Wednesday, October 7, 2009

jou

Siimaani ei koli,siiamaani pole internetti. Isegi l2pakat pole. Mul olid seal nii plju filme,mida igavusest vaadatasin,nyyd ei saa sedagi. MEa kysis endle,j 2 p2eva ei tea kus on:D ta v2idb,et kuskil yritb parandda(sest ka uues mjas ei l2inud nett t66le). ,miks?:D Sest ma mingi m2ssasin ja suutsin WIFI v6imaluse enda arvutist unintallida v6i midagi. nagu alati:D

Ag kuna ma niipea vist ei koli,nad hakkasid seal seinu v2rvim,siis nats kirjutan 2ra,mis teinud olen:D P2rast raske meenutada.

NELJAP2EV
Sellest tasub nats r22kida. Iga klss peab l2bi tegema missa,et vaid yks klass istub seal kirikus,tundi aega. Mingi preester tuli k. Tundide ajal. SEE OLI NII NALJAKAS:D Lihtsalt,laulsime 40 tydrukut me, usulaule,r22kisime Jumalast,kuidas temaga suhelda ja v2rki(pidage meeles,mitte vaid s6nad,aga pange hing ka sisse!!!!) Ja siis mingi k6ik nutsid seal:D Nagu,preeter r22kis midagi Jumalast ja andestusest,k6ik nutsid,ma ausalt yritasin naeru tagasi hoida:D Siis oli naljakas see,et me k6ik seisime(laulsime),j siis laulu l6ppedes k6ik p6lvitasid ja palvetasid midagi. Ma ainukese tobuna seisin sel, 2 minutit umbes:D g ma ei hakka p6lvitama ja Jumalat solvama ju,sest minu jaoks ta eksisteerib vaid muinasjuttudes.
Aga jah.
Siis andsime enda jumalaannid,ehk mingi jook ja mingid ehted preestrile,ta lubas need hiljem armulule v6i ma ei tea kuhu viia,joogi j6i ise 2ra,midagi m6misedes. hea,ei pidanud tundi minema:D
Hiljem olin jalgpallis,kaotasime 7:1,ma sain m6nusalt ropendad eesti keeles niiet et keegi aru ei saa. Ma alalati kuidagi emotsionaalne meeskonnam2ngudes. Ja ma ei kannata kaotamist.

Aa,kodus sain magustoiduks MANNAAPUTRU(kylma) MAASIKAKREEMIGA. ma olin EKSTASIS! est ma ei teadnud,et mannapuder siin eksisteerib..olin alati yritanud kysida,nad ytlesid,et ei. Nyyd h2pi h2pi,saan hakata seda kuumalt ka ehk s66ma. Mul saiast ja kartulist ja lihast k6rini. IGA p2ev,s66n kas kanakoiba v6i lehmaliha. Pole minulik!:D
Muidu s66gid hea,eriti,kui maasika-banaani salatit saan!:D Siin maasikad valmivad just,niiet maasikaid palju!:DOlge kadedad!

REEDE
Pole halli aimugi,mis ma tegin. Aa,3 filmi vaatasin. see on see,kui netti pole. 6nneks on mul arvuti filme t2is. Vatasin l6puks "Ocean 11" j 12 2ra:D

LAUP2EV.
Ehk,olin Santigos. Pidin minema algul Theag,aga ta helistas,et tal ei mahu autosse. Helistan Allile(soomlanna). Saan. Pidime kohtuma kesklinnas kell 12. Olen eestlasele kombeks varem kohal. Alli tuli 13.30. Nii tshiili et on.:D aga s6itsime siis YFU kontorisse,v2ga l6bus,ta on k6ige jutukam inimene keda tean,ja ta pere ka l6bus. YFU korraldas kokkkusaamise vahetus6pilastele ja nende peredele,kes tulla saavad. Mu pere ei tahtnud. Ja see maksis rha k,n6me. Aga n2gin palju s6pru ja j6uan sinna ja kohe k6ik ytlesid,et nyyd siin kuidagi l6busam:D T6in hea tuju:D Tehti m2nge ja s66di liha ja empanadasi. ma osalesin igas m2ngus..nats vale otsus:D
Mu lemmikm2ng..lusikam2ng:

6 inimest seisavd rivis,yks grupp. Kokku oli mingi 5 gruppi. Enamus mehed. Ja siis on lusikas,ja l6ng selle otsa seotud. ja sa pead teisel selle l2bi varruka,selja ja l2bi pykste panema. Lusikat niimoodi jama. Ei oska seleteda. Noh,et lusikas koguaeg riiete all. Pykstest l2bi ajamine oli k6ige raskem. Meestel hea,neil kottpyksid,kukkus kohe alla. ja siis kui alla saab,siis peab selle j2rgmise pluusist ja pykstest l2bi saama,ise aidata ei tohi. L6ng pikk...okei. Ma olin 3s lyli,ainuke naine vist. Minust tagapool oli ka,kahjuks nendeni j2rg ei j6udnudki:D jama oli selles,et mul olid v2ga liibuvad pyksid:D ja sealt oli seda uurt lusikt raske l2bi ajada. :D Ja seks ajaks,kui see 6nnestus,olid k6ik teied grupid ammu l6petanud ja vahtisid kudias poisid mul l2bi riiete yritavd lusikat allapoole saada:D Oi kui naljakas:D
Siis oli m2ng,kus oled partneriga,tool ka. Ja jooksed,v5tad 6hupalli,partner istub,paned 6hupalli teie vahele ja istute katki. ja ajapeale kes kui palju 6hupalle katki istub:D Ma feilisin. :D

Mingi aaeg l6ppes,ja l2ksime Elissa,Alli ja ta vanematega kaubanduskeskusesse, 2 tundi,v2ga l6bus oli. ma proovisin ehitusmeeste riideid selga:D SUUUURED ja erkkollased:D
Ja koju...66sel kunagi.
Minu maja ees leppisime kokku,et alli tuleb minuga kluppi.
Paari tunni p2rast kohtusime,kell 1 vms,ja l2ksime siis Scaliburi, Margarethj ja ta tsikid ja mu suur 6de ja ta mees ka. Me Alliga s6itsime auto pagsnikus,lamades nagu koerad. Liikluskultuur on siin alati "ohutu" olnud:D
Klubis oli tore. Omap2rasel viisin tutvusin klubi omanikuga:D

Seal klubis 3 korrust(suuuuuuur). Aa,alguses sisendes tehti mulle turvameeste poolt(kes eelmisest klorrast juba s6psid),tempel,et olen VIP ja saan 3nda korruse vip ruumidesse:D jei:D
Aga..olin 2l korruel,l2ksin akn 22rde,et 6hku hingta, Hingn,keegi k6rvlaknast v6tb k2e ja kysib kes olen. vaatan,vana mees seal. 40ndates:D Eemaldan k2e ja r22gin ,tuleb v2lja,et ta klubiomanik ja ajasime 10 mintsa juttu seal akendest pea v2ljas. Tore,teeme tutvusi,jaa!:d
Kell pool 5 sain k0ju,imep2raselt vara seekord. Aga Margareth hakkas vinguma.

PYHAP2EV.
"rkan taas yksikus majas. ma elan seal yksi. Syya ka polnud. Helistan Belenile,kysin,kuidas uude majja minna ja l2hen. Megakallis:S See linnat v2ljas ka,niiet tksos6it sinna kallim. Aicarramb. Aga seal ei teinud midagi,perega veetsime aega ja k2iime v2ljas s66mas. Mina s6itsin atgasiteel pikapi k2rus,aga kuna maanteel on kiirus suur,siis ega see v2ga mulle ei meeldinud:D Muud ei teinud vist.

