Wednesday, April 28, 2010

Nippi v6ttes paljudelt teistelt vahetus6pilastelt,leian mindagi,et lihtsam et kirjutada siia(mis on minu jaoks kyll suur kohustus ja ei soovi),on lihtsam kaamerasse vahtida ja r22kida ja siis youtube'i postitada.
Seda ma ka just tegn,suure ja ilusa ja pika video,ja siis l6pus avastasin,et midagi ei j22nud peale sest aku oli vahepeal tyhjaks saanud,ja ma ilusti terve aeg vatranud ja vatranud.
FEIL.

Homme teen,ausalt! Sest enne kui ma neljap2eval 2ra l2hen,peab 2ra r22kima oma elust veidi ja tegemistest. feilfeilfeil,aga homme teen 2ra,panen nyyd kaamera ilusti laadima:D

Olge tublid.

2 comments:

  1. Tere! Olen samuti tütarlaps Eestist, kes tahaks Tšiilisse minna. Tahaksin jutustada mõne teadjaga ning leidsin sinu blogi. Äkki annad oma meili või kuidas meil oleks hea rääkida, kui sa muidugi nõus oled. :)

    Cathy

    ReplyDelete
  2. JAAAAA, ma niii meeleldi r22giks!
    lisa mind msni, helena_amps@hotmail.com
    ja siis jutustame:)(olen saadaval alates esmasp2evast)

    ReplyDelete