Saturday, October 17, 2009

Väga väga ilus. Täna enamus päevast aias,päevitades,ja ülihead raamatut,Ristiisa,lugedes. Samal ajal süües maasikaid ja banaane ja päike kütab iga VÄGA. Kohalikud kannavad kreemi 50se faktoriga,niiet arvata on,et põrgukuum. Aga noh,praegu kevade algus. Hetkel olen tumepunane niiet passin toas.
Aga ilus .
Kuidas teil seal lhäeb,saapad ja joped olemas?:)Ma kaalun uute bikiinde ostu.

Aga mis oli naljakas täna oli lõunasöök.:D Kõik naersid pisarad silmis,ma lihtsalt istusin ei saanud aru. Aga mega naljad käisid. Ja siis,kui isa maffia oli just veinisõõmu võtnud,tegi Natalia eriti hea nalja ja isal purskus see suust välja:D Oi see oli üks hea vaatepilt:D

Igatahes..salsa oli enamvähem. 4 tüdrukut koos minuga ja megaraske. Kui õppisime basicot. Ehk..algajatele ja värki. Aga panin end tangosse ka kirja,rohkem minu teema:D Järgmine nädal lähen ja vaatan,kas tangosse julgen minna,sest seal algajatele pole,aga Alliga lähme küsime,kas saab eratunde või midagi. Vot.

Ilmad jätkuvalt ilusad. Aa,esinemine koolis läks ka hästi, sai end piisavalt lolliks tehtud ja ovatsioone kuulda.
Reedel,eile oli vaba päev,sest õpetajad olid õpetajatepäeva raames reisil. Ja mis ma siis tegin? aa,hommikul vara läksin Rosita kooli ta esinemist vaatama. Mõtlesin,et olen hea õde,ajan kell 8 end vaba päeval üles ja näitan kui hea õde ma olen. Kahetsen. Ma ei teandud,et Rosita koolis see asi 4,5 tundi kestab:) Suht surmav,niigi polnud lõpuni ja üksi läksin koju,10 mintsa kodus,ajan ruttu sööki sisse ja kesklinna,ostan maasikaid ja Alli poole ,vaatasime "Dirty Dancingut". Ja koju ja ilus päev.

Rohkem ei midagi,
cuidate!

XAU.

1 comment:

  1. MA LÖÖN SIND KUI SA TAGASI TULED.
    ok nali, lihtsalt kade :)

    ReplyDelete