Friday, April 23, 2010

V2ga tore p2ev.

Minu koolil t2itub homme 85.aastat loomisest. Iga 5e aasta tagant tehakse suur selline paraad/marss, desfile. Ehk meie terve kool(800 6pilast),marsivad korralikus rivis m66da linna,laulavad 3e erinevat hymni(riik,linn,kool) ja t2histatakse kooli synnip2eva. Mul v2ga veab,et just see aasta ma saan osa v6tta!:)

Oleme juba 2 n2dalat harjutanud seda marssimist ja v2rki. T2na oli peaproov.K2isime staadionil proovimas ja v2rki. Sellest hiljem.

Alustame p2eva algusest. Kooli alguses,nagu tavaline, oracion, et siis see palvetamise v2rk,laulsime 2 laulu ka, Hay angeles volando en este lugar ja Jesus esta aqui("inglid lendavad siin"; "Jeesus on siin").
Siis l2ksime klassidesse,tuli sisse muusika6petaja ja pidime laulma rahvushymni.
Mina nahhaalne nolk lihtsalt julmalt l2ksin seisin professori k6rvale,tal suured silmad pead mida ma omaaarust teen. Kehitan 6lgu ja teen video meie esimesest yritusest laulda hymni:  VAJUTA SIIA

See eba6nnestus(btw,meeldis teile mu professori kena lauluh22l,kui ta naise lauluh22lt teeb?).

Siis tegime teise proovi,mis oli m2rka edukam kuid siiski kesine. : VAJUTA SIIA
Siis laulsime tykk aega veel,aga ma otsustasin ise ka minna siiski laula-maie,niiet ei teinud videosi rohkem.

Siis oli aeg,kell 9 koguneisme 6ues,v2ike loeng,me suured (ehk 3s ja 4s klass,eestikeeli 11. ja 12.),pidime v2ikeste k2test kinni v6tma V2ga tsill oli, meie klass l2ks 3nda klassi juurde(v2ikeste 3s,eestikeeli 3s:D), v6tsin kaks neiukest endale k2e otsa,siis jalutasime k6ik terve kool,reas linna jalgpallistaadionile harjutama marssimist,mida varem koolis harjutasime aga ruumipuuduse t6ttu oli suurt 6hku vaja. Jalutasime umbes 2 km jalkastaadionile.

Koguneme kooliplatsil.Otsige mind,raske.


Mina oma kahe v2ikse jytsiga,kes kahjuks liiga v2ikesed et raske leida.

Jalutamine jalkastaadionile



Kohale j6udes oli suur segadus ikka kyll,niisama lollitasime ja l2ilasime,p2ike palavalt paistes. Mis on suht yllatav, sest viimasel ajal suht kylm olnud. Aga palavus niitis meid gaa ikka oli tore. Tegime pilte ja aegamisi v6tsime k6ik oma kohad sisse.





Siis hakkasime marssima. Mul oli algusest peale v2ga hea tuju olnud ja need 3 tundi veedetud jalkastaadionil mitmeid ja mitmeid ringe jalutades,olid minu jaoks v2ga l6busad ja teiste jaoks ka. Keegi ju peab ikka klouni m2ngima. Ja kohe r66m oli n2ha kuidas ma suudan inimesi naerma panna ja igava marssimise huvitavaks tegin. Klassijuhataja pidevalt noomis,et olen nii ..jessas,eestikeelne s6na ei tule suhu nyyd kohe teps mitte. Korraliku vastand. Korratu? Midagi sellist. Aga ta on lahe klassijuhataja,naeris ise ka kaasa, t2itis 6petajakohustust ja raputas kyll pead,aga muie oli suul. V2ga naljakas oli. Vahel t6sine t66 ka. Marssida k6ik yhtemoodi, kus ma seisma pean t2pselt(olen k6ige 22res ka,igas reas 5 inimest,pikkusej2rjekorra v2rk,ma k6ige pikem ehk k6ige vasakpoolsemas 22res). Siis vahepeal kui hymni laulmiseks peab end ymber p66rama ja sada v2rgendust. Vahel puhkepausid,sest palavus oli suur. Mina aga tegin paar videot :D

Siin yks video,kui marsime. R22gin seal eesti keeles,lyhike video aga saate ideest aru mis me tegime. Lihtsalt julmalt jalutasime:D


Siis v2ikse puhkepausi ajal otsustasin 6petada enda kallitele klassi6dedele(nende soovil), kuidas on IZQUIERDA, IZQUIERDA, IZQUIERDA DERECHA IZQUIERDA(vasak,vasak,vasak parem vasak).
Ja siis kui piisavalt yle k6ikide karjunud olime seda ja harjutanud,tegin video et t6estada:



Nii nunnu ju!:)

Aeg sai t2is kah,jalutasime tagasi kooli,tee peal taas igast laule lauldes ja m2nge tehes ja v2ga l6bus, 3 tundi olid ka koolis,neist kaks viimast j2id 2ra ja ma sain j2lle energiapomm olla.
Sain ka uued valged kindad,mida homse marsi jaoks vaja.

KUSJUURES. Homne marss on p2ris r2nk.
Teisip. oli range kontroll kleidi pikkuse kohta, k6igil peab sama pikk olema ja mitte rohkem kui 3 n2pulaiust p6lvest lyhem. Sokid 6petati,kuhu maani olema peavad. K6igil peavad SAMAD k6rvar6ngad olema,valged p2rlid. Mul t2na homikul olid veel kaks tykki k6rvas,hetkel 1, ei teagi kus teine on ja mis ma homme teen:D
Siis, SAMA SOENG! Ja valged k2tukesed. Ja 800 6pilast meie koolis peavad eemaldama kyynelaki ja k6ikmuud ehted(mis on tegelikultigap2evane k2sklus).
Nii tore nii tore.
Aga mu valged kindad meeldivad mulle.

Kool on tore. Homme siis kell 8 kooli,siis on MISSA,jei. Ja kell 11 hakkab pihta. 3 tundi missat,pole paha. Mulle on need isegi meeldima hakanud,need nii l6busad gospel-missad(kui v2lja arvata vahepealsed preestri jutud), ja tund aega marsime ja laulame hymne. Mul k6ik peas paeaegu,koolioma pean veel harjutama.

Ootan v2ga homset,ja 6htupoole l2hen Dannia ja Sidneaga kirikusse,mingid m2ngud,joogid,s66gid,v2ikeste lastega r22kimine ja nii. Esimene kord minna kirikusse mul!!! Jah,siiamaani pole enda kooli omast kaugemale j6udnud. Valparaisos Eesti perega vaid sees astutud ja Lotas, aga see ei l2he arvesse.
Homme tuleb tore p2ev,ausalt.!:):)



Koeri on siin kusjuures meeletult palju,koguaeg peab neisty yle astuma.











Matemaatika:












Minu uued valged marsikindad



































































Kusjuures,ma olen viimse kahe n2dala jooksul yle 50ne video teinud koolis,k6ike yles v6ttes,aga jubelaisk olen. Homme ehk peale kirikut 6htul uus postitus,laup2ev on minu jaoks v2ga eriline p2ev,vaevalt et siis midagi teen. Aga jah

Ma olen siin nii 6nnelik hetkel,k6ik nii ilus tore ja hea!!!:)

Ja ma juba tahan r22kida teile,kuidas Helena ehitusnaiseks hakkab!
Olge tublid!

No comments:

Post a Comment