Sunday, November 29, 2009

SÜNNIPÄEV!

23.11, esmaspäev.
Ma palju ei lootnud,sest ega mulle eriti ei meeldi. Olin varem kooliõdedele ka öeldnu,et ärge üllatusi tehtke,mulle üllatused ka ei meeldi ja liigne tähelepanu. Niiet ärkasin normaalselt, host-ema kallistas ja õde ka,Margareth ei vaadanud isegi otsa mulle ja lausus "Feliz cumpleańos" ja läks oma tuppa:D
Koolis, lauldi mulle kui klassi sisenesin ja ülejäänud päev hoidsin kõigist eemale. Polnud eriti hea tuju:D:D
Peale kooli kohtusin Alliga, tsillisime niisama,ostsin endale kingituseks ühe armsa kleidi ja läksime kinno "2012" vaatama. Mulle meeldis Sasha,alias Johannes Urb,ja nii uhke et Eestis nii kenad kutid tulevad:)
Film ise oli nagu hollywood ikka...masendav vedamine ja ebaloogilisus ebaloogilisuse otsa. Mulle siiski meeldivad draamad:D Aga Alli siiamaani usub,et lõpp tulebki ja kurb,et me seda filmi vaatasime:D Aga mu kodulinna kino on nii nõme..üks nädal on üks film,terve nädal vaid üks film. Järgmine nädal on nädal aega teine film. Ja niimoodi,suht nõme.
Koju jõudsin kell 22.00,h.ema suht vihane,sest ega ta ei teadnud et nii hilja tulen:D Ütlesin vaid hommikul,et ei tule peale kooli koju:D
Kodus anti kingitusi,aga siin need väga erilised ei pea olema,niiet neist pole mõtet rääkida. Aga mulle tegi meele rõõmsaks,et midagigi:) Ja laulsid sada korda ja kallistasid, ema,Natalia ja Rosita. Rosita tegi mulle õhupallipeavõru ka,ehk peavõru ja kleepis sinna kaks õhupalli ka.
Edasine käik oli kööki,kus ootas mu lemmiktort. Puhusin küünla,soovisin ühe soovi ja lootsin hakata sööma.Tegime pilte ka vahepeal.
Ma teadsin nende traditsiooni siin Tšiilis- sünnipäevalapse nägu tuleb tordi sisse lükata. Kui Natalia pani tordi mu nina alla,et ma sealt kirssi nuusutaks,teadsin,et järgneb todri minu näoga tähistamine. Ütlesin ja kiljusin, EIIII, EI TAHAAAA, ma TEAN,et sa teed SEDAAAA, EIIIII!:D Natalia aga naeris naeris,kuni lõpuks lihtsalt topiis selle tordi mu näkku.
Tekkisid väikesed hingamisraskused kuna kook oli ka mu ninas ja mulle meeldib läbi nina hingata.

Õhtul helistas mingi tüüp mulle,soovis õnne. Mul polnud aimugi,kes see oli. 5 minuti pärast helistas tenegi mees,seekord küsisin,et "kes sa oled"." Midagi aru ei saanud,okei. Hiljem saatis üks veel sõnumi,et "juhul kui sa mind ei tea,olen Roberto jalgapallist". Tore.
Aga..siis läksin tuttu ja maailma igavam sünnipäev. Eelmise aasta sünnipäev oli parim,igatsen seda:)

28.11 ,laupäev
Hommikul ma kooli siiski ei läinud:D Ärkasin kell 7 üles,ootasin 7.30,aga keegi polnud üles ärganud, ei Margareth,kellega koos minna ega Anita,kes mind kooli peaks viima. Niiet kobisin taas voodisse:D
Päeval läksime Alliga kostüüme rentida,et õhtul kanda. Ma tahtsin kas Spiderman või valge kass olla liibuvas kostüümis,aga ei sobinud miski niiet laenutasin valge kleidi,tiivad ja mingi pärg ja ingel valmis:D Alli...haha:D tsirkuse mingi kloun või midagi:D
Aga..ma ei tea. Rahvast palju polnud,meie pere,Carlos,Jonathan, siis mingi pere peretuttavaid,mingii 7 tükki,väikseid lapsi, tädi Alejandra ja ta mees ja minu sõbranna Mauge(Margarethi eks-parim sõbranna kes otsustas minu sõbrannaks hakata;D) ja hiljem tuli ka Alli. Sõime, tantsisime, midagi huvitavat väga ei toimunudki:D Siis toodi suuur koook. Ilus kook.
Terve päev olid nd karjunud mulle tortasooo,ehk see,kui tort näkku visatakse,sest nad teadsid,et see mulle üldse ei meeldi(ma nädal aega muust ei rääkinudki kui et toiduga ei tohi nii mängida), ja et õhtul saaad. TERVE PÄEV nad kiusasid mind sellega. Ja siis tort toodi,kõik õnnelikud. Pandi kroon pähe,et PUHU NÜÜD KÜÜNLAKE ÄRA!!! HIHIHII. Ma seal plõksisin,et eiiii,palun,ma ei tahaaaaa, eiiiii. Aga väljapääsu polnud,sulgesin silmad ja hakkasin küünlat puhuma kuni mu TERVE nägu sisse suruti. Juuksed sai ka.
Siis hakkasin Beleni taga ajama,et talle "põsemusi" teha ja jooksime seal ümber maja:D Siis Anita sai ka. Ja siis tegime todrisõda ja kõik külalised said ka:D Ja nende riided ka:D
Kell 2 sain magama ja ülevaid emotsioone väga pole.

Muidu ...iga päev alustan päeva kirikus,iga päev üritan päikest võtta,iga päev teen sporti, iga päev ootan kooli lõppu ja muidu on tuju hea:D Suvi tuleb heaaaa!:)


Aa,kusjuures peale seda,kui nad kooki näkku topivad,me sööme ka seda kooki:D


Pilte ka veidi:D







Rosita ja host-ema
















eieieie,ei taha!












Kooginägu.



























Kodused mäed ja viinamajrapõllud!:)












Päevitades viinamarjapõllul.














Albiino...VEEL!:D













Alliga.


















KOOOOK!:)/veel rikkumata)

































Ei olnud tore:)















Õnnelik Belen ja mina ja Carlos:)

No comments:

Post a Comment