Monday, October 26, 2009

Jalgrattur

Eile käisin siis peale lõunasööki Alliga ratastega sõitmas. Palju ei saanud,sest tal oli kiire,tunnnike. Nii mõnus ikka.
Õhtul,pere oli aias,mingi rahvast oli veidi,grillisime,minust ja mu peavärvist tehti nalja,väga lõbus. Ema rääkis,et ma kõige eeskujulikum vahetisõpialen ta peres ja kõige vaiksem:D Et alati tulen lubatud kell koju ja olen vaiksem ja tagasihoidlikum. Noh,kodus jah:DKell 9 olin niiii läbi,tahtsin magama minna. Belen:"EII,me läheme välja täna ju". Ütlesin viisakalt,et ei soovi. Aga siis nad tuletasid mulle meelde,et ma pole 3 nädalat kuskil väljas käinud nädalavahetusteti,et ma tulgu. Ütlesin,et ok,aga tingimusel,et me klubisse ei lähe. No polnud energiat ega tahtmist.
Läksime Omari sünnipäevale,Beleni ja Carlose sõber. 29 oli uueks vanuseks. Kingituseks sai meie käest rummi,coca cola ja lõhnaõli.
Olime paar tundi seal,siis Carlosel hakkas paha,koju magama. 2-3 paiku arvan,ei tea.

Hommikul,tahtsin kaua magada,sest ausalt,väsinud. Alates kella 8st hommikul käis kõva muusika ja tümps,kuid sundisin siiski edasi magama. Kell 9.30 tuldi minu tupppa,et "ÄRKA ÜLES, 5 MINUTI PÄRAST LÄHME VÄLJA". No ma polnud üdlse üllatunud enam. Panin ruttu riidesse,sassis peaga ja unise näoga,välja. Läksime algul turule,iga pühapäev. Ma esimest korda alles:D See on nagu nii lahe. seal on KÕIKE. Riideid,auto varuosi,sööki,halloweeni asju. Kõige ägedam hetk oli siis,kui ühe tädikese letis olid rahatähed. Vanad tšiili rahatähed,mõned dollarid ja eel mignid,20 erinevat kokku,neist enamus dollaris ja tšiili. Neid sai osta,noh,kes kogub või nii.
JA SEAL OLI EESTI 5-e KROONINE: MEIE OMA PAUL KERES!:D:D:D:D Ma hakkasin leebelt öeldes kiljuma:D Nagu..nende väheste rahatähtede seas,pole venemaa oma,inglise naela,AGA EESTI RAHA!:D Kuskil Tšiili väiskes külakeses odava turu peal näen mina 5e kroonist!:D Ma siiamaani nii õnnelik:D
Siis löksime riidepoodi,kus olime tund aega,et Rositale uusi pükse osta. Siis kala poodi ja koju.
Peale lõunasööki taas Alliga rattaga sõitma. Seekord kauem,aga NII RASKE OLI. Põrgupalavuses,õhk on ka nii kuum ja kuiv,sõites ja sõites. Mul tagument ja jalad nii valusad. Vahel tehes pilte. Ma leidsime viinamarja põllu,kus polnud aeda ees. Siin kõigil ohtlikud okastraadid ees alati,et keegi ei siseneks.Me alati otsinud midagi,kus POLE. Leidsime. Seal oli aed,aga suur auk sees. Viinamarjad veel valmis pole,aga suvel koht teada kust süüa saada.

Homme koolinädal. Palju õnne teile,kes sellest vabad:S No ei taha minna üldse.

Kunagi teen video enda uuest majast ka:D Kuigi valmis saab see alles arpillis. Eile saime köögi sisse,aga varsti peagi teen video ära,et teaksite umbkaudugi,kus ma pesitsen.
Tsauplau.

1 comment:

  1. Jaa, tee video kindlasti - ja kiiresti. Tahaks hullult näha :D

    ReplyDelete