Saturday, November 28, 2009

Sünnipäeva pildid ja asjad kirjutan üles ja näitan huvilistele pühapäeval,siis kui homne pidu ka peetud.

Senikaua uudiseid..HOMME KOOL! Ma nii vihane. Sest mingi,valimised käivad siin,ja seetõttu jäävad kahe nädala pärast tunnid ära,aga kuna kool on mul particular,ehk vanemad peavad selle eest maksma,siis et protestte ära hoida(mida siin koolides tehakse jube palju),teeme nüüd tunde laupäeviti:) Nii armas. Muidu lõpetan kooli 18.detsember. Eliise,teine tšiilitar(salud!!!),ta lõpetab 28 ntks,mingi protesti tõttu või midagi. Aga noh,ma siis olen laupäeval homme. 6 äratus, õhtul pidu ka, no ei taha. Pidu on ühispidu, minu(17),Anita(30) ja Jonathani(25) sünnipäev.

Eks näib.
JA VALIMISED!:D Õudne. Ma arvasin,et Eestis nad liialdvad nende plakatitega. No...ma tene mõnikord pilte,kuidas SIIN ON: 50 sama pilti iga 1 m tagant. Nagu ausalt,seda on siin niiiii palju. Teen pilte mõnikord.
Valitakse uut presidenti ja senaatoreid ja värke. Ma olen Pińera poolt,kuigi enamus on Ominami poolt,aga..ma ei hakka seletama teile poliitikat siin. Ma läheks pikaks:D Ja emotsionaalseks.

Täna pidin Alli poole päevitama minema,aga kuna ta ema tahtis vaikust ,ei sanaud minna ja läksime viinamarja põllule! Ja ma nägin siin eismest korda madu. Nii tore oligi seal olla. Ämblikud ronivad peal,suured heinad,mudamülkad. Aga päike oli hea ja soe:)

VANAEMA, aitähhhhh paki eeeeest!:)

Kuna ma just tulin tunniajalisest hernekoorimisest,siis ausalt,mul jutt ei voola ja üliväsinud raskest nädalast ja MEELETUST kuumusest,niiet...pühapeävani!:)

2 comments: