Friday, July 31, 2009

Loco

Hullud .
Mu koer on hull,ma kardane t tüüp saab südameataki varsti,tõbleb endal kaela otsast:D

Mu klassiõde. Ta seljakotil on migni 50 korda kirjutatud JONAS BROTHERS ja migni 6 pilti kleebitud seljakotile.

Pood. Siin on 0,5l vesi sama kallis kui 1,5l coca.

Coca cola. Siin on isegi 2,2,5 ja 3 liitrised pudelid.Odavad ja eile käisime poes perega,mu ema pani neid kärusse kõigest 9 3e-liitrist

Piim. Siin on karamellipiim,vaniljepiim,maasikapiim,šokolaadipiim(mida mina joon iga päev umbes 2 l,niii hea:D). aga üldiselt on piim siin nagu piimapulber kuhu lisatakse vett. Või tavaline piim,mille kehtivusaeg on kõigst 5 kuud. Hullult njämma:D:D:D:D
Not.

Mu teenija. Ta tegi empanadasi eile(kohalikud pirukad vms), ja ta kasutas taignarulli asemel kinnist šampusepudelit,sest selle tihedus ja raskus pidavat taignale paremad olema.

Hello Kitty. Ma ei tea,kas teadsite,aga mu tekk on hello kitty tekikotiga. Mu õe kapp on seda täis.
KAS KEEGI ÜTLEKS;MIS ASI ON HELLO KITTY?:D:D::DD::ÖDD on see riidefirma,multikas,või mis asi see on. Eile poes käies,tulid mulle vastu hello kitty särkdiega neiud, lettidel hello kitty tassid,šokolaadid,prügikastid.

Mu ema. ta jätkuvalt saab energiat sellest,kui ta peab mind sada korda musitama ja kallistama. ja kõike mu eraelust teadma.

Mu isa. Jätkuvalt on mul suured kahtlused,et ta on kuri maffiaboss:D

Muud midaig hetkel mainida pole.
Järgmine kolmapäev võistlused,kuh ma end lambist kirja panin,ise ei teadnud,mis toimub. Kõik õhutasid käsi tõstma,et kuskil osaleda,mul oli suht suva,mis asi,tõstsin käe. kodus sain teada õe käest,et osalen rahvastepalli võistlustel. Hea:D:D

Mata KT oli ka täna. Jumal tänatud,et ma uus ja blond olen, õpetaja aitas mind täiega.:D Aga enda üle olen uhke. Hispaania keel areneb reaalselt hästi:D

ostsin eile tšiili lipu ka. Õmblen kleidi endale:D

Homme siis Santiagosse!!!!!!

Olen veits tõbine ka. Mu õde on arst,lubas mu kontrollile viia esmaspäeval.

BESOS TEILE!:D

8 comments:

  1. KUIDAS SA EI TEA KES HELLO KITTY ON :S:S:S

    ReplyDelete
  2. hello kitty on nzm kõige peal.. tal nagu mingit erilist stoorit küll vist pole . aga selle ema võtaks küll , 9 x 3 = 27 liitrit kokat , see juba läheb :D !

    ReplyDelete
  3. jah,see ketsab ka migni mõned päevad vaid:D nad joovad seda NIIII PALJU:D

    ReplyDelete
  4. Mina teadsin et sul Hello Kitty tekikott vms, msnis nägin:D Aga Hello Kitty on üks kahtlane asi:D
    Minul on Norra 10 päeva pärast ja Eestis on jäänud ainult 3 päeva umbes;)
    Muide Leandri juures elas eelmine aasta eestlane ju:D Mul Florenciaga jutt jookseb;)

    ReplyDelete
  5. aa, EVELIN?:D tra. ma tahan ka sinna:D

    ReplyDelete
  6. oo, ma olen kuulus:) ja Flo jõudis ka mulle juba mainida, et ta mingi eesti mehega räägib!:D

    Tegelikult ma tahtsin hoopis öelda, et minu esimene ost Tšiilis oli soe Hello Kitty pidžaama. Muud ei jäänud üle. Kohutav!:D

    ReplyDelete