Wednesday, July 29, 2009

Tervitused koolipingist!

Ja ma olen lugenud teiste blogisi ja kõigile rääkinud,et haridus on halb ja ma ei pea koolis midagi tegema.
haha my face.
heaküll,algusest peale.
Päev algas varakult,kell 7 äratus. Panin selga enda koolivormi,püksid ja triiksärgi ja kampsuni. Ema ütles eelnev õhtu,et kleiti ei tohi panna,talv on. panin selga, lähen elutuppa. NONO, pane sukapüksid jalga. Okei, võtan siis neda KILLER jalanõud ära(mis näevad välja rohkem klounijalanõud aga minu jeti jalgadele 41 paremat ei leidu),sukapüksid jalga,püksid uuesti jalga,killerjalanõud jalga suure vaevaga ja elutuppa. NONOOO, pane kleit selga. No midaiganes,lähen panen kleidi. NONOOO;pane sokid ka sukapükste ALLA. jah, oleks võinud eile mainida. aga 3s kord paljastan enda jetijalad kingadest ja ümberiietan end. Lõpuks valmis,puudu vaid lips,mille pean koolist ostma,
Lähme kooli, mina ja Margareth ja ema. Koolis kohe direktorit musitama ja kõiki õpetajaid. Võiks eestis ka Direktorit,Mölsi ja kõiki musitada. Ei tänan. Siis liikusime kuhugi kirikusse. Meie koolikompleksis on mitu hoonet,keskel selline siseõu,ja kirik on ka,sinna mingit teenistust pidama. Ma palun jumalat et seda iga päev poleks. Homme saab teada. Tund aega umbes kestis,sain kõigest aru. haha. Lõpuks,ütles direktor,et meil koolis uus õpilane,helena Eestist. jee, terve kirikutäia rahva ees tõusin siin püsti ja my time to shine. Ovatsioonid ja kiljatused,jeee.
Liiga palju naisi ma ütleks.
Muidugi on äge see,et saksa tüdruk Eliisa,kes ka yfuga minu koolis ja minu lähedal istus,teda ei mainitud,vaid mina sain õnne osaliseks. Siis viidi mind klassi,aga mitte Margerethiga samasse. Aasta noorematesse. 15 aastased enamus. Kõik plaksutasid,ma läksin klassi ette,naeratasin ja kniks ja istuma.
Koolisüsteemist ma eriti aru ei saa,tunnid kestavad aga väga kaua-2 tundi umbes. Mul kella polnud. Aga RASKE OLI! täna oli matemaatika ja füüsika,ja tase eestist kõrgem. Nagu ma tõesti arvasin,et panen lebo,aga ei,nemad seal õpetasid mind. Vabandage sõnakasutuse pärast,aga kurat küll, mul peaks suvevaheaeg olema ja ma õpin end lolliks siin,sest see on nii raske. Siinkohal tervitused proua Mölsile,aitähh et te füüsikas eesti keelt rääkisite,kuigi tulemus on sama ja aru sain ma siiski sama palju kui seńora Veronicast. Kuid aitäh eesti keele eest.Aga noh,vahepeal oli break ka,mingi pool tundi,sain õues väiksest putkast asju osta. Mina sain loomulikult tasuta,kena müüja oli.
Aga mina vahetan klassi homme. Minu klassi tsikid.JEE. Esiteks,kui ma liikusin ringi grupist grupi juurde,siis alati olid 4 küsimust neil,ja samas järjekorras ja samasugused:
1)kas sul on boyfriend
2)kas sa suitsetad
3)kas sa jood
4)kas sa pidutsed
Mõni üksisk suutis vahepeal mainida ka,kui ilusad silmad mul on. eestis pole seda KUNAGI kuulnud,suht üllatav. Aga ja,muud nad ei küsinudki.ja alati kui uued inimesed tulid juurde,samad küsimused.
Siis,neil on kõigil Hello Kitty asjad.
Ning,vahepeal istuvad 5 tüdrukut väikeses ringis ja vahivad kõik enda juukseotsi,võrdlevad üksteise juukseotsi, KAMMIVAD ÜKSTEISE JUUKSEID,minu pinginaaber lakkis pool tundi enda küüsi, huuleläige on neil koguaeg suus ja jalutavgad sõbranna juurde et ta juukseid käppida.
ja te imestate,miks mulle tüdrukutekool ei meeldi,ma ei ole selline.
Homme üritan klass vanemate juurde,enda õe juurde saada,ausalt. Siis tuleb pilt koolivormist ka,siis lips ja täiskomplekt.
Kusjuures,direktor klassi ees ütles,et helena hispaania keelt ei räägi,aga räägib enda kodukeelt vene keelt. ütlesinet eiei,meil on eesti keel. "Si-si,ja nagu ma ütlesin,räägib ta vene keelt".
Õnneks sai kool varsti läbi ja Margarethiga taksoga koju.
Margareth tõi hea uudise ka,laupäeval on mu esimene FIESTAAA! Ehk,esimene pidu. Diskoteegis.
aa,mainiks,et koolis oli väga külm. Aknad ja uksed lahti, kõik on jopedega klassis. Ja vaade klassiaknast on,et näen ühte suurt palmi ja mandariinipuud ja selle taustal lumist mäetippu. Bonito.

Siis olin paaar tundi kodus ja siis läksin Rositaga tennist mängima. Mu unistus on seda teha ju. Ja eks ma olengi siin aastal tšiilis,et teha asju,mida tahan. Ja läksime mängima. MUY FRIO. väga külm,see oli väliplats.
Ja ma mängisin pigem sulgpalli tennisereketiga. Aga rosita oli veel halvem:D 10 m aiast suutsin ka 3 palli üle lennutada. Hetkel lamavad need kuskil kaktuste all. Peale tennist natuke fotoshooti ja koju, kus rääkisin tund aega enda host-emaga.
Issi,ma küsisin ilma kohta ka,ta ütles,et muidu läheb tšiilis soojaks oktoobros-novembris,aga et Los andeses on juba septembris väga väga soe.
Ja siis,et lähme kahe kuu pärast perega puhkusreisile lõuna. Neil on suvila seal kuskil.
Hmm.
Muidui on kodus suht igav. Kõikidel õdedel on laptop,kodus on wifi ja facebook 24/7. Niiet õdedega eriti tsillida ei saa vabal ajal.
rääkisin Margarethiga trennidest ka,ja vist hakkan siis tennises,jalgapllis ja kuskil draamatundides käima. Homme uurin lähemalt.
tegelt tahaks malet mängida.
Aga ma lähen veedan taaskord ühe külma öö ja homme jälle tennist ja koooli. Ja jälle pean vastama sada korda küsimustele,kas mul on poiss ja ta pilti näitama.
Besos,kirjutage mullllle!(orkut v gmail helena.akkel@gmail.com)

TENNIS!
Üks kutsu-KUKI
Minu kodu
Kodutänav
Kooli siseõu

Klassiõed

2 comments: