Saturday, July 25, 2009

Feliz

Ma ei tea,kuna ma viimati niimoodi naernud olen. 2007 Taevaskojas vist. Just tulin diskolt siis koju. ÜLIHEA! Reggeton(steneli!:D), latiinodega tantsimine ja värki.alguses istusin toolidel(talendivõistlus just lõppes),ei tahtnud minna,väga väga väsinud olin. Siis Paolo tuli,rebis mu muusika sisse ja ma ei tea,ülihea. Sinna ma jäingi. Hea oli siis ka,kui Infinity tuli:D Enne seda,oli pidusöök,nagu polnud mingi 100 käiguline söök,vaid massa de empanad,juustusaiad ja kokteilid ja värki. Kõik seisid ja võtsid laualt. Ülihead asjad, siis mul tuli nagu VÄGA HEA tuju,iga väikse asja üle naersin. Siin on nii nalajaks see keelevärk,kudias ma räägin 3e keelt korraga,see tegelt on nii naljakas. Eliisega rääkides räägime ka umbes et „ou, do you tead, mis me tomorrow teeme?”. Või siis küsime leeduka käest „how it is in lithuanian „mahl”?. Ma ei tea,hea. Siis sain naerukambid,leedukad tulid ja paar sakslast,tegime pilte ja lollitasime ja kisasime ja kõik läksid kaasa ja hea oli. Naersin nii,et mui kurk on siiamaani niii valus.Peale seda läksime siis talendishowle,kus oli häid lauljaid ja tantsijaid ja pelae seda oli siis disko,kust ma just jõudsin.
Aga muidu,päeval. Hommik oli suht nõme, aga hommikusöögi lauas tuli tuju tagasi. Siis tulid jälle mingid tunnid,räägiti kuidas me ei tohi reisida Tshiilis üksi,ainult koos vanematega. Mida helli.ma ei tea,mina ei kavatse terve aasta ühes linnas passida,ma tahan kindlalt aricasse ja Punta arenasesse,Santiagosse ja Angolisse ka ju minna. Küll ma saan,räägin nad ära. Õpetati kuidas endale ID teha ,mis pabereid täita ja värki. Siis oli vaba aeg,nagu,migni 6 tundi. Olin terve aeg Leanderiga. Teised läksid vahepeal ratsutama,pooled ei läinud,kohti polnud. Ja mulle niikuinii ei meeldi hobused. Siis siin kompleksis on teisi õpilasi,teisest programmist ka,sain nendega ka tuttavaks,USA poisid enamus. Aga ja,Leanderi ja Leoniga veetsin aega,väga tore ja naljakas oli. Oskan jumala palju saksa keelt ka nüüd:D koguaeg Leander õpetab saksa keelt. Oskan öelda et ma olen kole must lind saksmaalat(põhjus minu vareseimmiteerimises),siis,et olen imeline liblikas ilusa naeratusega,siis mingeid riime ja AHKOM:D Koguaeg räägin 5es keeles, eesti,inglise,hispaania,saksa ja vene. Suht hull on.
Ilm täna oli ilus,hommikul oli taas tunne et,eesti talved on ülisoojad, aga päeval oli jälle ülipalav. Andrés(YFU prgrammijuht),et minu kodulinnas, los Andeses,on suvel VÄGA KUUM. Migni 35-40. Noh,praegu loogish et külm,igal pool on. Ma tahaks enda paksu paksu talvejoped ja saapaid.
Oeh,mis veel. AAA. Täna,õhtupoole,tulid kaks kohalikku rahvatantsijat. Tshiili sai 2 aastat tagasi rahvatantsu võistluses üle maailmsel 3nda kohal. Hästi ilusad riided. Aga ja,siis õppisime,alguses tüdrukud ringis,poisid oma ringis,siis partneritega. Olin Leanderiga,aga ega eriti hästi see välja ei tulnud,suht ajuvaba tants:D Aga jah.
Tahaks Eesti kohta ka teada,miks te keegi ei kirjuta mulle.:S Mis te häbenete.

No comments:

Post a Comment