Friday, February 5, 2010

REIS III,lõpp

 

Valle de la Luna, Kuuorg

Emme ja issi
 
San Pedro de Atacama poes
Dannule tehakse hennat
Ja Stenelile
Ja mulle
 
Mina oma hennaga:D
BRUNOOO. Meie lemmikkoer.
 
Eesti naised väljas
Hommik kell 4
Emme ja issi
Emme!:)
 
 
daniel
 
Kuumaveebassein
 
Emme ja issi
 
 
 
 
Laamad
Empanadasi ärimas
 
Tagataustal roostlanna Li,teised laamaliha söömas
Issi ja Burno
Laamad
Soolakõrb
Flamingod
 
Lauad kätte...
...ja minek
Palav,pehme liiv,laud ka käes,väga tsill.
Daniel
Issi

 Minaaa
FEIL
Mina
Steneli
 
Emme
FEIL
FEIL
 
FEIL
FEIL
 
 
Hullud Vaikses ookeanis(emme käis ka)
 
Coquimbo
Valle de Elqui
 
 
Pisco tehase giid ja grupp
Pisco tehas
-||-
-||-
 
Piscod erinevate maitsetega

LÕBUSTUSPARGIS

 Esireas mina ja Stenks,teises,Daniel ja issi. (y)
 
 
 
Meie 3:D
 
Vett kah näkku veel:D
 
 
 
 
Ei olen enam lõbustupargis
Santiago kesklinnas
 
Öösel siga söömas:D
Siis,kui lasime öösel kunstnikul meid kesklinnas joonistada. Mina vasakul,Stenks paremal:D
 
Ärasaatmine!













Vot tak, eso es todo. Ehk,nüüd kõik reisipiltidest. Huuuh,lõpuks sai tehtud! Ilus ja meeldejääv reis oli siiski,ja juba see laupäev peaksin minema kohaliku perega lõunassse! Atacama asus põhjas.
Suur aitähh veel perele ja Stenksile et tulite!!!
***

No comments:

Post a Comment