Saturday, November 14, 2009

No mul ei vea selle tihedama kirjutamisega välja vist. Blogi tundub mulle kui kohustus ja ausalt öeldes,ei tahaks ma seda üldse täita.
Aga...lubasin.

Igatahes,alustame eelmisest pühapäevast,kus mu teed viisid mind Fantasilandiasse. Hommik algas halvasti. Tegelt algas päev kell 1.54,kui ärkasin üles,sest keegi lihtsalt karjus koduukse taga. Magasin edasi. Karjuti edasi,fikseerin,et oi,see mu ema hääl ju. Lähen,tüübid alles jõudsid bingoõhtult,ja suur uus roosa ratas ka,võitsid ratta sealt:D Ja isa magas liiga sügavat und ja ma ainuke isaga kes kodus,niiet lasin nad siis sisse. 1.54.
Eelmine päev isa ütles,et viib mu 9saks linna. Siis pidime seltskonnaga startima. Seega,rahumeeli ärkasin kell.830 üles,teades,et saan autoga linna. Küsin ema käest,et noh,kus isa on. "Sõidab rattaga kuskil". Heaküll,rutttttttttttu, riidesse,isegi süüa ei saanud,ja välja. Sest elan ju linnast väljas ja taksod ka ei sõida. Seisan maja ees tükk tükk aega,pühapäeva hommik,mitte ühtegi taksot ei sõida. Ema helistab radiotaksosse,ehk see kallis takso. Neil ka pole pühap. hommikul midagi pakkuda. Hakkan lootust kaotama,aga siis tuli üks mikrobuss, hüppasin selle peale(sõna otseses mõttes,sõidab alati esiuks lahti ja kui inimene tahab tulla maanteel,siis aeglustab ja peab sisse hüppama). Sain siis linna ja natukese hilinemisega Mauge poole. Mauge siis tüdruk,eks mind kaasa kutsus. Aaa,kiirustades olin enda mobiili ja digika ka maha unustanud. Pilte tegi pargis Mauge,aga..vähe.
Seltskonna peale olime rentinud ühe minibussi,hüppasime sinna ja Mauge õemees juhtis ja hakkasime siis Santiago poole vuhama. Seltskonnas oli siis 4 tüdrukut ja 9 poissi. Vanuses 16-21 kõik. Väääga mõnus:D
Jõuame Fantasilandiasse. Tšiili suurim lõbustuspark. Ostame piletid,istume kuskil pargis,meil oli poolteist tundi avamiseni aega.
Esimene asi oli RAPTOR. http://www.youtube.com/watch?v=AP_aQ2k-UGA Selline siis. seal käisin lõpuks 8-9 korda ära. Suht hull:D Aga ma nii nautisin,aga järjekorrad olid alati megapikad,palju rahvast pühapäeviti. Siis..ma ei teagi. 8 tundi olime seal:D Väga VÄGA lahe päev oli. Ma olen Euroopas nii paljudes suurtes lõbustusparkides käinud,aga ausalt,mitte miski pole olnud nii hea kui oli Fantasilandia. Ja ma nautisin IGAT atraktsiooni. Vaid ühe atraktsiooni peal me Maugega karjusime "NUNCA MAAAS",ehk,ei iial enam:D Ja ma ropendasin eesti keeles ja palusin,et alla saaks:D Ja mis kõige ägedam,ega mitte mina,vaid kõik seal:D Kirjeldada ei oska seda atraktsiooni,aga ütleme nii,et vaade oli ülim nii palju kui pea alaspidi seda nägin ja järgmine kord ma ei söö enne seda:D Ja tõesti,ma lähen sinna parki veel!!! Ka eesti perega,ma loodan aja sisse ära mahutada,see on vapustaaaaaav!!!!! Alliga lähme detsmebris kahekesti sinna ja kunagi tahaks veel. Ja terve päev seal maksis 7000$ ehk umbes 140 EEK. NIII ODAV. Aga siis mul kulus veel raha seal söömisele ja autorendi lõivule. Aga ülilaheeeeeee oliiiiiiiii. Tõesti! Sai adrenaliini ära rahuldatud ja suheldud sõpradega! Igatahes,õhtul jõudsin kella 23-ks koju,ema juba magas. Kõik magasid. Minagi siis.
AAA,kusjuures. Margareth:D Reedel rääkis ta mulle köögis,kuidas ta Maugega kunagi joogas käis ja kui naljakas oli,et Mauge ei saanud hakkama ja nuttis seal valust,ja hiljem olid salsas ka,ja Mauge kukkus maha ja väga naljakas. Okei. Pühapäeval ütlesin siis Maugele,et kuule,ei teadnudki,et Los Andeses joogat saabb teha. Et Margareth mainis,et olite koos joogas. Mauge: "MIDA? ma pole elusees joogas käinud". Küsisin,et noh,salsas ikka olid Margarethiga? Eitav vastus. Ausalt..sellel Margarethil on niiii suured kujutlusprobleemid. Minust räägib igasugust hundijuttu ja ka muidu elust. Mis kuradi mõttega peab ta valetama,et käib joogas? Mul on kahju tast.













































































































