Friday, July 24, 2009

KÜLM!

Nonii,teeks ühe pikema ja täpsema postituse,ma ju tean et teid huvitab see:D ja kirjutan ka seda,mis teid ei huvita,et mul seda hiljem lugedes hea oleks:D
Nii.
21.juuli
6.30 lennujaamas,Steneli ja emme,issi ja Killu tulid siis saatma. Daniel vanakere ei viitsinud:D Eliise oli juba seal,teine tüts kes minuga tšiili tuleb,ja ütlesime good bye ja minek laevale. Helsingisse jõudsime mingi 11 vms, ja siis oli eluraske rännak Helsingi raudteejaama suurte kottidega. Jala. sealt õnneks bussiga lennujaama. Minu kohver kaalus 22.9 kg,lubatud oli 23:D jei. Ootasime seal lennujaamas migni 4 tundi vist ja lendasime pariisi. Suht suur oli:D Nagu,me pidime kuhugi kõige viimasesse terminali ka end vedama,oma suurte käsipagasitega, migni 30-40 minutit jalutasime,jalutasime,jalutasime. vahepeal eksisime ära,töötajad saatsid meid erinevatesse kohtadesse. Kuid jah,leidsime. Seal nägin taani yfukaid,ja hüppasin neile näkku "HI! WHERE ARE YOU FROM?" nad vaatasid imelikult,sest nad ei teadnud kes olen mina:D läksid minust kaugele. Järjekorras pardale nägin šveitsi yfukaid,võtsin kotist enda yfu pusa,ja toppisin selle nende nina alla "ME TOO!" sain sõpradeks.
Lennuk oli mõnus. olin suht ees, kohal nr 23(Steneli!). telekas oli seal,mängisin seal ekraanil igasuguseid mänge ja äge. Vaatasin "seks ja linna" ja üdlse,kihvt.süüa sai ka. 14 tundi lendasime:D.
22.juuli.
Pariis-Santiago lennukis mainisin Eliisele,et "tead,jube igav on,midagi pole juhtunud midagi,loodan,et midagi tuleb,et huvitav oleks". Mõne tunni pärast,lennujaamas,saime teada,et meie lennult on ainukesed mina ja Eliise,kelle pagas jäi pariisi. Oli natuke pagasiajamist,saime isegi valuraha,100euri:D ja kohver pidi jõudam järgmise päeva hommikul,suht hea ju:D Aga me ei ostnud Eliisega midagi,see oli nagu tšekk,mida sula,ja ei viitsinud jamada. Siis Eliise sai muudest asjadest läbi,mul oli veidi jamamist. Nimelt,minu kotis olid vorstikesed,mis emme andis sadamas. ja kust ma teadsin,et neid tuleb deklareerida ja ei tohi omada. jaamsin migni deklareerimispaberitega ja vorste mulle tagasi ei antudki-.- Saime siis seal YFU töötatajtega kokku,kõik üle maailma kes tšiili tulid. Läksime sööma,yfu tegi õnneks välja.Siis ootasime sakslasi.Neid on alati hästi palju,nende lennuk hilines rämedalt ka. Ootasime õues busside juures,ma rääkisin leedukate Vitase ja Vikasega. Kusjuures,Vikas on üks ilusamaid mehi keda ma näinud olen:D aga jah. Siis tulid sakslased,22 tükki.ja hakkas sõit Olmuesse,orientatsioonilaagrisse,kus me oleme laupäevani,mängime,tutvume ja valmistataske ette.2hetunnine sõit. Mina,Ellise,Vikas ja Vitas olime isoleeritud teistest,istusime kõige taga ja mängisime kaarte,hikejm ühinesid teised. Loodus oli hämmmmmmmmmmastaaaaaav. Ma koguaeg ahhetasin ja ohhetasin:D Aga ja,Olmues on meil ilus hotellikompleks vms. Siin on kaks välibasseini,üks siebassein,SAUN(LADINA-MAEERIKAS?),aerobiikasaal,konvereymtsisaal ja hästi hea toitlustus.
TOIT. ohjummal. esiemen söök oli kõigil nagu, WHAT THE HELL? alguses oli nagu eelroog,migni salati moodi asi.Siis oli seenesupp(emme ja issi oleksid uhked mu üle,ma sõin ilma vingumata ära,küll aga veidi nägu krimpsutades),siis tuli suuur praad, kanaliha ja kartulipudedr ja värki. Midaig oli vist veel,ei tea. ja siis magustoit. Tegelt on seda nagu ülipalju ja kõik tundsid,nagu nad ei taha enam terve päev süüa:D Nagu,tõsiselt palju. KOhalikud ütlesid,et alguses ongi raske,aga hiljem magu venitub välja ja siis ekrgem.Õhtusöök oli sama hull,vaid hullem. jessas,mu eesti keel juba longab. Aga ja,kõik olid väsinud,ja värki.Enne seda olid meil konverentsisaalis tutvumismängud ja staff:D
