Saturday, October 10, 2009

Tavaline asi on see,et "saame kokku kell 3",on sama,et minimaalselt oled kohal kell neli. See on ladina-ameerika.
Ma pidin kolima augusti lõpus. Hetkel oktoobri keskpaigast veidike allapoole jääv aeg,ja täna...MA OLEN UUUES KODUS.
Oli ka aeg,olin suht kurnatud sellest,et arvutit polnud,üksinda kuskil agulimajas.
Hetkene maja...kuangi teen video:D See on ikka nagu talu. Kohalikus mõistes. Väääga vana,kunagi rantso ehk olnud. Aga mulle meeldib,ruumi on ikka ja pole väga villa,aga mõnus. ja suur aed. See meeldib mulle:) On kuhu 45 kraadise kuumuse eest suvel peituda.
Mõnus on siiin:)

Muidu on hästi läinud. Täna koolis tegin mata KTd. Mu endine klass vist teab,et üldiselt mina või Silvia,viisime alati esimestena tööd ära(ärme arvesta füüsikat ja keemiat palun). Alati. Ma alati kiire. Siin ka,alati esimene. Selle vahega,et iga töö kestab umebs 1,5-2 tundi. Nagu tõsiselt. Ja siin paaristunnid,alati kui Prueba(KT),siis õpetajad on ära rääkinud,et järgmise õpsi tunnist läheb ka veidike,sets tehakse KTd. Need pruebad siin on niiii rasked. Aga mulle meeldivad. Näiteks geneetika KT,mis bioloogias oli. Seal oli niiii palju küsimusi,4 valikuvastust ka. Aga rasked,ikka väga pidi mõtlema. 4 A4 ja umebs. Ja iga Kt,megapikad,aga mahukad ja sa ei saa nii,et tuubid raamatuy pähe,hea hinde saamiseks sa tõesti pead aru saaama. Mulle meeldib. Õpikud ka..no mine,eetsi omad on ikka väga mõttetud nende kõrval. Siin mahukad,rohkem infi ja tore tore. Aga kahjuks nende enda peakolud on niiiiiiiii idiootsed üldiselt,et nadei väärtusta seda,halvad hinded ja õpiku jutt neid ei huvita:D
Matas täna oli 6 ülesannet. tegin tunni aja jooksul 3 ära,ülejäänusi ei osanud aboluutselt. teadsin,et tund aega peaksin muidu niisama passima,niiet hakkasin töötama ja tegin lõpuks ära. Kontrollid tulid ka kõik välja niiet 7 tuleb:D
Muidu koolis..enamvähem. MEGAPALAV. Siin on soojaks läinud ja üldse ei kannata seal koolis istuda. Alati peale kooli natuke magamist,siis välja.
Iga päev käin Elissaga kuskil,Alliga ka.

Nüüd elan ma siin põldude vahel(viinamarjad),hakkan siin tsillima nagu maalaps:)
Järgmine neljapäev salsasse. Juhheiduu.

Aa,mu lemmiktoiduks siin on kujunenud: Külmad keedetud kartulid majoneesiga ja rohelis salatiga.
Eestis poleks iial arvanud,et midagi sellist söön:D Aga see on NIIIII HEA:D
Perekond Akkel,olge valmis,te hakkate külmi keedetud kartuleid majoneesiga veel palju sööööma!:D

Uut aadressit ei tea,sest sellel pole aadressit:D Ema ütles,et kahe nädala jooksul nad teevad aadressi. Tsivilisatsioonist väljas laps.
*
AAA,ma käisin eile ju Santiagos:D:D:
hihihih.
Algas sellega,et saime kokku koolis. Kooli ees palvetasime,et me ära ei sureks ja kõik hästi läheks. Tore bussisõit oli,Elissaga anerisme liiga kõvasti ja õps noomis. Vaene Thea oli üksinda(aaa,me ei suhtle Theaga,ma suht jälestan teda). Esimese asjana läksime Universidad de Chile'isse. Reaalharru. MINE! Niiiii ilus maja oli. Ja see oli nagu USA ülikoolid. Keskel kuskil suur plats,kus tudengid istuvad murul,õpivad või ajavad juttu,väike jalkaväljak, ümberrigni Biokeemiku maja,füüsikamaja ja ni. Ja niiii ilusad ka. Ja kord aastas,infopäev nagu. Et saad ingot selle ülikooli kohta ja värki(siin ju õppeaasta aslgab märtsis,dets.lõpetamine,niiet õige aeg uurida). Mina jutustasin giididega seal ja väga lõbus. Käisime oma grupiga nendes majades ja laboratoorimutes ja tegime katseid. Siis oli vaba aeg, kohtusin YFU vabatahtlikuga,kes Olmues orientatsiooni läbi viis.
Siis läksime lõunat sööma.
PARIM!:)
Ehk,üks kanakoib,kuiv ja kivistunud porgandi ja peedisalat kõrvale,jook polnud joodav. Maksis 1500. Ma ei teadnud ka,et see selline,valikud polnud,ütlesin,et salat kanaga. Sõin vaid kana,muu polnud söödav. Aga kõht tühi. Peale seda läksime...
aa,nagu Intellektika pmst. Et messisaalis,kus KÕIK tshiili ülikoolid on nagu väikse putkaga seal ja palju rahvast ja infot. Mu lemmik oli Nescafe lett,kust sai kohvi tasuta. Minu Cappucino Vanilla,njämm.Aa,miks me seal ülikoolid easjades käisime,seetõttu,et meie grupp oli lõpuklass:D
Siis kaubanduskeskusesssssssse!

