Sunday, December 20, 2009

Asado(paseo)

Ehk siis neljapäeval oli kooli lõpetamine. Läksime kooli,istusime taas tund aega niisama klassis, suhtlesin inimestega, siis pidi saali minema. 3 TUNDI,lihtsalt istusin,kuni kõigile,ükshaaval mingeid preemiaid anti. Üliigav oli,niiet võtsin enda Tšiili raamatu,vihiku ja uue pastaka,mille host-ema sünnipäevaks kinkis,ja kirjutasin tulevase reisi plaani ja huvitavaid kohti. Siis tuli mingi tädikene pahandama,et ma ei tohi ikka,pean kuulama mis all toimub(olin rõdul,meil rõdu ja põrand,nagu teatris pmst),ma tegin zesti,et ei kuule teda ja kirjutasin edasi:D Ma ei seganud ju kedagi.
Õhtul oli siis lõpupidu. Ehk, klassiõe aias, kõik saime kokku(enamus), grillisime,tegime pilte, mina ostsin 3 krooni eest mingi linnuvile ja vilistasin seda, joodi lahjat alkoholi,ehk õlu ja fanta koksi,mis mulle kohe üldse ei istunud,niiet jõin rahumeeli coca colat edasi, ja ülitsill oli. Pildilt näete ka natuke seda maja,mis on jumala tüüpiline,enamus sellised,lõuna-ameerikalikud lagunevad hütid. aga armas ikkagi,mulle meeldib.
Mis oli lahe,on see,et...samas,ei taha veel ette sõnada. Kuid..mul on üks klassiõde,Dannia. Meil alati MEGALÕBUS,ta on megalahe ja naljakas. Ja kurtsin talle,et soovin pere vahetada aga ei tea kuhu. ta ütles,et "mis sa plämad,tule minu poole". Ma muidugi ei uskunud teda,ta siis helistas isale,isa ütles ka jah. Ta isa on lahe sell ka:D 17.septmeber olin ka tema aias,istusime klassiõdedega,ja ta isa tõi lambist mulle ainukesena veini ja õlle(kunagi kirjutasin ka),ja üldse,lahe sell. JA TA ÜTLES JAH! Tegelikult, "si,bueno. Bacan,cuando?" ehk, "jah,okei,lahe,kuna?".
Dannia käib koguaeg väljas ka. Mind ka kutsunud,randa sõpradega,hetkel on ta 4 päevasel reisil Zapallari rannas sõpradega,eelmine nädal Santiago uues kunstimuuseumis ja koguaeg sõpradega. Mis oleks täitsa lahe mu praegusele elule,kus ma õdedega ei suhtle, minuvanune mind ignoreerib ja mitte kuhugi mind välja ei lasta.
Kurb oleks pere vahetada,Rosita koguaeg laulab,kui väga ta mind armastab,aga..ma ei taha seda aastat raisata. Ma ootasin enda vahetusaastat poolteist aastat,ja ma olen nii õnnetu,kuid Dannia juures olles,saaksin lõpuks õnnelik olla. Niiet see on suur tasu,et saada õnnelikuks. Arvan,et teen seda veeebruaris või märtsis,enne pole aega.
Vot. Aa,üks teine klassiõde,varem ka ütles,et sooviks mind. Ta elab maal ja tal koerakasvandus ja vanemad sügavkatolikud:D No vähemalt olen tahetud. Ja minust hoolitakse:)
Aga lahe oli,kuigi,mu kallis host-ema käskis kella 11ks koju tulla. Teised olid kella 4jani. Ja pidu algas üldse kell 9. TORE. Aga selle 2he tunni jooksul sia mul NIII palju nalja,esimest korda tundsin,kui kallid mu klassikaaslased on ja kui toredad. Kahju et see viimasel päeval kohale jõudis:D Nüüd ootan 1.märtsi,kui kool taas algab.
Enne seda ootan aga reisi oma eesti pere ja Steneliga.
Jõule kohe üldse ei taha ja ma pole kellelegi veel midagi ostnud ja ma ei tea kuna ma seda viitsin teha:D Eks ma mingi päev, lähima 3e päeva jooksul seega,ajan end poodi:D

