Saturday, April 17, 2010

Ei ole blogimistuju.

Vahepeal olen j6udnud koolis Alice Imedemaalt m2ngida, hunniku kontrollt6id teha, paar feili teha, synnip2eva pidada,kaalust juurde v6tta ja kallite inimestega aega viita.

Homme on Natalia yllatuspidu . Tal oli neljap2eval synnip2ev.
Muidu k6ik korras nagu Norras:D

Aa,t2na ,n2gin yle PIKA PIKA aja vihmapiisku. Vihma kyll ei sadanud,tibutas. 66sel vist sadas. Ma ei m2leta,kuna viimati seda v2rske vihma h6ngu tundsin. Septembris?? Nii kaua olen olnud lausp2ikese all.
AA,Argentiina m2gedes oli ka.

Igatahes,kylm,kuid ilus hommik oli. Ja isegi ei ole kurb,et 40 kraadi l66skav p2ike kaob, harjubki Eesti kliimaga vaikselt 2ra:D

Ma olen koolis meeletult palju videosi teinud igasuguseid, vahetundides,tunnikorrast, kirikust. Kui kunagi juhtub nii,et ma viitsin neid kokku monteerida,siis jagan teiega ka.

Nyyd l2hen tudumaale. Ja ma t6esti yritan kunagi teha pikema postituse,endal ka halb tunne et edasi lykkan.
Elu on ilus,elu on meil yks.
Ja nagu ytles tark lause,mille te v6iks meelde j2tta:
 Everyone dies,but not everyone lives.

Elage!:)




(Neljap2ev m2ngisin p2ev l2bi Alicet,suht loll tunne oli tegelikult. Taustaks meie klassi Neitsi Maarja ja kaks lihav6tte muna)

No comments:

Post a Comment