ESMASP2EV.
Kuna filme ka vaadata ei saanud,sest ema pyhap2eval viis arvuti 2ra,siis l2ksin kell 6 magama, kell 9 2rkasin,s6in saia,ja uuesti magama.
AA:D
KOOLIS:D:D:D Esmasp2eval oli mingi aktus,ma ei saanud yldse aru mis seal tehti. L6puks,suurimad plaksutused tulid,kui KORISTAJAID kallistati direktori poolt. Neile anti kinke ja v2rki. Niiet sain aru,et 2 tundi istusin seal koristajate auks. Koristajate p2ev oli. Armas tegelt..eestis neid eriti ei austata,tehakse nalja pigem. Siin mingi nuteti ja k6ik olid nii uhked ja r66msad nende yle ja t2nulikud. On mida 6ppida siit neilt. Olla t2nulik.

T2n ei teinud midagi,olin Elissaga v2ljas ja k6ht siiamaani naermisest valus.
Neljp2v ekskursioon Santiagosse,fyysikagrupiga,sebisin ka end sisse. Ytlesin 6psile,et kuigi minu klass ei l2he(3 ja 4 klassi fyysikaklassid),aga et ma siiski vahetus6pilane ja tahan ka. Ja minek. Elissa ka:)
Voooooot. Muud midagi pole.

*Unen2gu,haha. Mingi p2v n2gin unen2gu,kudias oli megasuur maav2rin. Ma olin samal ajal koolis...Kuna ma pole iial selgetn2gemisega hiialnud,pole hullu vist?:D
* Blond t6lkes on RUBIA. Ja seda karjutakse mulle KOGUAEG. kamoon,ma maailmaime siin suht. Aga eelmine n2dal sin teada,miks rubia k6rvalt mulle iga p2v ka RUSSIA karjutakse. See t2hendab ka blondi. Kahju neist,kes selle kahe kuu jooksul on mu kurje s6nu saanud tunda,et ma pole mingi russia,t2itsa estonia. Ja kui nad ytlevd,et eii,russia ju,,siis ma vihastun:D aga aeg ka teada saada,mida see t2hendab:D

] Yks p2v oli koolis RIIETUSEKONTROLL. et kas ikka 6iged riided. Kes sai pahandada,et valed sokid,kes selle eest,et kehalsie riietusega(mida ma suht iga p2ev kannan),siis mul vedas. Ma olin pannud enda mustad teksad. ma ei tahtnud siniseid viigipykse panna:D Elissaga me k2ime teksadega,n2eb hea v2lja v2hemalt. Ag mulle ei 6eldud midagi:D ma vahetus6pialene ju:D tegin lolli n2o p2he ja ei 6eldud midagi:DNii hea:D
] Mingi p2ev kooli vahetunnil esines koolihoovis kuulus rokkb2nd. Vot kus vahetunnid:D!
*Mu majal on suur silt SE VENDE,ehk,myygile anda vms. Nii armas.
* Alati,kui koju tahan minna,siis pean karjuma ALOOO!:D(ml v6tit pole,ootan kuni keegi v2rava avab).Ja nii naljakas,h2rmakad teavad. Ega ma ainukesena ALO ei krju,k6ik karjuvad ALOOOOO:D nagu AEE eesti keeles.

OKEI,aeg saab otsa kohe,pean minema.Pole aega kontrollid vigu. Ja siin klaviatuuril enamus t2hti ei toot korralikult,eriti a ja s,niiet vigu pole eriti aega parandada(arvan et neid on,ma ekraani pole vaadanud). Kunagi,uuesti sn,teen ilusamaks lugemise.

T2nud T6nisele,Krlile, Karl-kristjanile, Ukule,Merikesele,Kaisale,Stenelile,Kasparile ja Martinile,kes mind aegaajalt meeles peavad ja kysivad,kudias l2heb:d

No comments:

Post a Comment