Tuesday, July 21, 2009

Minek

Sürr. Asjad on pakitud, suur ilus punane kohver ja suur valge käsipagas ja seljakott.Masendav panna väikestesse kohvritesse asjad aastaks. Aga noh,õnneks pole ma pommiaugus,seal on shoppingcenter:D
Kell 4 hommikul hakkan siis minema, kell 8 läheb laev, kell 16.00 lennuk Helsingist, mingi 23.30 vms lennuk Pariisist ja otse Santiagosse. Lennujaamas tahan paar prantslasest tuttavat kindlalt ära sebida.
Eliise tuleb ka siis minuga,niiet õnneks ma väga üksi ei lähe,blond seltsiline olemas,tähelepanu saab.
Uni on silmas,närvi sees pole,väga sürr tunne. Seda õiget tunnet nagu sees pole,ei oskagi seletada.
Täna rääkisin facebookis enda 9-aastase õega.
Rosita:HOLA!
Mina: HOLA!
ROSITA: como estas?
MINA:*mõtlen*. Bien. Tu?
Rosita: Bien
Mina: i don't speaks Spanish,buenos noches
ja läksin offline:D
EDhk kohapeal tuleb tunne alles sisse. Aa,mu suurim probleem hetkel on,et kudias ma ruttu sealt adapteri leian poest, sest ma ei oska nende keelt,ja mu arvuti aku jookseb tühjaks. Paanika. Aga eks ma saan.Alati saan:)
Järgmine postitus siis arvatavasti lombi tagant!
Besos!

2 comments:

  1. Palunpalunpalun meili või anna mulle muul moel teada oma TÄISaadressist, nagu indeksite ja asjadega. :)

    Triin

    ReplyDelete