Sunday, April 25, 2010

Desfile

Reedel oli siis meil desfile,see kooli 85.nda synnip2eva t2histamine. K6ik l2ks v2ga h2sti, kuigi Los Andese hymni ajal olin ma vait sest mul l2ks k6ik meelest.
Tehti palju palju pilte ,inimesi on t2navatel v2ga v2ga palju ja mulle see kogemus meeldis:) Mais peaks j2rgmine tulema,sest Tshiili on hetkel Bicentario aastal,ehk 200 aastat Tshiili iseseisvumisest t2histatakse see aasta.

Enne marssi oli muidugi missa,kus yllatusena v6ttis s6na minu host-ema,r22kides seal mingit juttu,ma t2hele ei pannud.



                                                         Minu klass














Mu lemmikpilt:D Ehk,mu kooli esinduskogu,direktor,m6ned nunnad(kokku peaks meil neid 8 olema),ja paar teist t2htsat nina.


Kusjuures,6petajatel on ka koolivorm,see oranz-beezikas. Aga nad ei kanna seda kunagi.


                                                               Minu lemmiknunn(Helena,sul pole eksistentsi).




6htul kirikusse siiski ei l2inud,l2ksin ema ja 6e Nataliaga kinno,seda.."Furia de Titanes" hispaania keeles,ei tea kuidas eetsi keeles,migni titaanide raev.
Viimasel ajal nii palju Kreeka mytoloogiat sees,imelik. Viimane film,mida n2gin kinos,oli "Percy Jackson"mis r22kis Percyst,Poseidoni pojast ja nyyd oli keegi Perceo, Zeusi poeg. Huvitav.

Vot:)

2 comments: