Wednesday, February 24, 2010

18-20 veebruar


Kuna mu pere l2ks siin v2lja,ja ma ei j2in koju koera valvama,siis leian v6imalust Rosita arvutist teile anda teada siis mida tegin 18-21 veebruar,eesti emme ka juba mainis,et miks ma yldse ei kirjtua. Andke andeks,mul pole enam arvutit,ja 6de laseb ka mind vaid korra ja ma yldse ei veeda enam aega kodus eriti,koguaeg tegemist,niiet t6esti blogiks pole aega.
Aga,teen nyyd selle lyhikokkuv6tte 2ra:D

16 veebruar 66sel j6udsin koju l6unareisilt,niiet j2igi vaid 1 p2ev puhkuseks aega,ja juba 18.veebruar istusime meie v2iksesse punasesse autosse ja teekond Viña del mari juurde,nimelt oli Jonathan saanud kuidagi meile 66d yhes Viña linnaosas,Conconis,mis on selline v2ga kuurortkoht,ja koha sai ta siis lukshotelli.Kohalikus m6istes,66 maksis vist mingi 4000 EEKu umbes,niiet suht kallis v2rk.
Jonathan,Anita,mina,Margareth ja Rosita. Mis tegi asja eriliseks,oli fakt,et seal samas hotellis olid praeguse hetke kuumima saate v6tted, "yingo" saate nimeks. See on t6esti kuulus,eile kui seda Elissale ytlesin ntks,ta hakkas kiljuma. Ja seal ka,66 otsa teismelised olid hotelli uske taga kiljumas, turvamehi hotell t2is,ja mina koguaeg liftis nende kuulsustega ja sain v6tteplatsil olla.
18.veebruar alguses l2ksime siis kaubanduskeskusesse ja siis hotelli. R6duvaade oli vapustav, kohe ranna 22res yle tee,ranna nimi oli Playa Paraiso,ehk arvata on et magus v2rk. Bassein oli ka,aga see oli avatud kella 4jani,sest siis hakatakse saate proove tegema. saade ise oli live´s,ja Rosi ja teised passisid seal fuajees koguaeg all,et autogramme kysida ja pilte teha,ma eelistasin enda Cosmopolitaniga r6dul p2evitamist,sest ma pole see kuulsate-inimeste-jahtija. Tyytu minuarust.
Hotellis oli ka meie korrusel kuumavee bassein merevaatega.
Siis 6htupoole hakkas saade pihta,alguses l2ksime siis sinna alla,kus toimus, aga sealt oli suht jura vaadata,enda r6du pealt oli parem ja ruttu tuppa teleka ette joosta,kus n2itas l6iked mida tehti eile 66sel ntks ja v2rki.
Saate formaat on meelelahutus saade,kus tantsitakse enamjaolt. Rahvas seal on noor,meeletult kaunis,naised pikad ja mehed musklis. Iga p2ev tehakse v6istlusi ja ylesandeid ka p2eva jooksul,ja siis 6htul n2b neid. Ja siis on seal h2sti palju suhtedraamat,aga see ei yllata enam.
6htul l2ksime jalutama randa,tegime pilte ja l2ksime yhte baari. See baar oli vapustavalt ilus,ringkujuline,kaks lauda vist,ylej22nud olid suuuured valged voodid, baldahiinvoodid,katusega,pehmed padjad.
19.veebruar oli hommikus66k hotellitoas ja l2ksime randa. Oli yllas plaan ujuda aga v6ta n2pust,¡nii kylm oli! Facebookipildid, siis hotelli,mina bassu 22rde ajakirja lugema,teised uusi autogramme jahtima,siis l2ksime Viñasse pooodi syya ostma,tegime 6htus66ki,vaatasime saadet ja muud ei midagi. Mind n2gi ka telekas,sets kui ma all olin korraks,siis just kaamera v6ttis mind ka ja ymbrusringi,aga l2ksin siis taas r6dule:D
6htul 10 paiku ,ytleisn ma,et kuulge,olen 7 kuud olnud ja pole kordagi Vaikses ookeanis ujunud,panime ujuakd selga ja hyppasime siis 6istesse laintesse,mina ja Jonathan k6ige ees ja k6ige kaugemale. Lained olid niiiii tugevad! V2ga v2ga m6nus oli!
Kuivasime hotellis natuke,ja poole 12 paiku 66sle l2ksime linna,Bravissimo j22tisekohvikusse. No v2ga v2ga hea ja maitsev,j22tised maksid muidugi umbes 80- 200 EEKu kandis,aga v2ga maitsev oli,+ Jonathan tegi v2lja:D Kell 2 saime koju,mulle ytles Ani ja Jonathan,et kui tahan v6in kuskil peole minna kuit ahan,mis oli v2ga yllatav sest yldiselt yksi ei lasta mind kuhugi.
Aga ma ei l2inud,yksi ei soovinud + ma ei tundnud seda ymbruskonda absoluutselt.

J2rgmine p2ev oli chek-out hotellist,rannas tegi Yingo k6ige kuumem staar ja festival de Viñna kuningannakandidaat(festival de Viña on aasta syndmus siin,kusjuuers eelmine aasta l6i kaasa ka Vanilla Ninja ja v6itis selle) fotoshootingut,niiet Rosita jooksis kiljdues Faloonit vaatama.
Siis l2ksime linna peale,Rosita l2ks kuskil rannas selle veepalli sisse,mis 6huga t2idetud, l6unas66k rootsi laua moodi ja v2ike poekylastus,minu varanduseks sai siis Beethoveni film(mitte koera,vaid muusiku), ja hispaaniakeelne Harry Potter,ja koju.
vot,selline lyhiylevaade:)
Aga see oli tegelt k6ik v2ga ilus!!!:)

Pildid siis.




Rositaga.








Bassu 22res
















YINGO









Meie hotell







Playa paraiso










R6dul ma.











ja vaade r6dult.













margareth yhe kuulsusega sealt.






Saate tegemine









































See on Margareth,kes on novembrist saadik dieeti pidanud ja nyydseks 20 kilo v2hem kaalub.










Kuumavee bassein








66sel rannas










Bravissimos













Olen blond taaaas.








No comments:

Post a Comment