Wednesday, December 9, 2009

Santiagos.

Eile ,kooli ei pidanud ju minema,magan mõnusalt 10ni,kuni tolmuimeja üles äratas. Hommikusöök,vannituba,Rosita ütleb- RUTTU, tee end korda,lähme Santiagosse! Okei,ma jooksen enda näo siniseks ja kiirustan,ema vahepeal karjub ka,et AHORA, RAPIDOOOOO!, ehk kohe,kiiresti! Saan valmis,ootan teisi. Pidin aias 40 minutit istuma ja ootama. Peast soojad inimesed,sellised kilpkonnad ausalt:D
Idee oli niisama shoppama minna:D Mina,Rosita,Belen,Natalia,Margareth ja host-ema. Bussiga läksime.
Kõigepealt läksime suurde kaubanduskeskusesse sööma. Mina oma lemmik-kiirtoiud kohta- Doggies. Nemad ostsid praade ja värki. Aga no kaubanduskeskused siiamaani üllatavad. Palju neid seal Santiagos?!?! Ma mingi 5s käinud ja ikkka ja ikka suuremad ja paremad jäävad tee peale. No mulle niii meeldib Santiago!:)
Peale sööki tahtsime kuhugi välja turule minna või midagi. Santiagos 2 sellist turulaadset laata või midagi,kus väga väga ohtlik aga meeeeletult odav. Läksime sinna ohutamale, MEGARAHVAST. Mina ei suutnud asju jälgida,vaid enda kotti koguaeg et keegi seda ei puutuks,kuigi hoidsins eda enda kõhu peal. Inimesed nagu kilud karbis ja Santiago nimetatud lõuna-ameerika ohtlikumaks linnaks. Aga vahepeal nägin ka,ja tõesti,megaodavad asjad. Eriti riided. See on nagu tänav,laadad,iniemsed oma nende kärudega kus asjad peal,tee ääres poed ja sellised nagu Tartu Sepa turu laadsed majakesed. Väga tsill oli. Kontrollisin end,et ma midagi ei ostaks,sest palju odavaid asju osta oleks palju raha kokkuvõtteks. Nipet näpet ma ikka ostsin:DJa seal me jalutasime siis terve päev. Kui ema ja õed mingeid ajaskulptuure üle tunni aja sotsid ja kuskile 2-meetristesse kastidesse toppisid,lugesin ma detsembri-kuu Cosmopolitani. Hispaaniakeelset muidugi.
Kusjuures,mu esimene raamat,mis ma hispaania keeles läbi lugesin oli "Väike prints":)
Aga ja. Sealt üritasime kastidele varjupaika otsida ja läksime kinnno. Kõik läksid vaatama "2012", ülinõme film minuarust, aga ma seda näinud,niiet läksin üksi.
Asi lõppes sellega,et Margareth nuttis:D:D:D
Ehk..sorri. Mulle ei meeldinud see film. Pole siiamaani aru sanaud terve maailma "Videviku" ja muu hullusest. Uudistes ka vaid Robert Pattinson ja Taylor ja blablabla.
1. Ma arvan et nad pole üldse ilusad
2. mulle absoluutselt ei meeldi need filmi.
ja terve maailm on hullunud.Ma ei saa aru,aga mina sellega kaasa ei lähe.
Kujutage ette,et näete seda filmi,aga enne ei tea sellest midagi,näitlejatets pole kuulnud,neist ei räägita iga peäv uudistest, keegi ei ütle et maailma parim film. Lähete võhivõõrana. Kas siis meeldiks? Kahtlen. Ja tõesti,mulle ei meeldi see film väga. Jah,ilus ja armas,mingi mõte ka taga, aga mitte niii ülihea ka. Vabandan nende ülisuuuuuuurte fännide ees,keda eestiski nii palju,aga see on minu arvamus.
Peale kino küsiti,et kas mulle meeldis.Ütleisn,et ei,mitte väga ja ma ei saa aru miks terve maailm hull selle järgi. Margareth(ärritatud häälega) "Helena, SINA oled hull. TERVELE maailmale meeldib see,miks sa meid hulludeks nimetad???".
Vabandasin,et ma ütleisn vaid enda arvamust et mulle see väga ei meeldi,rahunegu maha. Tema:"EIEI, MIKS see ei meeldinud sulle? see meeldib ju KÕIGILE!! See on nii kaunis armastusfilm".
Ma lihtsalt hoidsin enda emotsioone sees,ja ütlesin rahulikult et armastusfilme on iga nurga peal ja et kõigile meeldibki see film,sest kõigile teistele ka.
Ja tema?:D Ta läks ema kallistama ja hakkas nutma!!!!! Nagu ausalt,ma ei arva et temaga kõik korras on:D Ma ei taha väga klatsida ka,aga no näide. Üks peäv rääkis,et käis Maugega joogas ja nii naljakas oli ja nii edasi. Järgmine päev küsisin Maugelt,et oh,meie linnas jooga,et sa Margarethiga käisid ju! Mauge ütles,et pole iial joogas käinud. Ning Margareth koguaeg räägib igasugust hundijuttu teistest. Õudne lihtsalt. Ma ei saa aru,miks. Ja nüüd hakkas nutma,et mulle see film ei meeldinud:D
No las olla:D:D
Kell 11 saime koju.
Mul kulus 250 krooni. Ise nii vihane. Aga selle sees oli kaks bussipiletit,lõuna-ja õhtusöök,päkapikumüts,kaelakee ja kõrvarõngad,niiet suht mõnus.
Santiago oli ka ilus.Suur jõulupuu tänaval,ja looduslikud palmid kõrval:D


Täna koolis ka ei käinud. Kuigi idee kohaselt kolmapäev ja neljapäev peaks koolipäevad olema,aga ema lahkelt pakkus mul kolmapäeval koju jääda kui mul soovi ja ...ega sinna kooli väga ei tahaks ka hetkel:D Nii palavad ilmad ka. Homme tatsun küll kooli.
Reedel tuleb Anita ka,siis kõik õed koos,siis valimised ka ja ma ei tea mis nädalavahetusel toimuma hakkab. Tahaks randa minna,ookeani äärde ja esimest korda elus end Vaikse ookeani veepiiskade vahele peita.
eks näis.


Kusjuures. Iga peäv sõidan taksoga. Aga sellega naljakas asi,et 4 inimest üldiselt sees onju,päris lahedat rahvast võib seal kohata:D Jumala tihti mu kõrval ema imetab oma last, samal ajal rääkides minuga. Taksojuhid enamus kõik juba sõbrad,sest sellel liinil neid väga palju erinevaid pole,alati istud taksosse ja hakatakse sinuga juttu puhuma:D Nii lahe.
Ma ei tea,kas ma seda rääkisin,kudias 3 kuud tagasi umbes,mu taksojuht ületas kiirust,politsei kirjtuas trahvi, ta oli ülivihane,ma ka,pidin pool tundi autos passima ju või midagi,ja kui ta mu kodus hiljem mööda sõitis ja ma naerma hakkasin siis ta hakkas mu peale karjuma:D:D
Okei,ma nüüd lähen võrkkiiku aeda ajakirja lugema!:)

Aa,hommikul lõhkusin köögikapi ka ära:D!

No comments:

Post a Comment