Tuesday, December 29, 2009

Jõulud

Jõulud siiis. Hmm hmm, algas 24 detsmeber veel viimase shoppamisega. Meeletult rahvast. Siin on nii,et iga inimene peab kõigile ostma. No,oleneb pere majanduslikust tasemest,aga meie peres pidi igaüks kõigile ostma, isegi Rosita. Kinkipakkidele peab kirjutama peale KELLELT ja KELLELE. Ja siis ma totaalselt feilisin pakkide pakkimisega,ma olen liiga koba isiksus noh. Kuidagi meeeeeletu kleeplindi hulgaga sain kingid valmis:D Ja kuuse alla.
Õhtusöök oli lahe. Puudus küll alati olemas olevad verivorst,pohlamoos,keedukartulid,piim ja hapukapsas,aga me sõime suurt kalkunit õunamoosiga!:) Ma olin nii häppi, et Tšiilis õunamoos on,ma olen varem otsinud aga ei leidnud:D Siis laulsime ja räuskasime lauas. Peale sööki läksime maanteele, ja mul tuli megahea tuju ja siis seisime maanteel ja igale autole karjusime FELIZ NAVIDAD(kohalikus keeles häid jõule kes lahti ei muugi), teised seisid tee ääres,ma ikka keset maanteed:D Karjutud ja värki,läksime tuppa,KINGITUSEEEEED. Rosita istus kinkide juures. Jõuluvana siin ei käi,aga mingi ujumispükstes jõuluvana ei soovi isegi mina näha. Roista võttis pakki,vaatab,kes selle tegi,annab selle tegijale,kes peab selle saajale andma. Kes ei sanaud aru,siis..kui paki peal kirjas, et Helena tegi Nataliale, siis Rosita annab selle mulle ja ma pean Nataliale andma.Luuletus midagi ei loeta. Siis kõik plaksutavad ja karjuvad ja plaksutavad veel, "AVA SEE, AVA SEE!" Ja siis kui avatud kiljuvad ja plaksutavad veel. Mul õhtu lõpuks käed suht valutasid. Kokku kestis umbes 2 tundi see:D Mina iga kingi järel naeratasin,vahel kiljusin,tänasin ja olin ülendavas meeleolus,kui lahedad ja rõõmsad jõulud need on. Rosita muidugi ei tänanud kordagi ja vahtis ülbelt kinke. Mis ajas mind ülinärvi. Lõpukingiks sai see tsikk läptopi,ja karjus: "KUS MU LAADIJA ON???". Ma sosistasin talle,et kuule,ütle aitähh ka nüüüd!. "eii,miks. LAADIJA?!?!?!?". Täiesti...lõpp. Aga jah. Kingitused olid suht kallid, kes said läptope,kes LCD telekaid, iphoned ja uued telefonid. Mina sain 90% koguses riideid,ja väga kenasi riideid.Üldse on riided popp teema. Lemmik on üks pluus. Hommikul olime õdedega poes, hakkasime ära minema, vaatan,OH,SEE ON NII KENA PLUUUUS, aga mega kallis,niiet katsun korra ja hakkan astuma,Anita küsib mu suurust ja ostis ära. Ütles,et jõulukink. Ma tundisn et suht halvasti,sest see maksis 600 krooni migni tavalise topp-i eest. Aga noh.
Aga kinke sain ka minagi tehtud kõigile,kõik olid rahul ja väga lõbusad jõulud. Siis ma õhtul demonstreerisin enda uusi riideid webcamis ja olin häpi ja kell 4 sain magama. Ei toredad jõulud.
Aa,kõige tähtsama asja unustasin.
:D:D:D:D:D.D:D:D:D:D:D
Kui kell sai 12,olime kingituste avamise juures juba,aga siis,seisime kõik kamina ümber. Seal on mu h-ema pannud mingid kujukesed seisma mis jäljendavad Jeesuse sündi. Ja kell 12 laulsime SÜNNIPÄEVA LAULU JEESUSLAPSELE. Vot.

Sellised olidki jõulud:D

Ma teinekord panen videod ja pildid jõuluõhtust.
**

No comments:

Post a Comment