Tuesday, December 15, 2009



Nonii.
Laupäeval oli plaan minna sõpradega randa,aga mu kallis host-ema ei lubanud mind. Kuigi see oli üheks päevaks.Üldse,ta väga vastik minuga viimasel ajal olnud,aga mitte sellest ei taha räääkida.
Laupäeval läksime siis õdedega ja mõnedega õhte laagriplatsi. Või et pidi maksma teatud summa,50 eeku umbes, siis seal sai telkida,jalkaplats,metsa vahel karaokelava, JÄRV, kohvikud, puud,puude otsas nöörid et vette hüpata,muusika kõvasti ja väga kihvt oli. Järv oli küll vääääga külm. Ma mäletan,et Eestis olid ka järved soojemad. Kuid sai end isse kastetud ja ülejäänud aeg niisama päevitatud. Teised seal ostsid ujumisrõngaid ja madratseid ja sõime arbuusi ja istusime. 12 oli meid. Hiljem kuulasime karaoket ka. Aga autos jah..Siinne värk on väääga tüüpiline,et 5e inimese autos on 7 inimest. Meil eelmine kord oli 7-me iniemse auto ja olime 12 kesi. Kõik üksteise süles,pagasnikus või akna alla litsutud,Rosita pidi pea katusest väljas seisma. Aga see on siin jumala tavaline ja ma pea koguaeg sõidan nii kui väljasõidud:D
Vot.
Pühapäeval olid siis valimised. Ja tõesti...mul siiber nendest valimisplakatitest, grafititest,piltidest. nad riputavad neid näolapikesi puu otsa, akendele, põrandale,kõik maja seinad täis soditud,iga 1 m tagant sama nägu,ja tõesti õudsalt palju. Käisin ka valimas. No eestis saab õnneks e-hääletust teha,jumal tänatud. Me seisime niiii kaua järjekorras. Ja läksime ühte väiksesse linna ka veel,sest Los Andeses rohkem rahvast. Ja mega diskrimineerimine!!!!!! Et mehed saavd hääletada ühes majakeses, naised teises. Ja kui meie onu tuli meie järjekorra juurde juttu ajama,siis üks sõjaväelane,kes see peäv igalpool passisid ja valvasid,ajas ära,et mehed ei tohi siin olla. Sooline diskrimineerimine,totaaalne. Aga mina olen koguaeg olnud Pińera poolt. 4 kanditaati oli ka, Ominami,Frei,Pińera ja viimast ei mäleta,mingi kommunist. Siis tuli hääletada senaatorite ja..hisp.keeles diputado,ei tea mis eesti keeles.,poolt.
Presidendi värgiga on nii,et kohe valitakse ära,kui kandidaat saab rohkem kui 50% häältest,kui ei,siis kaks paremat lähevad teisele ringile,segundo vuelta. Minu pere kõik Ominami poolt,kes migni 38 aastane(kuidas nii nooor saab üldse????),Belen vaid Pińera. Pińera toetab vaid rikkaid,ta ise tšiili rikkaim mees:D Aga jah, Pińera kogus 44%, Frei 30% ja Ominami 19% ja see kommunist umbes 8%. Niiet 17 jaanuar tuleb uus hääletamine. Vist oli jaanuar mitte detsember. Aga arvatakse Frei võitu,sest Frei ja Ominami on samast parteist või muud,ja Pińera täiesti üksi ja Frei saab teiste hääled arvatavasti. Aga eks näeb.:D

Esmaspäeval...mm. Mis peäv täna üldse on? Ma koguaeg kaotan ajataju. Aa,Teisipäev. Eile siis olin Alli majas,päevitasime niisama. Õhtupoole läksime Espacio Urbanosse,kus on suur pood,mignd mängud,toidukohad ja väiksed poed ja noh,vabaajakeskus. Shoppasime poes, ostsin koogimaterjale ka ja õhtul tegime siis küpsisetorti:) Kahju et siin hapukoort ja kohupiima ei müüda,kuid sain asendajad ja täitsa hea tuli:)
Aa, Espacio Urbanos oli jõuluvana ka,kellega sai pilti teha ja rääkida. Rääkisime siis,et Alli Soomest,ma Eestist et Jõuluvana,sa elad nii lähedal meile! Aga tüüp ei uskunud,et jõulutaat Soomest pärit:D Mitte keegi ei usu siin seda!
Jõuludest nii palju,et mu KODU. DIOS MIO! See on õudne. Jõulud on nii kommertslik ja kohustuslik kingiostmis päev,mulle nii väga ei meeldi.Meeldib vaid jumalik eesti jõulutoit,verovorst pohlamoosiga,MMM.Siin seda loomulikult pole. Kuid mu õde Natalia on jõuludehull ja terve maja ära kaunistatud.m Ja kuusepuu(plastikust),koguaeg laulab jõululaule mistõttu ei saa magada,mingi jõuluvana nukk mängib saksofoni ja liigutab puusi ja igasugust nipet-näpet niiii palju. Oeh-oeh. Ja läpakast lasevad jõululaule ja tantsivad ja..no kamoon. Kas teil oleks jõulumeeleolu kui õues oleks 35 kraadi iga päev??:D
Kusjuures,ma Alli juures päevitades unustasin kõhule kreemi panna ja lahedad randid:DPäike on MEGATUGEV,koguaeg tunne nagu näpistaks keegi sind.

Igatahes,täna käisin koolis,ainult 1 tund oli,esimene tund ehk seksuaalkasvatus. Esimest korda siin mul. Ja no see oli totaalne absurdsus mis seal räägiti ja mul kahju et nad kõik usuvad ka seda:D Ausalt,absurdsus. Hiljem läksin Alli poole,et kaeraküpsiseid teha,mida ta ei viitsinud ja läksime taas Espacio Urbanosse.
Oehjah. Homme kooli ei viitsi minna,seal ei toimu MIDAGI. Neljapäeval lõpetamisaktus. Reedel on Margarethi lõpupidu,kuhu ka mind kutsuti. Mu unistuste pidu,nagu filmides,ehk suuuures majas,palju palju rahvast, tagaaias bassein, öö läbi. Ma olin niii õnnelik kui Mauge mind kutsus. Aga ei mina ega Margareth või minna. Host-ema keeldus seletusi andmast. Viimasel ajal ei lase ta mind kuhugi. Eile ütles,et olen hull. Et see pole normaalne et vahepeal nii heas tujus,vahel olen halvas tujus et selline tujudemuutus pole tervislik ja ma hull. Aga..ma olengi ju selline!:)
Muidu Rositaga saame jube hästi läbi. Teised õed on justkui sõbrannad,aga Rositast on tõesti,ma tunnen et ta on mu õde ja meie peres olen vaid talle ainukesena öelnud,Te quiero!:) Nüüd,kus mu arvuti laadija ka katki(vahel saan,kui Margareth laenab aga noh,temaga eriti ei taha suhelda,niiet olen meeletult vähe arvutis), siis alati Rositaga küpsetame,mängime Wii'd või teeme pilte. :)
Kirjutaks rohkemgi,aga aku saab otsa kohe:) Järgmise korrani!:)
Valgeid jõule teile:)










Päkapikupuu:)






















Alli

























Vajalikud abivahendid igapäevaselt!!





















Detsembrikuus basseinis hullata-mulle sobib!:)




























































Elutuba






















Elutuba




















Mina jõulutaadiga:)













Ootan 1.st jaanuari!:)

No comments:

Post a Comment