Wednesday, October 14, 2009

Lõpuks

EI tee pikalt.
Aga see tänavarahutuste värk kõigepealt.
mingi,tšiili võitis jalkas 4:2,saades pileti Lõuna aafrikasse 2010,ehk esimest korda 25 aasta joooksul said nad MMi põhiturniirile. Ja jalka rahvussport. Ütlesid,et LÄHME TÄHISTAMA. Algul ei tahtnud,aga vedasid. Minu lipp,siis veel terve,ka kaasa.
Mina ja Nati olime auto katusest väljas,alates nabast,jalad olid istmete peal,lipp käes,terve tee kesklinna väljas olles ,tuulega hoope saades ja karjudes VIVA CHILE või VÜÜÜHÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ. Megapalju autosi,kõigil inimesed akendest väljas lippudega või nii. Raske seletada,kui äge oli:D Kõik olid teel kesklinna poole,et tähistada.
Jõudsime keslinna,keset teed parkisime auto(ehk lihtsalt väljusime ja panime uksed lukku),ja massi poole. Inimesi oli MEGALT. Joosti alasti ringi,võõrastega kallistati ja karjuti koguaeg CHICHICHI LELELE, VIVA CHILE. Ja MEGAPALJU RAHVAST. Ausalt. ja lipud ja mütsid ja jalkasärgid. Läksiem siis tsentrumi poole. SUUR rahvamass peatänaval,me õdedega mõtlesim,et läheks sinna KÕIGE keskele,kus trummid mängisid ja värki. Inimesed hüplesid,purjus,ahistasid
,väga raske oli,ausalt,nad olid HULLUD. Hüpati ka nii,et ma arvan et mõned trambiti surnuks. Aga hea fiiling oli mul ja oli äge teiste seljas hüpata.
SIIIS.
Minust 2-3 m eemal,oli politsei mingi maskiga,kuulsin,kuidas ta ütles CUIDADO(ettevaatust),ja veel midagi,ja siis..kõik oli tossu täis. KÕIK. Ja me seal tsentrumis. Inimesed kiljusid,karjusid,jooksid minema. Me ka üritasime,aga olime tsentrumis,ja rahvamass ni suur,raske. Mul pisarad suus ja mega vastik kibe-hapu maitse suus,pisaragaas vist. Mis muu see olla sai,. Naerugaas see polnud. Saime välja.
Siis tulid 2 meest minu juurde,võtsid mu kinni,viisid eemale. arvasin,et okei,röövitaksegi ära. Teised mu õed ja nende peikad ei näinud,rahvast ju nii palju ja üritasime teed välja leida sealt suitsust. Lihtsalt tüübid vedasid mu kaasa,natuke eemale,suuure lipu juurde. Enne nägin,kuidas nad inimesi seal peal üles loopisid. Seltskond seal karjus RUSIA, RUSIA,RUSIA(blondiin). Just siis,kui pind jõuga lipu peale asetati,tuli Carlos ja õnneks sain minema. Siis ma nagu tõesti nutsin,ma olin nii endast väljas selle kõige pärast,ütlesin,et lähme minema. Õnneks nõustuti,
Läksime lõbustusparki.:D Aga hea kogemus ikka oli:d

Seal olin ka pühapäeval ja esmaspäeval. Alli ja Elissaga.
Esmaspäeval kooli polnud,sets püha oli. Nimel,Kolumbus jõudis oma paatidega Ladina-Ameerikasse:D Hea et kool seetõttu ära jäi. Reedel pole ka kooli ja neljap, vaid mingid showd ja esinemised:D
Aga esmaspäeval läksime Elissaga siis Alli poole,ta ka maalaps,elab condominiumis,ehk ilusate majade kompleksis,minu lähedal.
Ma pole nii ilusat maja elusees näinud. NIII SUPER. Ja ta pere ka. Olen nendega varem Santiagos käinud,aga nüüd tundusid nad veeeeel ägedamad. Kellelegil ujukaid polnud,aga paar tundi olime basseini ääres,päevitasime nägu ja käsi ja jalgu ja kõhtu,nii palju kui riideid sai üles käärida, ema tõi värkset ananassimahla ja naersime ja lõbus ja hiljem lõbustusparki,kus ma tõesti oksekotti vajasin:D See pea alaspidi olek liiga palju on ohtlik seedeelundkonnale:D
Aga jah.
Homme jalgratastega sõitma ja värki.
Homme panen pilte,mis viimasel ajal tehtud. Luban,hetkel liiga busy:D




TÄHELEPANU!
Mu uuel majal pole aadressi(maalaps),niiet kirju ja pakke saatke POSTIMAJJA. Käisin rääkimas ka postimajas täna,see normaalne nähtus,et inimestel aadressi pole,niiet saatke sinna. Ma hakkan iga päev külastama ja kontrollima.


HELENA AKKEL
CORREO LOS ANDES
CHILE

nii lihtne ongi.
Pakid tulevad erinevalt. Emme pakk tuli mulle siia 2 nädlat,Elissale tuli aga kuu ja 3 nädalat,sama suured pakid ka veel. Teadmiseks. Vahepeal ei tule üldse kohale.
Ja..noh.
Mul ju sünnipäev tulekul!:)


AA, ajavahe on nüüd 6 tundi(enne 7),sest me keerasime kella ja läksime üle suveajale!:)
Kui teie ka kunagi talveajale lähete ja kella keerate,on ajavahe vaid 5 tundi.

No comments:

Post a Comment