Saturday, February 27, 2010

J6usaal

Ma ise ka yllatunud et pean panema taolise s6na enda pealkirjaks, j6usaal pole v2ga minulik!.
Kuid ometigi olen juba teist p2eva k2inud linna parima j6usaalis,uhiuus ja Tshiili arvestuste kohalt suht kallis- esimene kuu on 500,j2rgnevad 300.-.
Muidu on kallim,aga hetkel oli mingi kampaania,et kui kaks inimest peaksid maksma kokku 1000,mis on muidu yhe inimese hind,niiet me terve perega l2ksime,jagasime end paaridesse ja nyyd mul klubikaart ja puha.
Seal on ylimoodne varustus, kaubanduskeskuse ylemisel korrusel,kuna k2ime alati 7-8 paiku ja oleme 10ni v2lja,n2en ma jooksulindil joostes p2ikeseloojangut,sest terve yks sein kuhu k6ik masinad suunatud,on klaasist. Seal on ka 6 telekat,erinevate kanalitega, t2na vaatasin MTVd,eile Las Vegast. Mugav.
Mis teeb selle veel mugavamaks,on isiklik peronaaltreener ja treeningp2evik.
Ma leian,et 500/300 kuus selle ees ei ole v2ga palju, + tuleb mainida fakti,et ma olen 7 kuuga saanud juurde 7 kilo,nagu avastasin,sellest viimase 3 n2dalaga 3 kilo ja asi hakkas hullemaks minema,niiet perfektne ajastus et hoida keha,vaimu ja tervist tasakaalus!
Oleks v6inud minna Natalia(ainuke 6dedest,kes teises j6usaalis) j6usaali minna,kuskil t2nava nurga peal,maksab 100 krooni kuu,puudub treener ja varustus vana,aga parem aeglaselt ja korralikult kui kiirelt ja lohakalt!:)
Ma ise olen v2ga rahul.
J2rgmisest kuust saan k2ia pilateses,aeropoksis,spinningus ja bodypumpis.Joogast keeldusin,ma olen viimane inimene kes suudab painduda. Teised(6ed ja t2di),on tantsuryhmas ka,aga ma end sinna ei soovinud kirja panna. Ja see k6ik ka hinna sees.
Ma nii rahul!:)


Muidu uut pole, naudin viimaseid p2evi suvevaheaega(!), sest 3.m2rts algab kool. Ja ilma vaheaegadeta juulini v2lja.

Ilmad on ikka soojad,kuigi enam 40 ringis pole,veidi v2hem. Santiagos sajab puha vihma juba,meil siiski pilvitu,kuid tuulisem. Mis on hea,sest olen taas p2evitama hakanud ja see tuul on mulle vaid meeleheaks.

Aa,arvuti sain ka,isa vana arvuti. Siiamaani olen telefonita. AAA,ma polegi seda juhtumit kirjutanud:D
Olin ju ma siis 8-16 veebruar reisil kohaliku perega l6unas, ja olime linnas Pingeral. 3 p2eva hiljem,Belen kysib,kus mu telefon on.Vastan,et ei tea,mis siis. "Su telefon on Pingeralis,ma proovisin sulle helistada aga teine naine v6ttis vastu". Me ise olime teises linnas samal ajal. Ma olin t2iesti unustanud enda mobiili,ei kasuta ka niiet ei m2rganud kadumist.
Nyyd olen telefonita ka,aga m2rtsist saan uue,ema vana telefoni.
Olen ikka udupea kyll.

Olen ilusalt ka Olympiaga kursis, koguaeg tsekkan vancouver.postimeest. Siin inimesed ei tea midagi sellest. Isegi Elissa,kellega paar p2eva tagasi yle pika aja kokku sain,ei teadnud midagi. Ja mainida veel fakti,et ta on Saksamaalt p2rit,on ikka p2ris kole kyll.

Kaks uut kutsikat on ka s6braks saanud,kuid see suurem,vist on Yorkshire,selline suuur ja tulevikus karvane,see hammustas mu suurt varvast nii k6vasti et siiamaani annab tunda. On p2tt allles.

Arbuusist on kopp ees,iga p2ev arbuusi s66dud,kuid nyyd meie oma aias valmisid viinamarjad ,ja meeletult palju,ma ei teadnuki et meil nii palju on,ja s66n neid! Oh r66mu!:)

T2na sain kinnitava kirja YFUlt,et tagasi tulen 6.juuli. Ei taha m6eldagi sellele.

Olge tublid ja kallid kallid ja olge ikka soojad ja astuge talvele vastu!:)

No comments:

Post a Comment