Monday, March 22, 2010

Head vaheaega!

Head vaheaega kooli6pilased Eestis. Teil veab,mina ikka kooli homme:)

Olen ika kylmetuse kyysis(jah,6ues on 30 kraadi sooja), aga hakkab paremini minema,
Minu pereolu on v2ga v2ga halb siin ja yks 6de on kodust 2ra lahkunud,ema on ainult enda toas,ei s66 ega tee midagi ja nutab, palju draamat ja kodus nagu leinavaikus.
Oootan juba koooli:/


Muud ma hetkel ei kirjuta,lihtsalt,midagi uut ja huvitavat pole.
Aa,j2rgmisest n2dalast olen kahes jalgpallitrennnis. :)+ J6usaal. Vot kus sportlane v2lja kukkunud:D
Okei,l2hen teen enda matemaatika ylesandeid:)

2 comments:

  1. dont worry, Dumbledore aitab välja ( millegipärast jäi mulle see lause meelde ).
    Küsimusele, milleks elada kui sind paradiis ei oota : Elu on lihtsalt ettevalmistus hingele üheks suureks, uueks seikluseks pärast surma.
    V6i midagi sellist:d

    ReplyDelete
  2. mkm,ma ei usu v2ga et midagi peale surma edasi ootab, parem kui mitte, las mu hing teeb seiklust praegu:D

    ReplyDelete