Tuesday, February 9, 2010

Emme ja issi, SUUR ait2h, et lasite ja v6imaldasite mul tulla vahetusaastale.
Ma olen hetkel 9ndas taveas,ma olen nii rahul. Ma naudin igat hetke!!!

Reis on vapustav. Mul pole hetkel aega teha pikka ylevaadet,teen seda peale reisi koos piltidega.
Kuid..m2rks6nad.
*Elan hetkel luksvillas, ranna 22res,mis on privaatrand v2iksele rahvale ja see inimtyhu suht,meil on bassein,tennnisev2ljak,ja ymber suured luksvillad.
*T2naq k2isin BANAANI peal s6itmas,ehk banaanikujuline paat umbes, kinnitatdud mootorpaadi taha,mis viib su ookeanile,kiirelt kihutamine,ja j22kylma vette kukkumine. L6pus,ranna 22res,kukutati meid viimast korda,kuid minu ja Carlos j2ime peale,tugevad inimesed. Teised kukkusid,jalad p6hkjas ja ruttu randa,me seal maadlesime veel kukkusmise vastu,paadimehed yritasid ja yritasid,no ei kukkunud. L6puks kukkusime,ja olime rannast NII kaugel. Paadimehed naersid ja s6itsid minema(diil oli,et viimase kukkumise ajal peame ise randa minema,esimestel v6ttis paat kohe peale et 2ra ei kylmuks,ja seet6ttu kukkusidki teised ranna 22res,meie kogemata mitte), niiet hakkasime krooli ujuma. 10 minutit krooli ujumist,ja saime jalad p6thja,siis veel 5 minutit jalutamist. V2ga l2bi v6ttis. r22kimata J22KYLMAST veest. Kohale j6udes oli terve ranna22r inimesi t2is(juba enne veidi,me olime esimesed kes selle asjaga s6itma l2ksid), ja meie tulekuks Carlosega veelgi, saime randa,plaksutasid k6ik meile,v2ga lahe hetk oli.
* 66sel kuulata rannas yksi lainetekohinat on SUPER
*Ymbritsetud inimestest keda armastan ja kes mind.

Igatahes, p2ike paistab,on soe,kylmem kui p6hjas, mingi 20 kraadi. Aega pole enam,pean minema tagasi nautima enda elu. T2na tuleb meil pubituur. Homme s6idame veel l6unasse.
Vapustav on siin,t6siselt vapustav!!!

No comments:

Post a Comment