga siis ta üllatas mindmöeldes,et Adamat ja Evat ei eksisteerunud,et olid bakterid siiski,siis ahvid ja värki. Kuigi seda selle tooniga,et SEE ON NII.Mõned usuvad ehk teistmoodi. Ta sunib meid uskuma asju,mida tema usub.
Aga mind ta ei murra:)


* Ükspäev mu klassiõde küsis kehalise tunnis, "kuule,kuidas sa raseerid enda jalgu? Või depileerid? Kes teeb seda sulle?Ise? Kas punaseid täpikesi ka hiljem on?" Mul lõi suu lahti. Nad on nii avameelsed!!! aga kiitis mu siledaid säärekesi ja ma läksin punastades minema.
*Ükspäev mu pinginaaber karjus üle klassi teise otsa: "OU,ma ostsin sulle need Tampaxid,nagu tahtsid,tahad praegu või hiljem??".
Nende avameelsus pole minulik. Eesti mõistes olin ma ikka päris avameelne ja lahtine inimene,aga siin..no kamoon. Ma olen nii kinnine nendega võrreldes.
*Mu ühel klassiõel puudub üks sõrm. Imelik,3,5 kuud koolis käinud,temaga iga päev suhelnud,ja nüüd märkan.
*Kõik on ümberringi haigeks jäänud.Koguaeg köhivad,tatistavad,müüjad aevastavad näkku. Ma ikka terve. Mu alatine hea immuunsus siingi!:D
Tervisi siinkohal teile sinna eestisse,norra ja usasse!:)
*See laupäev on mu sünnipäevapidu Scaliburis,järgmine nädal koos õega,maskikostüümi temaatiline. Ei tea mis ma rendin veel.

Praegu ei viitsi rohkem. Lõpuks kirjutan luuletuse,mis mu pere saatis:) Ise tegid. Täna sain kirja kätte,seal oli. NII ARMAS:

SUST ALLPOOL LÕUNAS ELAVAD PINGVIINID,
ÜLAL PÕHJAS KÕRB JA TUNTUD NARKORIIGID
SIIN JUPITER ON TAEVAS LOHUTAMAS HINGI
JA VETSUPOTIS VESI KÄIB TAGURPIDI RINGI

RELIGIOON ON TÄHTSAIM AINE TÜDRUKUTEKOOLIS,
KUS "HELLO KITTY" LATIINOTSHIKIST NAISI VOOLIB,
ASE-EMA SADA KALLISTUST KÜLL VAHEL TÜÜTAB,
KUID ISA SELLE EEST JU SUISA MAFIAS TÖÖTAB

SELLES VEIDRAS PLANEEDINURGAS KAUGEIMAS
ON AASTAKS ÄRA ME PERE TÜTAR AINUMAS.
JAH TÕSI SEE, ET KODUS SIND KÜLL TÄNA POLE
KUID USU SÜDAMEIS MEIL SEDA ENAM OLED

VAID LOETUD KUUD JA TAGASI SA TULED!
MEIL VEELGI ARMSAM SIIS SA OLED!

*
KALLID OLETE!:)
Aa,ükskord saatis mu kallis vend,Daniel ka mulle kaardi,ühe kõoge armsama luuletusega mu elus,mis isegi minu pisaratele võttis:

Kallis õde!

Sõpru siin ja sõpru seal,
uksest aknast sisse poeb.

Ei nad lase jääda tuttu,
räägivad seal salajuttu.

On ju ammu teada tõde,
parim sõber sulle õde!

Palju õnne,
armastusega, Daniel.

*
Sa klutt,ma võitsin kihlvea,sa siiski igatsed mind!:)

Aga mul on maailma parim pere.

Olge tublid kõik!:)

No comments:

Post a Comment