Thursday, October 15, 2009

Täna oli raske päev. Elissa helistas pärastlõunal,hingetult nuttes. Mu ainuke sõber siin. Väga,väga ahastav oli. Niiet õhtupoolik möödus teda toetades.
Põhimõtteliselt,ta tegi midagi väga valesti,ja alati on süütunne see,mis inimestele kõige rohkem haiget teeb. Teadmine,et teistele oled haiget teinud,kes seda valu ei vääri.
Niiet ka minu tuju on natuke nullis ja nüüd tuleb raskem periood,sest ma olen nüüd alati ta kõrval ja toetan teda.

Koolis oli ka nõme. Religiooni tunnis öeldi,et kui sa ei usu Jumalat,sa ei eksisteeri. Ma võtsin sõna,et sorri,ma usun ISEENDASSE. Ise teen tööd ja näen vaeva-saan tasu,kui ei näe,jään tühjade kätega elu õnnes. Ise olen enda õnne sepp, ja usun ENDASSE, mitte vanapapisse habemega,et tema mu elu õnnelikuks teeb. Ja täitsa eksisteerin ja hästi tunnen teades,et olen iseenda peremees. Ja siis selle peale öeldi,et "kuidas sa saad enda uskuda,sa oled võimetu. Jumlala on kõik see vägi".
Ma veel näitan,et pole ma nii võimetu midagi.
Sessuhtes on hea siis nende usklike juures olla,sisendab rohkem mulle ,et tuleb uskuda iseendasse ja mitte istuda ja oodata et õnn kui suvine sääsk veekogu ääres su juurde tuleb.

Muidu enda perega saan hästi läbi,Margarethiga pole varem nii hästi läbi saanud. Rositaga mängime aias kulli, emaga peseme pesu, isaga teeme nalja, Nataliaga laulame vahetpidamata,väga äge on. Ükski pere pole iial perfektne nagu kujutlustes. Kuid mu relvaks on mu enda mõttejõud ja tolerantsus aitavad mul teha sellest üks väga väga hea perekond.
Aga Eesti perekonda tahan ikka. Oma ja hea. Ja parim.

Just toodi minu tuppa uus kapp ka. Olingi väsinud riideid kohvris hoidmast!:)

Mis veel..homme on õpetajate päeva showd,pean ka väikest osa mingi turistina mängima. Pole proovides käinud,verbaalselt mulle jutustati minu rolli. Eks ma homme esinemise ajal näen,mis tegema pean:D Ja reedel kooli pole. Ja homme salsasse. Ma kardan. Ma olen alati uusi asju veidi peljanud. Sest väga suurt eneseusku pole ja kindlust. Natuke häbi alati tehes uusi asju,mida ei oska. Kuid üks põhjustest sellest vahetusaastast oli ka,et olla julgem ja proovida uusi asju,järgnevas elus kergem. Homme minek. Kahju,et jalgpall seetõttu ära jääb,aga pean hakkama uut jalgpalli otsima siis.

Koolis saan ka lõpuks inimestega paremini läbi. Mind kutsusti lõbustusparki(JÄLLE!),niiet klassiõdedega sinna mingi päev. Ja kurdetakse,et minuga pole väljaspool kooli aega veedetud,ja ma ütlesin,et "kutsuge mind siis!".
Jalgrattad on Los Andesese majas,niiet jalgrattaga sõitu veel ei saa. Aga jube mõnus oleks joosta siin päikeseloojangu all viinamarjda põldude vahel,tasub proovimist. Hetkel viinamarja puud õitsevad ka,või noh,on lehtes. Suveks(eesti mõistes talveks,meil tagurpidi süsteem),saavad valmis. Mu unistus on Elissaga,et kunagi öösel,täiskuu ajal,murrame sisse kuskilt aiast sinna põllule ja lihtsalt jookseme ja naudime kudias elu sisse kiirgaks. Aga neil kõigil okastraadid ümber,aga midagi leiab.

