Wednesday, March 31, 2010

Mañana

Ma nii v2ga kirjutaks teile,kuidas me eelmine n2dal 3 p2eva koolis Jeesust k2isime otsimas,temaga kohtusime ja nutsime,et see v6is j22da meie viimaseks kogemuseks et Jeesusega kohtuda , kuidas ma otsin j6udsalt Alice Imedemaalt kostyymi,sest just tema osa etendan ma meie koolis, kuidas koolis edasi l2heb, kuidas s6pradega on,kuidas maav2rinad kestavad,kuidas ma enda maailma parimalt emalt paki sain, kuidas ma juuksenud v2rvinud ,kuidas mul l2heb,kuidas teistel vahetus6pilastel siin l2heb,kuidas Eesti vahetus6pilased on lihtsalt niiiiii lahedad , enda kooli tunniplaanist, pulmadest, aga....

Sorri,ma t6esti ei viitsi. Ma lykkan homsele,homme lykkan veel ehk homsele,aga l6puks ikka viitsin. Hetkel pean aga raamatut lugema,sest homme lugemiskontroll ja 6htul ilusti aiast viinamarju noppida,kondenspiima syya ja Rositaga meie lemmikseriaale vaatama.

Teie aga olge tublid ja nautiga tulevast kevadet!!!

No comments:

Post a Comment