Friday, October 30, 2009

Ööelu

Ei hakka ma mingitest pidudest kirjutama,neid pole. Aga ööelu sessuhtes et..
Alustame nii. Ma olen varemgi maininud,et ma öösiti sonin siin koguaeg. Paar päeva tagasi üllatas ema mind sellega,et ma nüüd juba sonin hispaania keeles! Väga hea edusamm. Unenäod on mul küll inglisekeelsed,aga ei tea ka.
Igatahes. Oli see vist teisip v kolmap., kui mu h-ema mind niiii naerma ajas.
Meie vestlus:
H-E(host-ema):"Helena,miks sa nii tegid öösel?"
M(mina:):"MISASJA??"
H-E :" Öösel 2he paiku,sa tulid lihtsalt silmad poolkinni minu tuppa,ja vahtisisd mulle 10 cm kauguselt näkku. Kui ma selle peale üles ärkasin,ja kiljatasin,sa rahuliku näoga jalutasid toast minema. Siis läksid sa Margarethi tuppa. Järgmise asjana kuulsin,kuidas kõik potid põrandale kukkusid. Kui tulin vaatama,et mida sa laamendad,jalutasid oma tuppa,voodisse ja jäid magama"
M:"MIDA? HAHAHAHAHAHA. Ma ei tea midagi:D"
H-e:"Ära nii tee enam. Ma ehmatasin nii ära:)"
*
Normaaaalne,ma kõnnin unes. Küsisin hiljem Margarethi käest ka,et kas ma tõesti jalutasin ta tuppa. Ta vastas jaatavalt. No kui tore. Viimati jalutasin unes migni 6-aastaselt või midagi:D Rohkem pole siiamaani kõndinud rohkem,aga noh, 8,5 kuud ees veel!:D
Vot,selline ööelu.

Igatahes. Kool. Seal on jamasi olnud. Mul on kultuurišoki periood(YFUkad teavad),ja ma olen NIIII unine koguaeg. Niiet koolis olen see nädal magamas käinud. Reaalses mõttes,panen pea lauale ja reaalselt magan,kuni mind üles karjutakse. Ühes tunnis pidime harjutama näidendit koolihoovis,ma panin et maha,ja magasin maas. Lihtsalt niiiii uni. Religiooni tunnis olid mingid esitlused,gruppidega. Taas,mind oli välja jäetud,ma ei teadnud midagi,niiet magasin. Aga see õpetaja juba algusest peale ei meeldi mulle. Kolmapäev oli. Ja tuli karjus mu üles. Ütles,et ma läheks ta laua juurde. Siis pahandas,et ma koguaeg magan,ei teinud esitlusi ja ei tee tunnis tööd kaasa. Ütlesin,et mulle ei öelnud keegi selle grupitöö kohta ja tunnis ei tee kaasa,sest ma ei saa ehk aru ja mul raske kirjutada jutte kuidas jumal mu elu aitab. Siis ta ütles "Sa oled Tšiilis,sa pead meie religiooni austama" Mina:"Ma austangi,lihtsalt see pole minu religioon,austage minu religiooni,ateismi, ka". Tema: "Ei,mina ei pea seda austama,ma olen Tšiilis. Kui ma sinu riigis oleks,ma võibolla austaks". AAAAAH! Temaga mul tuleb veel jamasi ma ütlen. Igatahes,järgmiseks nädalaks pean karistuseks tegema 2 lk essee,mis on katoliiklus, mis on kirikud ja tegema sõprade-õpetajate seas uuringu,mida nende jaoks usk tähendab. JE. Aga kuna ma väga vihane tema peale,siis ma hoiatan,vaikset vahetusõpilast kes suud lahti eriti ei tee,ta enam ei kohta.
Koolist veel nii palju,et..ma tahaks KARJUDA.

