Tuesday, December 29, 2009

Actividad Paranormal

25. läksime sinna jrve äärde jälle,kämpimiskohta. Väga tsill oli, seltskonnas Carlos,Belen,Jonathan,Anita,Rosita,Albeto,Alejandra,Mina. Ujusime ja päevitasime,mängisime jalgpalli. Suur õllekast ka. Väga mõnus,25.destmebril(!), olla järveääres,istusin kuskil kummipaadi sees,õhes käes mõnus kohalik õlu,teises käes hispaania grammatika raamat,ja päevitan.
Vahepeal mehed viisid mu kummipaadiga vette. Ütlesin selle peale,et "heh,tänks,vee kohal saabki rohkem päikest", mille peale Jonathan vette hüppas ja mu paadikese pea peale pööras:D
Siis mängisime jalgpalli ja kell 10 koju.

26ndal läksime Santiaogsse õhtul, vaatasime kinos "actividad paranormal"'i. Selline õudukalaadne asi. Sain kinnitust,et eestlased ikka külmad inimesed,või vähemalt mina. Ma istusin kahe täiskasvanu mehe vahel,ja täitsa lõpp kuidas nad lõpus karjusid. TÄISKASVANUD mehed. Ülejänud kino ka loomulikult,kõik kiljusid ja karjusid. Ja see polnud üldse nii hull ja verd täis kriiskav film,absoluutselt. Aga siin näidatakse ikka emotsioone. Ma ainuke terve saali peale kes lihtsalt vaikides vaatas:D
Öösel koju,autos Nataliaga lauldes ja röökides,pea katusest välja ja öisel maanteel karjuda FELIIIZ NAVIDAAAAD.

27. olin kodune, 28(eile),olin emaga 2,5 tundi poes. TOIDUPOES. Nad shoppavad NII KAUA. Nad jalutavad IGAS VAHES, isegi autorehvide vahes,ja jõllitavad kõike nii kaua. Ma otseses mõttes surin igavusse. Aga sai natuke pulli ka tegelt poes aga sellest ma ei räägi.

JA MA OOTAN REEDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ma ausalt ei viitsi rohkem kirjutada:D

1 comment:

  1. nagu minu mamma siin:) jube lihtsalt, ostame ikka mingit jogurtit mis kellegile ei maitse või mingit kalapasteeti vms mis samuti kellegile ei istu, sest äkki keegi ikkagi tahab:D jube, tean mida tunned:D meie poeskäigud on sama kiired:D

    ReplyDelete