Wednesday, February 24, 2010

Eesti vabariigile palju palju 6nne 92. aastap2eva puhul.




Mina liigun ringi koguaeg,kyll Viñasse,kyll Santiagosse. Aega leian ka ohtralt p2evitamisele,mu uue raamatu-hispaaniakeelse Harry Potteri lugemisele,j2rge ootab hispaania keelne Forrest Gump. perega aega veetes,siis eile saime veel yhe uue koera, ja muid uudiseid v2ga pole.

arvutit siiamaani pole,mu host-ema andis mulle enda oma,mida ta ei kasuta,aga sellel puudub laadija ja siin nii raske leida ka,aga eks ma yritan. Kuigi ma arvutit yldse taga ei igatse v2ga.

Kunagi kui Rosita kadekops enam pole,kirjutaks pikemalt ja paneks pilte enda kahest viimasets reisist,k2isin ju nii l6unas perega kui ka 4 p2eva viñnas ja conconis.

Aga Rosi hetkel kadekops,niiet tsau tsau!:)
H5i igatsen!:)

No comments:

Post a Comment