Kõigi lemmik!







Järgmine päev oli koolipäev,väsinud. Otse peale kooli oli Pamela sünnipäev. Ehk, lõunasöök tema majas. Selline läbu. Aga ma olin selle ära unustanud,andsin Margarethile teada,et ma lähen sinna ja koju tulen hiljem. Sünkar oli mõnus,palju nalja,palju süüa. Lemmikhetk oli,kui Pamela pea koogi sisse torgati:D




















Aga koju,ja siis sain ema käest pahandada. Ütles,et talle ei meeldi et nii palju väljas käin ja ei teata ette ka enam. Loomulikult tuleb välja,et mu kallis Margareth UNUSTAS mainida,et ma sünnipäevale läksin.!:) Nojah..ise see ema passis 7 tundi bingoõhtul, Fantasilandia oli mu üks parimaid päevi tšiilis ja sünkar ka lõbus. Ei tee välja.Aga selle peale vastasin emale,et kahju,ma terve see nädal jõuan hilja koju:D Trennid.

Plaanis oli teisip. klaverit mängida,ja siis jalgpalli,kolmapäeval ka jalgpalli kooliga. Nimelt,meil pidi koolidevaheline võistlus tulema pühapäeval,ja harjutamine kooliga kolmapäeval. Neljapäeval tavaline jalkatrenn ja salsa,reedel välja.

Aga ega midagi välja ei tulnud:D Teisipäev küll käisin väljas. Kusjuures,ma siiski mängin OOPERIFANTOOMI,klaveril. Sest see lugu,mis õpetaja andis,osutus liiga raskeks. NIiet,ooperfantoooom!:) Kolmapäeval jäi jalka ära,tuleb välja,et võistlus jääb ära, Neljapäeval käisin jalkas,aga salsasse ei jõudnud väikse valu tõttu,mis mulle sai osaks jalgpallis.
Reedel passisin kodus,sest kallis Elissa lihtsalt keeldub enda kodust väljumast.

Täna..plaanis Alli poole ujuma minna ja päevitama. Ja paha tuju on ka:( Ei teagi miks. Võibolla kurb,et mul siin sõpru pole. Aga see on mu enda süü,nad ei meeldi mulle:D
Aga...aa. Sünnipäeva pidu toimub mul 21'l,Scaliburis. Tuleb lahe!

Ja lõppu väike video. Vaadake alates 28.00'st umbes!:D Ja kurb..olime kaamerate ees tegelt 10 minutit,aga eetris vaid miingi minut ja siis ka,Alli. Tahan blond olla taas:D
http://programas.tvn.cl/calle7/2009b/videos.aspx?IdC=41077&tipo=1

Olge tubliiid ja..peske käsi ja et seagripp ei tuleks külla!
Tervist teile kõigile!






















No comments:

Post a Comment