Thursday, April 1, 2010

Ee...Viikingid on Euroopast!

Ajalootund t2nane.


6petaja:
"Hiina leiutas kella,paberi ja palju muud. KUID,samas Euroopa v6tab ka krediiti,et Euroopa on leiutanud need,kuigi tegelikult leiutasid hiinlased.
Samuti,arvavad eurooplased,et nemad avastasid Ameerika,kuid tegelikult avastasid viikingid".

Mina:/(t6stan k2e arglikult)
"Vabandust,aga viikingid ONGI Euroopast..."

6petaja naerab arglikult ja j2tkab ruttu teemaga. F E I L.




FILOSOOFIA TUND


Klassi siseneb meie direktor, sor Catherine, nunn.
Ta naeratab ja ytleb: "Ma jagan teile k6igile need lehed,palun olge enda vastu ausad ja vastake neile:)".
(nyyd kirjutan umbes neid kysimusi,s6na s6nalt ei m2leta".

1. Tunned sa Jumala tugevat sidet ?             SI     NO
2. Soovid sa hakata nunnaks?                     SI     NO
*Pakume teile v6imalust k2ia nunnakoolitustundides,iga teisip2ev 17.00-19.00, et leida,kas Jumal on valinud just Teid enda jyngriks ja kas on Ta valinud v2lja teid et pyhendada terve elu Tema teenimisele.
3. Kas soovid tegeleda misjon2rindusega      SI   NO
Misjon2ritunnid on iga kolmap2ev 17.00-19.00, arutame mis on misjon2r ja kuidas aidata teisi,kes vajavad meie abi ja usku teistele edasi anda.




SAATE ARU???:D:D:D:D Ma ei suutnud naeru tagasi hoida. Ah et iga teisp2ev saab k2ia lisatundides,et teada saada,kas Jumal on MIND V2LJA VALINUD...


Kool on tore koht.
TEGELIKULT ONGI!

T2na oli meil migni v6imlasse kogunemine ka. Ja mina nutsin. Nagu...HELENA?:D Ma ei nuta iial avalikult. Aga see oli NII ILUS JA HEA!!! Ma nutsin t6esti 6nnest ja olin lummatud selle ilust. Pole minulik,aga ma ei suutnud tagasi hoida. Ja polnud midagi nii erilist ka.
Kuid...mingi uutele kooli6pilaste jaoks tehti siis tseremoonia, 1se klassi 6pilased ja m6ned uued 6pilased teistes klassides.Minu klassis 3 uut.
Ja..kui nad k6ik sisse marssisid,ja TERVE YLEJ22NUD KOOL,tantsis,laulis Bienvenido laulu(tere tulemast laulu), tantsides yhiste laululiigutustega,plaksutades,naerdes. Ja ned v2iksed 1.klassi 6pilased,istudes arglikult toolile,jalgu k6igutades,sest need ei ulatu maani. 6petajad k6igile kingitusi andmas,ylej22nud kool ikka veel laulmas seda laulu,mina plaksutamas rytmi j2rgi.
See oli kuidagi nii ilus ja lihtne ja hea. V6imas samas. See kool ON teine perekond.
Hiljem oli ka yks video,kuidas kooli peal oli kysitud 6petajatelt ja 6pilastelt,mis on see kool nende jaoks,ja enamus vastuseid oligi,et " Perekond, minu elu suur osa, k6ik, armastus..."
Ja see on nii!
Eestis..kes arvab koolist kui perekonnast, armastusest? Jah, klassikaaslastest ja klassist ehk. Aga terve kool? Siin meie kool,koguaeg teeme igasuguseid lauluyritusi,tantsuyritusi.Selega kaasnevad ja igavad usuteemad,aga ylej22nud aeg on nii l6bus,tantsides ja hypates kogu kooliga koos.
Siin on k6ik huviringid,koolis. Kool sisustab absoluutselt kogu vaba aja 2ra. Sealt ei taheta lahkuda.
R22kimata L6una-ameerikalikust hoolivusest ja sallivusest.
Eriti nyyd,maav2rina t6ttuy,kus iga klass teeb aina uusi ja uusi projekte aitamaks maav2rinaohvreid.
Minu klass saatis t2na l6unapoole teele mitusada shokolaadimuna,lihav6teteks. Kas see pole mitte armas?

Minu kool on mulle niii kalliks saanud!!! Mul hetkelgi pisar silmis,m6eldes,et ma pean siit lahkuma. Ma ei taha. Koolis juhtub mul siin igast toredaid ja naljakaid juhtumeid,isegi usuteema on vastuv6etav mulle, v6rreldes poole aasta taguse arvamusega...Ma t6esti armasatn enda kooli,see ON perekond.
R22kimata minu klassist,kellega pole varem nii h2sti l2bi saanud kui nyyd. Ka t2na,kui ma 6nnest pisaraid valasin,tulid paljud,kes mu ymber istusid minu juurde,kallistasidja palusid,et ma iial ei lahkuks nende juurest ega l2heks Eestisse,sest nad armastavad mind.

Ja mina armastan neidki,ja ma nii armastan Tshiilit.

Asì es.

No comments:

Post a Comment