Thursday, April 8, 2010

Miks ma j2lle pean vabandama?:(
Aga t6esti,mul ei ole yldse aega blogi jaoks hetkel. T2nane p2ev on totaalselt 6ppimise meelevallas olnud,homme ka,pean linnas olema ja postkontoris tsillima(l6puks ometi saadan,emme!:D) ja taas 6ppima.
Nagu eelmine aasta ei 6pitud midagi,miks nad nyyd nii j2rsku nii raskelt 6pivad?

Igatahes,l2hen teen enda presentatsiooni edasi ja siis tuubin p2he k6ik Aasia pealinnad. Tobu olen. 6petaja ytles t2na,et homseks on k6ik Aasia riikide pealinnad p2he. K6ik hakkasid karjuma,niiet 6petaja ytles,et "okei, v6tame vaid 3 inimest vastama,vabatahlikke". Muidugi oli minu k2si kohe pysti,sest ma nii 6pinohikuks hakanud. 6nneks geograafia mul on hea,aga hetkel ma kyll Brunei ja Bangdaleshi ja Myanmari ja Pakistani pealinne ei m2leta,niiet taaskord tuleb pikk 66.
Ma nii tahaks kirjutada kunagi juba pikemalt,ja videosi panna ja pilte(ntks t2na tegin pildi k66gis,YLISUUREST rohutirtsu laadsest asjast,kes mind,MIND, kiljuma pani ja k66gist 2ra ei lahkunud kuni 2mblikut6rjet(??) talle peale pritsisme ja Natalia ta minu kingaga puruks l6i ja siiamaani on ta mu kinga talla all ja king minust 50 m eemal,ma ei julge).

Seniks aga,head 6ppimist ja Tartlased,olge ettevaatlikud ja  minge ikka ujuma!:) Mina l2heks.

No comments:

Post a Comment