Sunday, February 7, 2010

Maga linnuke

Ma ärkan 3,5 tunni pärast,et alustada reisi lõuna-Tšiili. Jah,väga lahe,aga und pole,eks ma autos magan. Eemal olen paar nädalat umbes,kuid arvuti võtan kaasa. Ja kusjuures mul pole AIMUGI,kuhu me lähme:D Tean,et lõunasse.


Aga mida ma veel jagaks on see,et eile öösel...oli siin meil maavärinake. Väikseke,aga siin oldud aja jooksul suurim. Aga siin on väike AGA. Kõik ärkasid öösel seetõttu üles, Natalia ja Rosita jooksid välisukse juurde isegi,suht tugev oli,arvasid,et juhtub midagi. Teised ka loivasid üles. KÕIK.
Aga arvake ära,kes magas nagu linnuke? Jah,that's right,see olin mina. Nad ütlesid,et tulid siis mind ka vaatama,kas olen üleval,kuid värinad olid selleks ajaks lõppenud,nad väga kaua ei kesta,ja nähes et ma magan suu lahti oma unemaailmas,jätisd mu rahule.
Aga ma suht vihane,et ma üles ei ärkanud selle peale,ülitsill oleks taas maavärina peale üles ärgata:D Ma ei tea miks,aga öösiti on nad tugevamad. Juhus.
Aga mina lihtsalt julmalt magan.
Peaks seda nüüdki tegema.

No comments:

Post a Comment