Vabal ajal planeerin reisi ka. Küsitlen inimesi,ja värki. Ma pean ju enda pere ja Steneli jaoks reisiplaani kokku panema. Väga põnevil olen sellest!:) Mul issi ja emme on alati mega hästi reise planeerinud ja kõik välja uurinud,ja tahan ka ikka Akkel olla.
Te saate ühe hea reisi,uskuge mind,ma teen ära!:)

Aa, täna olin postkontoris. Ja ei saa kirju saata ma Eestisse,sest ESTONIAT ei eksisteeri. Veetsin kena 20 minutit seal,seletades,et teate,ikka eksisteerib küll:D Algul kui öeldi,et nende andmebaasis ESTONIA puudub,tuli esimese mõttega pähe film "Terminal",teate see Tom Hanksiga,kus ta lennujaamast välja ei saa,sest lennu peal ta koduriik läks sõtta ja mingi riik ei eksisteerinud onju. Ja mul ka esimene mõte: "MIDA NEED VENELASED NÜÜD TEGID!". Aga lõpuks leiti Estonia kuidagi Soome kaudu üles ja ma ei tea mis kammajaa oli.

Aa,teate kuidas toidupeos koogi ostmine käib?:D haha. Me Elissaga tihti ostame ühte jumala head kooki. Seal suures poes,on nagu Eestiski,kondiitrilett. Eestis ütled,mis tahad,pannakse hind peale ja lähed teiste asjadega kassasse et maksta. Siin mitte. Ütled selllele mehikesele,mis kooki tahad. Ta annab sulle ühe paberi,kus soovitu nimi,pead sellega ühte spetskassasse minema,mis asub eemal. Seal maksad selle eest. Antakse uus paber,et asi on makstud. Siis lähed tagasi selle kondiitrileti äärde,näitad seda paberit,et maksid. Siis ta annab selle sulle. Annab uue paberi. Ja kui suurde kassasse kõikide asjadega lähed,siis nad tahavd näha seda paberit seal,et ma ikka enne teises kassas maksin selle eest ja ei pea uuesti maksma. Normaalne. Et asjad raskeks teha.
Kontoritarvete poes olin ka. Ostsin vihikuid. Ütlen,mida tahan,mees annab paberi,lähen teise kassasse,mis teisel pool poodi,maksan,ja saan paberi ja selle eest saan lõpuks vihikud. No neil siin aega on koguaeg:D

Rohkem ei pajata,nüüd mõningad pildid. Paljud pildid on ka õdede,Elissa või Alli digikas,ma eriti pole kaameraga aktiivne olnud,aga midagigi.


SANTIAGO TRIPP:


Bussis lollitades











Ülikoooli siseõu(pluss veel jalkaplats ja veel igasuguseid pargikesi)
















Leidsin väsinud tudengi:)



















Turistikas


















Esimest korda 3e kuu jooksul näen prügikäitlust!

















Minu kuivanud salat.


















Ega töökoht meest ei riku.


















STARBUCKS!





















Vaarikamuffin ja Caramel Machiato(kui ma ei eksi)


















Elissa ja Helena



















Soledad
































ELISSA!:)

































Sellega naljakas lugu. 2 päeva oli koolis VÕISTLUS. Et mis klass kõige rohkem vanapaberit,kartongi ja pappi toob. Ja need annetatakse vaestele,kes need maha müüvad. See on minu klassi töö. Me võitsime:D














Alli
















Alli con Elissa, en jardin de Alli













Mõnus koduteenindus. Värskelt tehtud külm ananassimahl ja vahvlid:)












Alli aed


















Ja seest














JA MA ARMASTAN SEDA TELEFONI.

















Sain peatrauma seal














Kõige parem atraktsioon(alli ja elissa esireas).veel.











Niisama vuntse kitkumas.

1 comment:

  1. PÄRIS KOLE KODU SELLEL ALLIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ja see ülikooli siseõu on superilus!!

    ReplyDelete