Thursday, July 30, 2009

Dios mio

Jah, Jumal ehk on olemas. Veendun selles üha rohkem.
Esiteks,klassi ma vahetada ei saanud,jumal karistab mind edasi. Siis,kooli alguses,kell helises,ja tuleb välja,et esimesed pool tundi iga päev peab 2 õpilast klassi ette minema, pool tundi mignit piiblit lugema, siis kõik seisavad püsti peale seda, võtavad kätest kinni,moodustavad ahela,ja pomisevad omaette seda jumala värki,et tänan selle ja selle eest ja midaiganes. Ja täpselt siis,kui kõik maha istusid, tuli päike mäe tagant välja. Siin tõuseb päike nagu ülikiiresti(loojub ka). Ja ma istusin maha,tuli just päike mäe tagant ja 30 seki pärast oli seda täiesti näha. Nagu Jumala teotus. Ma ei tea.
Esimene tund oli kirjandus.see kestis vaid 45(muidu kestavad vist 1,5 v 2,täna ka polnud kella kaasas). Ehk,inimesed pidid 40 minutit raamatut lugema vaikuses ja viimased 5 minutit õpetaja rääkis enda raamatust,mis ta lemmik oli.ma õppisin sõnaraamatut pähe.
Siis tuli valida, kas muusika või kunst. Kuna ma nägin enda klassiõe kunstitöid,mis on maailmatase ja Mald(tervitused eestimaale),ka ei ületaks neid,siis jooksin muusikasse.
Feil.
Laulsime Giuseppe Verdi kuulsaiamt ooperit. kuu aja pärast esinemine. Meid on 15,ma aldis. Aga kena oli,õpetaja oli 50ne umbes mees,kes laulis naise ooperihäälega. Esimesed tund aega pidime hääleharjutusi tegema,üksteist masseerima ja värki,järgmine tund aega laulsime ooperit. Jah,tore. Ja et te kõik teaksite,ma siis kuu aja pärat esinen kirikus ooperiga. Mina,vares de Estonia.
Siis tuli religioon. AJUVABA. Ma ei taha olla mitte austav ja värki,aga kamoon. kahju,et mu aju keeli hästi omastab,niiet ma sain enamust asjast aru.
Õpetaja teooria(nunna): Väikesekasvulistel lilledel on kuri hing. Suurtel lilledel hea hing,sest Jumal õnnistab hea hingega lilli,ja neid,keda ta õnnistab,need kasvavad suuremaks.
Ahsoo. Võililled,te olete kurjad olevused ja draakonipuud,kummardun teie suure hinge ees.
Aga peale seda tuli normaalset juttu ka,et miks on kirikud,mille jaoks ja värki. Sain targemaks.

Kuigi tuleb tunnistada,et ma mängisin vana head numbrimängu terve aeg.
Bioloogia oli ka ülihea. 50ndates,kiilaspäine ülikonnas dzentelman räägib 1,5 tun di totaalselt monotoonselt ja emotsioonitult menstruaaltsklist ja rasedusest. Filmisin ka,kudias ülikonnas härrasmees oma jooniseid tegi tahvlile. Tegelt oli naljakas.
Aga nende lõukoertega ma ei suhtle. Eile olid need lõugavad kiskjad miu ümber koguaeg,täna ütlesin neile,et jätku mind rahule,ja suhtlesin vaiksema grupiga. Sain 2 head sõpra ka.loodan,et mind ootab nendega hea tulevik:D
Ma ei taha nende piffidega suhelda
Kahju,ket ma nende keskel istun.


Mu pinginaaber hakkas religioonitunnis kulmi kitkuma endal. tund aega järjest.

Aa,bioloogia õpetaja tuli minu juurde,tark nägu peas.
"Ah et Eesti jah,see slovakkia ja sloveenija juures jah"
"ei,leedu ja läti"
"leedu on sloveenija ja läti slovakkia?kuna nad nimeis muutsid.1991?ma tean,siis saite kõik iseseisvaks"
Mu keelekasutus polnud väg hea,niiet joonistasin talle Euroopa kaardi.

*Takso on 5.- kõigile õpialstele ükskõik kuhu
* ma lähen järgmine nädal vürkpalli trenni. Üritan homme jalgpalli ka leida. tennis ka iga teisipäev.

* MA OLEN MODELL. Ma pean Rosita koolis moeshowl peamodell olema vms. Ma nii ekstaasis. Roista koguaeg kallistab mind ja tänab mind,et ma nõus olin.Ma ei tea kuna,ta ütles,et päev pole kindel. VACAN(äge).

*Rääkisin oma emaga täna migni tund aega(host-ema).ta nõudis et räägiksin talle kõike Karlist ja Stenelist. Hull eraellu toppijad. Siis rääkis,et ma ei toh kuhugi ilma Margarethita minna,et tema on minu ema ja muretseb.Äge. Ja et meil pole nagu Eestis,et ollakse sõpradega,et sõprade võib vaid laupeäviti olla. vacan.
Õige kristlaselu!:D
Pole hullu,peangi ettevaatlik olema,

Kuid jaanuaris on mul tripp Aricasse, Stinele(norrakale külla). Ehk,põhjatripp,kõrbesse., Ja Vikasele külla,yfuga ka juba räägitud ja asi edeneb. Leanderile ma külla ei jõua,ta lubas ise siia tulla. Niiet päris vangis ma pole.
Ja oktoobris lähme perega reisima,lõunapoole,neil suvila kuskil.

Mm,praeguseks vist kõik.
Aa,ma sõin hautatud sparglit täna. Aga kuna mu pere koguaeg räägib,et ma olen nii vaiken,rahulik ja söön kõike,siis ma ei taha nende ilusaid kujutlemaid rikkuda,niiet sõin ära. jah,olen vaikne ja rahulik edasi:)

Besos!:)

*Ma pakkusin õele šokolaadi. "eiei,see teeb põsed suureks. AAA,seetõttu sul ongi nii suured põsed".
Tänks õde:D
Minu tore kristlik koolivorm(ülejäänud koolidel on ruudlised miniseelikud)

4 comments:

  1. Sul on siis seal mingi odav reisida? Väga lahe, et saad liikuda igatahes. Ma ei teagi mis trenni minna Norras...Njaa naughty little schoolgirli meenutad:D:D

    ReplyDelete
  2. Huvitav, milliste pattude eest Jumal Sind karistab ja nuhtleb???

    ReplyDelete
  3. Mina pakun selle vanakese pudeli ja hunniku Kalevi šokolaadi eest, mis ta sinna kaasa vedas, ja noh ilmselt ka nii mõnegi patuse mõtte pärast:D

    ReplyDelete
  4. mis karistus,mulle täiega meeldib:D

    ReplyDelete