MEIL KEELATI KOOLIS VEE JOOMINE ÄRA! Eile..öeldi,et tundide ajal ei tohi juua,vaid vahetundidel(2 x vaid). Sest see aitab distsiplineerimise vastu,et siis ei pritsita üksteist ja kuna kõik koguaeg joovad,siis see segab keskendumist. KÕIK JOOVAD KOGUAEG SEST MEIL ON VARJUS 37 KRAADI???? Siin on viimasel ajal NIII MEGAPALAV. Jessas,ma nii vihane selle peale. Et LASTEL,keelati joomine ära. Ja et vetsu ka ei või,sest ehk keegi seal joob.
Ma vahetunnil siis rääkisin kõigiga,et MIKS TE VAIT OLETE? teil on HÄÄL,kasutage seda! "Eii,pole vaja, see on kooli reegel". Ja ise naeratavad. Jessas,kui Eestis keegi ütleks mulle,et nii palaval päeval ei tohiks juua,ma teeks streigi või midagi. Aga nad lihtsalt istuvad ja naeratavad. katoliiklased. Aga mind ei huvita,mina hakkan ikka jooma. Mina ei kavatse nagu loom seal koolis olla. Tõsiselt. Aga see PÕHIMÕTE,et VEE joomine keelati ära,ja siin on niii PALAV..see on absurdsus.
Bioloogias sain üleeile KT tagasi, klassi üks parimaid. Õpetaja ütles,et kes said hinde 4-6 vahel,olid parimad. Minu ümbruses kõigil oli 2,3 või 2,7 või midagi. Ma sain 5e:)
Siis,küsis muusikaõpetaja mind tunnist ära. Okou. Andis mulle ühed klaverinoodid(kunagi oli lugu,et pean ooperifantoomi õppima mängima ja esitama kooli lõpus,aga see jäi soiku,sets koor ei suuda seda ära õppida). Andis ühe teise laulu. "Niiet,aasta lõous esitad seda koos kooli kooriga,mängid klaveril Ja kirikus ka". Mina: "KIRIKUS???" Tema:"Jah,Los Andese kirikus".
Jeee:D Nüüd pean hakkama seda õppima:D
Mm,koolist muud pole. Aa,täna kooli ei läinud,sest ma niikuinii magan seal koguaeg. Aa,eile oli klassipildistamine ka.

Mis veel..Jalgpall. Ma uues trennis. Enne olime mingis väiksel asfaltplatsil,mängodes 5 20-25 aasta naiste vastu. Nüüd tuli välja,et nad vaid harjutasid meiega võistlusteks,ja nüüd nad kuskil võistlustel,ja me TÕELISES trennis. JES! See on MURUPLATSIL. Täissuurel staadionil. See oli niiiii lahe! Minu klassiõed ja siis migi 15 6-12a poissi või midagi. Seal tehakse harjutusi ka . Teises,me vaid mägnisime. Nüüd saan tõsiselt jalka ära õppida. Aga noh..esimene päev ja jäin pool tundi hiljaks:D Niiet harjutusi ma ei saanud,just kui jõudsin Alfoga sinna,hakkasid nad mängima. Niiet murul. Mängisime poole staadioni peal. Nende poistega. Mul oli suu lahti koguaeg!!!! mingi 8-aastased ja triblavad nagu.... jessas. Ausalt,see oli müstika:D Aga noh,ma meeldisin ka kõigile. Mingi,mind kutsuti brasiilaseks:D Sest ma olen niiii osav palli ära võtmises:D Aga ühele poisile ma väga meeldisin:D Ta nimi oli Kevin ja 10 aastane või midagi. Ütles sõpradele ka. Siis kõik mingi ÜÜÜÜÜÜÜ. Ja ta oli KOGUAEG minu kõrval. Ja jutustas. Ja kõige haledam oli siis,kui eemalt täie rauaga jooksis minu poole. Põrkas kokku.Meelega jooksis. Ja kui põrkasime kokku,siis võttis ruttu kätega mu kehast kinni,et ma maha ei kukuks:D hale viis mind enda käte vahel hoida:D Ja kui meie grupp ei mänginud parasjagu(3 meeskonda oli),siis migni pani käsi põlvele. Nagu..10-aastane!! Õudne:D Aga ma ütlesint alle lõpuks,et kuule,ära katsu mind koguaeg:D
Aga trenn oli tõsiselt hea. Ainus halb asi oli,et NII KUUM oli. Aga tegime vahepeal veesõda ja jahutas veidi.
Peale seda pidi olema salsa,aga mu jalad olid nii läbi,niiet läksin poodi ja koju. Poest ostsin kellogsid,sest mul kõrini 3 kuud hommiku ja õhtusöögiks vaid saia saia ja saia süüa:D

Midagi tahtsin veel kirjutada,aga no pole meeles. Hallowwen tulemas muideks!:D Siin poed ja tänavad kõik neid hallowweni asju täis. AAA, poes muidugi jõuluasjad ka juba:D
Täna varsti Alli poole päevitama,õhtul saan ehk peole minna. Vaatab.

Aa,jalgrattaga olen ka pea iga päev sõitnud. Teisip. sõitsime 3kesi, Alli,mina,Elissa. Õppisin käteta sõitmise lõpuks ära. Nädal aega harjutasin,nüüd veatult:D

Olge tublid:)

No comments:

Post a Comment