Thursday, July 30, 2009

Mata

Täna oli matas asendusõpetaja,muy bonito,väga ilus. ja tavaliselt,tsikid alati tunnis karjuvad kohapeealt räme kõvasti kui tahad midagi teada saada.
Mitte täna.
huuleläige peale ja kergel sammul õpetaja laua juurde,samal ajal juukseid lehvitades,ja idiootseid küsimusi küsides(kas ma pean siin liitma v lahutama härra).

Ja ma lugesin täna ära,täna oli 16 inimesel Hello Kitty kõrvarõngad.

NB!
Mul tuli see meelde,et need,kes on mulle SMSe saatnud,siis mul on teile kurb uudis,mu telefon siin ei tööta,ja ostsin uue,ja SIM kaart ka ei tööta selle uue sees. Niiet ühtegi smi sanaud pole ja ei saa ka,aasta aja pärast.
Nii andke andeks,et ma teile ütlesine,t "saatke saatke smse,pliiis":D
Mul uus number ka,aga ma hetkel ei tea mis see on,ei viitsi vaadata. Niiet kirjutage skräppe,ärge smsige kullakesed.

No comments:

Post a Comment