Eile ei teinud midagi,passisin üksi kodus,nagu ka täna. Ja mul on niii siiber sellest juba,tahaks teha teha teha, aga ei saa ei saa ei saa.
Küll ma hakkan saama,pole hullu!:D

Aa, täna oli nõme. Mul mingi kuu aega siin kodus sipelgad olnud eksole. Alguses uuristasid kõik saiavarud ära,mistõttu pidin eraldi endale kellogsit ostma,sest nende stiil-võtame saia,sipelgad pühime pealt,lõikame saia lahti,oi!taas sipelgas,pole hullu,pühime ära-, ei sobi mulle. Sipelgakakat täis saia mina ei söö.
Nii,ja täna..ma siin olen paljajalu koguaeg,ja olen köögis,tunnen,et väga kõdi. Vaatan maha. Terve põrand sipelgaid täis. Ja keset köögipõrandat,on selline vääike kuhike, 5 cm läbimõõduga umbes ja natuke kõrgustesse. Ja kaks liini,nagu hanereas sipelgad käiksid,kuskilt seina äärest selle asjani,ja tagasi. Ja ümberringi mõned teised askeldamas. Ja nad ehitasid pesa. Saate aru. Sipelgad ehitasid KESET MU KÖÖGIPÕRNDAT PESA ENDALE. No tere tulemast maale eksole. See oli rõve,ausalt. Nüüd host ema tuli koju ja lükkas ,nüüdseks juba palju suurema,kuid mitte märgatavalt,kuid ikka pääris nähtav,kuhila eemale. Rõve.
Aa,hommikul mingi ülisuur ämblik ka ronis seina mööta. Ei olnud hea tunne,täna öösel magan selle ämblikuga samas ruumis.
Prussakaid veel kohanud pole.
AAA. IUUU. Mida ma ajan!!! ÕÕH,RÕVE. Tuli meelde. Eelmine nädal,kui seal järve ääres olime..pikutasin, pea oli koti peal,olin kõhuli. Siis, mingi liigutasin nägu,tundsin,et põse all on midagi,arvasin,et koti nööp,litsusin näo rohkem koti vasta. Siis see tegi häält. Vaatan-ma litsusin mingit mardikat v prussakat! Oli mu põse alla roninud. Selline suur must. Ei tee ma neil putukatel vahet,väga rõve oli. Hiljem ka,järve ääers istudes,ronisid kaks tükki mu jalale.

Aga muidu on kõik tiptop. Hetkel suuuuuur väsimus, akulaadijat mul ikka pole. Olin host isaga üksi kodus täna,ja ma peaaegu kunagi ei räägi temaga. Aga läksin siis,küsisin tema arvutilaadijat,meil sama, rääkisin migni 7s. kord elus temaga ja nüüd sain laadija,laen arvuti täis,et homme saaks ka tunnikese olla.

Head jõuluaega!:D Loen ja kuulen,et Eestis väääga külm. Ja ma ei tea mis must järgmine aasta saab,ma hakkan ju meeletult vinguma!:D
Eks näis.
Ja ou,lisage mind Skype ka,Helena Akkel. Vanaema ja Einariga rääkisin ka eile,täitsa lahe. Vanematega ka vahel ja Martiniga saab igats pulli vahel tehtud skypes:D(Tervitused Norra). Steneli,Karl ja teised,olge rohkem skypes,ma tahan teie hääält ka kuulda. Ja lisage mind, joujoujou. Olen armas ja sõbralik eesti neiu kes soovib ükskõik mis vanustega skypes rääkida!

Head ööd!:)
Aa,ajavahe on 5 tundi,kui keegi ei tea.

No comments:

Post a Comment