Kusjuures,külm on siin. Mul polnud riideid ka:D ainult üks kampsun,teised on siin sulejopedega. Ülijura. Päeval,päikese käes on nagu soe,aga kui päikest pole aga siin külmem kui eestis talviti. great.
Sõpru on palju,enamasti suhtlen siiski leedukate ja paari sakslasega. Tuba jagan USAkaga,norrakaga ja sakslasega. Nad on kõik toredad.
Keelega on jama. ma ei suuda eesti keelt enam rääkida. Eliisega vahepeal üritan,siis tunduib see nagu võõrkeel,inglkeelsed sõnad tulevad sisesõnadeks ja muidu sõnadeks. ja möödas vaid 1 päev:D tahaks teada mis siis saab,kui enda peres olen ja ainult hisp.keel mu ümber on. Siin on inglise keel.
23.juuli. Ärkasin kuke kiremise peale. ja mu enda kell oli tund aega ees,ise arvasin,et õige,ajasin kõik üles et hommikut minna sööma,läksime ruttu,ja ..tühi. Kõik magavad veel. Oi and vaatasid mind kurjalt. KÜLM OLI ÖÖSEl. mine noh. magasin sokkidega ja paksu pusa ja kahe tekiga,ikkagi. Hommikusöök söödud(kus ma suutsin kellogsi peale tulikuuma piima valada,mis pole eriti hea sest kellogs sulas ära),ja siis kuni lõunani olid igasugused grupimängud,dikussioonid ja staff. Tutvusin Leanarde Götziga,poiss saksamaalt ühes grupis olles. Hetkel meil kell 24.00niiet peale lõunat kuni selle ajani olin suht tmaga,vaheapeal oli muid värke ka,aga jah. Aga jah. Siis oli lõuna,seda ma enam ei mäleta üldse. Ahjaa,mingi vastik lihapirukas oli. Ja koogid olid head. Siis pidi olema 4ses grupis,ja meile anti mingid hispaania keelsed küsimused,pidime minema linna peale ja kohalike käest vastuseid küsima.Saime kah linna:D Nii palju koeri,ja kõik mehed vilistavad ja kui rääkida nedega,pead peale seda neid musitama põsele,suht imelik. Küsimused olid umbes,nagu,et kes on kohalik linnapea(saime 3 erinevat vastust:D),mitu kooli on Olmues jne. Siis tuli vaba aeg Mingi 3 tundi vms,olin Leanardega. Hästi naljakas oli,Leon oli ka vahepeal ja nad suitsetasid ja olid suht pilves ja naljakas oli vaadata. Hiljem läksime kahekesi Leanarde tuppa ta rõdu peale külmetama. AA,unustasin mainida,et kohvri sain ka tagasi:D aga ja,olime siis ta rõdulmul oli 2 kampsunit,talvejope ja ikka külm:D Nüüd tulime just ühte filmi vaatamast. ma magasin pool filmi. Mingi tšiili kommunistide kohta,ma ei tea. see oli hispaaniakeelne. mida mina siiski ei oska.
Mõtlen,mida veel rääkida,hetkel nagu midagi väga pähe ei tule:D
Aga külm on,hetkel,kui tulime tuppa,nagu tõesti,eesti talved pole ka nii külmad. hea et mul täna kohver tuli.
Aaaaaaa,päeval pidi gruppidena tegema ühe esitluse mignist riigist,ma olin leedukatea ühes grupis ka,niiet otsustasime leedu kohta teha.ja pidi tegema plakatile esitluse ja siis sketši. Skešina tegime kohalikku rahvatantsu,Vitas mängis rahvuspilli ja värki. Siis kutsusime teisi ka publikust,naljakas oli:D
Mida veel,jessas,tühi auk. ma ei tea ka mida te teada tahate vms. Ehk homseks on rohkem asju meeles,detaile ja värke,praegu olen liiga unine. Magama ma vist ka ei lähe veel,l'hen vist sõbra tuppa külla.Hommikul vara äratus,pole hullu,nädal aega pole maganud niigi,panen edasi:D
Aa,homme on talendishow.Ma ei tea mida teha:S
Besos,olge tublid seal.
Ja kirjutage mulle. kas gmaili(helena.akkel@gmail.com) või orksi. ma tunnen end üksikuna muidu.
Musid ja kallid teile seal eestis,NAUTIGE SOOJE ILMU!ma siin talvejopega edasi.
Pildid panen blogspoti homme v ülehomme,vaatab kuidas aega leian,nüüd pean minema)

2 comments:

  1. Aaaaa, nii lahee :D Tahaks sulle külla tulla, mis sest, et see suht v6imatu, aga eniveis, naudii! Kallid ;)

    (Maret olen muidu:D)

    ReplyDelete
  2. Ma tšekkisin su blogi ja vaatasin et appi kui kohusetundlikult sa täitnud seda oled, kirjutan viimasele postitusele ka miskit, aga praegu ma lihtsalt pidin mainima, et HAIGELT PÕNEV ON LUGEDA:D

    ReplyDelete