Saturday, August 1, 2009

Elu käib.

Olen esimest korda siin oldud aja jooksul(kui v.a Olmue),õnnelik.
Esiteks,saan täna kodust välja,kluppi. Ja eile õhtul msnis kutsusid ka paljud mind pidudele,aga ma ütlesin,et ma ei saa,saan vaid margarethiga ja tüübid lubasid tal ka tulla. Ootan järgmist nädalavahetust.
Täna lähme mõnede õdedega Santiagosse, bowlingusse ja kunstuisuväljale uisutama. Õhtul Margarethiga kluppi.

Täna hommikul kordus peaaegu eelmine pühapäev. ärkasin üles,kell 11 vms. sain õnneks teksad vähemalt jalga,kuigi YFU pusa,pizaama,oli siiski seljas. Lähen hambaid pesema,ja teenija võtab käest kinni ja viib ruttu õue. Terve pere just istus autosse see hetk ja mind lükati sisse. hambahari käes. Küsisin,kuhu lähme. "majja". Okei,palju ütles. Lõpuks läksime õhtu majja,mis oli müügiks,natuke linnast väljas,.
JA ME VIST KOLIME:D:D:D:D
Ma ei tea,isa rääkis,et nad tahavd seda ära osta. ja see oli PALJU ilusam,kui praegune. ja suur aed mandariinipuudega ka. Aga täpsemalt sellest majast siis,kui on kindel,et ostame:D Aga palju ägedam.

Kusjuures,mu isa kannab vaid puma asju ja spordidresse. Hetkel on tal Liverpooli klubidressid. ja ma peaks uskuma,et ta on insener kaevanduses,mitte maffia?:D:D:D
Kunagi üritan tast pilti ka teha:D

Aga ma siis lähen nüüd lõunat sööma. Ja siis SANTIAGOSSSE!:D:D:D:D:DD JEEEE:D:D:D:D:D

No comments:

Post a Comment