STARBUCKS!
STARBUCKS!
Kes teavad,need teavad,et see on TAEVAS. See on maailma parim kohvikohvik. Karamelli Machiato vms,mmmm. Ja vaarikamuffffffin. Ja niisama kaubanduskeskuses ilusaid asju imetlemas.
Kell 7 pidime kõik kokku saaa et minna. Läksime kell 8. Sest ühel tüdrukul varastati käekott ära ja oli jamamist.
Siis läksime ..mis see on..observatoorium? Kuskil mäekünka peal,kell oli 9 õhtul,nägin tervet Santiagot öötuledes. Oh seda ilu:)
Siis oli väike jutuajamine astronoomiast ja planeetidest,ja õue,teleskoopide juurde.

MA NÄGIN JUPITERI!:D
Aga feil....IGA öö,ma vaatan,et mis täht see seal KÕIGE eredamalt särab,on see lõunatäht vms? Ei,sain eile teada,et see on JUPITER. SIIT NÄEB JUPITERI. Võimalik,et eestis ka,ma ei tea, aga siin IGA ÖÖ,ma vaatan JUPITERI:D aga see on valge. Vaatasime teleskoopiga ka. Nägin ta 3e kuud ka,Io oli kahjuks teisel pool. Siis vaatasime teisi tähti. Nagu..kas te teadsite,et tähed on värvilised? Seal oldi tähed,mis punased,sinised,rohelised. Meile tunduvad nagu valgetena. Nii äge.
Ja siis AMBURI TÄHTI(jou,ma ambur).
Eestis ei teadnud kudias vaadata,seal laseriga näidati. Ja ma nii uhke. Teate,et need Amburi(saggitariuse) tähekombinatsiooni 3 tähte opn TÄPSELT GALAKTIKA KESKEL? NAGU NII ÄGE. ja siis ma edivistasin,et jaa,ma tean,ma olena alati keskel:D ja see oli samal joonel minu juhtplaneedi,jupiteriga ka. Ok,teid ei huvita,aga ma olen ju see amburi hull,seda oli niii mõnus vaadata:)
Los Andeses olime kell 12 õhtul.

Muud pole praegu...
Varsti jälle,sest MUL ON NÜÜD INTERNEEEEETTTTTTT!D Kahju et kiired ajad,väga ei saa nkn tulla,niiet emme,ma ei tea kas me laivis rääkida saame. Vähemalt saan kirju kirjutada:D Ja blogi.
Homseni!

6 comments:

  1. Tagasitulles hakkab minu pere sööma liha ja kotlette pohlamoosiga ja juustu moosiga:D:D lisakilosid peavad ka teised saama mitte ianult mina:D
    ma mõtlen ka iga öö tähtede üle. aga ma mõtlen milline neist kõige eredamalt särab...:/

    ReplyDelete
  2. ma ARMASTAN kotlette pohlamoosiga. aga siin ma söön ka juustu moosiga. midagigi sarnast. too mulle norra pohlamoooosi. ma toon sulle hello kitty pastaka:)

    ReplyDelete
  3. aa muide, ma avastasin et mul ei ole tead seda kotti kuhu hambahari ja dušigeel ja deodokas jne panna eks, kui kuskile reisile lähen onju (tead küll need mingid siuksed väiksed lukuga vms) anyway ma tõsiselt kaalun endale hello kitty oma osta:D

    ReplyDelete
  4. MIKS???:Dkusjuures mu bändi Jonas Sistersil on juba mega palju laule:D

    ReplyDelete
  5. kuule see hilinemisevärk oleks pöörfi mulle ju :D ma olen mingi viimased 2 nädalat lihtsalt sisse maganud IGA PÄEV , mingi 4ndasse või 5ndasse tundi ilmunud , niiet norm :D

    seda kaa et AMBUR POWER

    ReplyDelete
  6. AMBUR POWEEEEEEEER!:D
    misasjaaaaa,su vanemad ei aja sind üles?:D no ul lebo,ema ütmes et "kui sa ei taha koooli minna,ära lihtsalt ärka,ma ei hakka sind jõuga kooli suruma". MÕNUS!:D Koolis ka,kedagi mu hinded ei huvita ja YFU ütles ka,et suht savi,peaasi et vahel kohal käin:d pöörfi:D

    ReplyDelete