Saturday, December 5, 2009

Soe on!

Alustan postitust suure kaastundega Permi klubiohvripõlengu ohviritele! (w)!!!
Endalgi kadus täielik klubisse minemise isu ära ja ega me iial ei tea,mis võib juhtuda.

Igatahes.
Nädal on olnud...mitte väga resultatiivne. Peale kooli alati koju,päevitan, õhtul vb kuskile linna, jalgpalli või midagi. Kolmapäeval oli koolis etenduste esitamine ka, olin ka sedal osaline. Ehk,vanaaja teenija!:D

Nad ikkka ei ehita meie majja basseini! Praegu on jamad,et kui ehitada bassein,siis me ei saaks perega lõunasse reisile minna,ja ei teagi mis nüüd teevad. Ma sooviks mõlemat,aga saan ka Alli kodus ujuda. Sinna ma täna hiljem ka suundun,üheskoos päevitama,mangomahla jooma jääkuubikutega ,uut Cosmopolitani lugema ja ujuma.

Muidu loodus on nii vapustavaks muutunud! Ammu juba on kõik puud lehtedes. Ma elan maal ka, viinamarjapõldude vahel,varem olid neil väiksed lehekesed,nüüd nii suured,kohevad ja näen tillukesi viinamarjugi juba. Detsembri lõpus peaksid valmis saama ja siis saan enda kõhu täis süüa ilusti!
Üldse meeletult palju puuvilju on siin riigis. Mitmekülgne loodus. Maasikahooaeg on läbi saamas, nüüd on tänavatel igalpool müügiks kirsid. Vahel ostan minagi kilokese,lähen koju ja päevitan ,söön ja rikastan mulda kirsikivikestega.
Ja nii mõnus on istuda Plaza de Armas'il,keskpargis. Palmid,suured põõsad ja teised puud imelike viljadega,kaunid pingid,meeletu palavus. Palm siin ja seal. Ja ümberrigni ladina-ameerikalikud majad, sellised väiksed,värvilised ja värv maha koorumas ja koledad, keegi karjub kuskil "UUED HEAD KURGID, OSTKEEE!" või taolist ja väga väga mõnus on. Vahepeal see kuumus niidab küll ära, aga imelik,mulle meeldib. Alati,Alli ütleb,et tal niiiii palav,et ei suuda. Ma muigan ja ütlen,et võiks veelgi olla. Kas olen lihtsalt ära harjunud või meeletu päikesearmastus.Kaalun teist varianti,sess ka kohalikud juba vinguvad liigse palavuse üle(no nii umbes 34 kraadi viimasel ajal varjus),aga ma ikka ei vingu ja naudin!
Kahjuks on UV see kaitse seal kuskil õhusfäärides siin mingi suuuure auguga,niiet pole eriti tervislik mulle,aga tõesti!!! Ma olen terve elu detsembrikuud kuskil hallis,külmas ja depressiivses Eestis veetnud,naudin nüüüüüd!:)

Koolis läheb suht halvasti. Kuna..ma olen selline jäärapäine ja ilma võitluseta eriti ei alistu,on veidi jamakesi mu religiooniõpetajaga olnud. Ta andis meile ühe lehe tunnis täita, aga ma parem ei räägi sellest millest see oli ja mis ma kokku keerasin. Igatahes, varsti varsti lõppeb kool ja rohkem jamasi ei tohiks tulla.
Eile,koolis oli 2 tundi vaid,ja ülejäänud aeg, 3 tundi MISSSAT!
Mis veel lahe,siis koolis on Pamela. Ta tuli neljapäeval. Ta oli meie klassis kuni juulini,ja siis läks 5ks kuuks Austraaliasse,ja nüüd tuli tagasi. Ja ta on niiii lahe tüdruk,terve neljapäeva ja reede viibisime koos ja ta oskab inglise keelt ka ja saab mind õpetada kui vajan!:)
Koolist veel niipalju,et ELIISE, VAESEKE!:D Tüübil on tunnnid mingi 17.20ni,ja kool lõppeb 30.detsember,sest vahepeal neid proteste olnud! Vaeseke!
Mul on kool 13.50ni iga päev, järgmine päev vaid 2 päeva kooli, ja 18.ndal lõpetame:D Järgmine nädal ma ei tea miks ära jääb,reedel on valimised,see seetõttu,emaspäev ja teisipäev jäävad niisama vist ära. Mul plaanis Santiago loomaaeda minna sõpradega.
Ja ma ka sõpru saanud lõpuks!:)
Neljapäeval oli korraks natuke kurb hetk mul,siis mind viidi kuskile medõe tuppa,anti suhkruvett ja värki,siis tuli üks mingi 10 aastane tsikk sinna,karjus ja üürgas nutta, "MU PEA VALUTAAAAAB, MA TAHAN EMMMMEEEEET!". Draama no!

Eile käisin peol. Majapeol,ühe Cristoferi pool. Allil valutas pea ja ta oli koguaeg diivanil ja kurb,aga mul oli lõbus!!

Ma üritasin neljapäeval juukseid ka värvida!!!!!!!!!:D:D:D:D:D Ostsin blondid värvid,ja feilisin ülisuurelt:D Nimelt..nüüd on mul juuured megablondid ja ülejäänud juuuksed pruunid:D Aga sellest väga aru pole saada,aga tegelt inimesed kiitsid,sest see pruun nüüd heledam,veidi rohekam,aga..las päike teeb oma töö!:D

Mis veel...Olen terve, Päike teeb head, tuju nüüd lõpuks hea ja tegutsemistahet täis!:)
Hoidke enda tervisi, üritage teiegi seal kaugel naeratada ja häid jõuluvalmistusi!:)
Minu maja on küll..jah. Fuajee on jõuluasju täis. See tuletab meelde,et ma selle video kunagi enda majast ära teeeks:D

Cuidate!








Pildi suuremalt nägemiseks klõpsake pildil. Klassipilt.Olen keskmises reas paremalt 1.ne. Mingi kuu aega tagasi tehtud umbes.

No comments:

Post a Comment