Tuesday, July 28, 2009

Aa,eile hommikul,ärkasin üles,hakkasin vannituppa minema,et hambaid pesta,tuleb Rosita,dressid seljas,võtab käest kinni,ütleb Vamos,vamos(lähme,lähme). Küsisin,et nooo,donde? noooo. Aga ei,ta tiris mu autosse. Tore,mul oli pidzaama seljas(paks paks kampsun), ja kuna mu kamm on haihtunud,juuksed sassis. autos oli papa ja sultan. Hakkasime sõitma. Roista seletas küll,et kuhu lähme,aga päris saingi aru. Hakkasime mingist mäest üles sõitma,olin suht confused. Siis isa peatas ja mingi pool tundi vms,jalutasime mäest edasi. Mina oma pidzaamas keset mäge. Mööda sõitisd mignid suured autod bmx rataste ja kenade meestega,sain lõpuks Rositast aru,et täna oli bmx krossi finaal,niiet jalutasime mäe tippu. Nimelt mehed süitsid sealt mäe tipust alla. mainin,et nad olin VÄGa kenad mehed, aga ma olin paksus pidzaamas(väga väga palav oli) ja juuksed sassis. Kõht ka korises,vean kihla et kõik kuulsid. Olime siis seal mäe tipus tund aega,ma korisesin ja magasin. Siis hakkasime alla jalutama,aga pikemat teed pidi loomulikult. Lõpuks saime auto juuurde, rosita küsis,et kas tahan shoppama miinna. Ütlesin talle,et ei,soovin koju. Tüüp solvus täiega:D No sorri,mul oli pidzaama,kõht tühi ja hambad pesemata.
Aga jah,selline tore hommikupoolik oli.
AAA, seal mäe tipus oli suur neitsi maarja kuju ja sealt nägi tervet los Andest. Terve linn on ümber selle mäekese ehitatud.


* minu linnas on kokku 4 vahetusõpilast. Üks eestlane(MINA,MINA), soomlane,taanlane ja sakslane.

*ostsin eile adapteri poest, aga kodus avastasin,et see ei sobi mulle. Aga mu insenerist isa tegi selle sobivaks migni ime läbi.Maffiaboss ma ütlen.

*ostsin endale telefoni ka. saate mulle helistada,mulle ei maksa midagi,teile ropult. Niiet kasutagem skype. ANDKE MULLE ENDA SKYPE KASUTAJAD! helistamine TASUTA!

1 comment:

  1. Haigelt põnev, mai suuda uskuda, et sa juba vahetusaastal:D Ootan põnevusega uut;)

    ReplyDelete