Sunday, October 4, 2009

vihane

pidin minema reedel.
hetkel laup2v. ja ikka ma pole uues majas. viimased 2 66d olen YKSI 66binud majas,K6IK teised on uues majas,ma yksi vanas majas. Vahel k2ivad ja toovad toitu. Hetkel uues majas,kohe diskole,siis vanasse majja magama. Peaksin esmasp2eval ehk uude majja saama ka oma voodiga,ja siis kirjutada tegemistest. Neid palju olnud.
aga arvan,et vb see ESMASP2EV on l6puks mingi neljap2ev...eks n2is.

K6ige peale vihane. Kohaliku pere,eesti "s6prade", enda peale.
Hea et siin mul head s6brad tekkinud. Todas son intercambios, pero no important. amigas son amigas, no important que son chilenas o no. me gusta.
pero no mi amigas de estonia. yo digo,que amigas,pero...no se. yo quiero ir a la estonia y cuando yo en estonia,yo quiero nuevas amigas.
aaah, actualamente, no. o enojada ahora,mañana no soy ,yo creo. bien que nadia entendien mi:) y yo tengo muy malo español-.-.
ah,yo voy a la scalibur ahora. chao.

2 comments:

  1. mina ju saan aru... ja neid on kindlasti veel.
    mari.

    ReplyDelete
  2. ma ei te kes sa oled,anonyymne vaata:Daga enam ei tunne ma nii:D

    ReplyDelete