Thursday, March 18, 2010

Sina oled Euroopast, sina ei tea!!!!

Martinil oli 6igus,blogi oli muutumas maav2rinablogiks juba,niiet r22gin muid asju ja tegemisi,mis viimasel ajal teinud.

Laup2ev l2ksin s6pradega v2lja, saime kokku(Helena muidugi j2i ilusti tund aega hiljaks:D) Maugega,l2ksime Espacio Urbanosse,vabaajakeskusesse,kus kohtusime poistega ja Vivianni ja Andreaga, alatine seltskond meil,kitarr kaasas,ostsime sn2kki ja l2ksime parki.
Park siin on ilus,meeletult suur,keskel laulukaar,tiik selle ees. Seal tegid rulataja hyppeid,p66saste taga sahistavad noorpaarid ja koerad ajavad yksteist taga ning meie,kummikommid suus ja kitarr k6lamas.
V2ga ilus 6htu oli:)

Pyhap2eval oli 6dede ja Jonathaniga filmi6htu,kuid film ise oli nii ajuvaba, "Isla de Nim", ehk Nimi saar v6i midagi. Ei meeldinud,kyll aga meeldis kaks pakki popcorni ja 2 viinamarjakobarat,mis mu k6htu lendasid.

Esmasp2ev oli kaks esimest tundi kehalised ja need yldse ei meeldi mulle.Kusjuures,ma olen alati esimesena koolis,kuna me lahkuma meie kodust 7.20, 7.30 avatakse koolis uksed ja yldiselt j6uan t2pselt sel ajal kui uksi tehakse lahti. Kuna Anita ja Jonathan t66tavad Santiagos,peame varem lahkuma,et nad 6igeks ajaks t66le j6uaks ja Rositagi kooli viiks.
Kehalises me siis m66tsime ja kaalusime. Ma olen 177 cm!!! Eestis olin veel 175:) Kehakaalust ma parem ei r22gi. Aga viga pole.

Ja t2na oli mul koolis esimene tyli moodi asi. J2eti peale tunde ja anti lisakodut66d(2-3 lehte inimevolutsiooni konspekti".
Nimelt...ajaloo6petaja tohutult meeldib mulle,nii karismaatiline! Kuid tal on v2ike viga- feminist.
Niisiiis alustaski tundi,r22kides, et inimeste viimane liik pole mitte homo sapiens sapiens, vaid feminino sapiens sapiens,ja mehed on primaadid! K6ik naersid, v.a Helena. Siis r22kis,et mehed olid nii lollid ja siiamaani, et kui ta laseb oma abikaasal ta k2ekotti diivanilt ulatada,siis mees kysib,et kus k2ekott on,t6i sellise n2ite.
Siis r22kis,et kui poleks olnud naisi,kes l6id p6llumajanduse,siis poleks evolutsioon edasi arenenud.
Siis t6i n2ite,et kui anda kaks erinevat roosat v2rvi mehele n2ha,siis mehe jaoks on m6lemad roosad,naiste jaoks aga kas fuksia v beebiroosa vms. Siinkoha peal olen mina kyll siis mees,sest ma ka ei hakka vahet tegema sinepiv2rvil ja kollasel.
Siis r22kis,et tegelikult on naised palju palju v6imsamad,kui mehed ja t2nu naistele on meil k6ik ja naised on parimad. Kysisin pinginaabrilt,et mida toimub,ta ytles,et ta ongi selline feminist koguaeg olnud.
Siis tuli hetk,kui ta l6petas,ja kysis,kas keegi tahab arvamust avaldada. Arvata on,et Helena k2si kohe t6usis.
Alustasin nii:" Minu teada on k6ik maailma suurimad kunstnikud olnud just meessoost,niiet oleks v22r 6elda, et mehed ei n2e v2rve ja ei jaga kunstist raasugi."
6petaja tabav vastus oli muidugi:" Ei Helena, tegelikult olid naised palju suuremad ja paremad,lihtsalt ajalugu on meeste poolt kirjutatud ja naiste kunstist ei r22gitud,kuid olen kindel et naised tegid kunsti paremini".
Ytlesin,et minuarust on nad v6rdsed,ning "ma n6ustun teiega señora p6llumajanduse osas,kuid minuarvates on asi v6rdne- me poleks hakkama saanud ilma naisteta ja p6lluharimiseta EGA meeste ja lihakyttimisega,mille jaoks naised liiga n6rgad on,ilma lihata poleks toimunud ka taoline evolutsioon . Naised ja mehed ju t2iendavad yksteist. NING, terve ajalugu on t2is meeste tegusi,revolutsioone,filosoofiat,s6du. Samal ajal kui naised olid kodus, yksikud julgesid olla avalikkuses ja teha midagi poliitilist,ikka istuti kodus,kirjutati,oldi lastega ja kokati. Ja need tegevused on SAMUTI t2htsad, kuid ei tohiks unustada et mehed tegid teistmoodi suuri tegusi samal ajal,mist6ttu on nad minuarust v6rdsed,kumbki pole teisest parem".
&petaja: "Helena,mul on TOHUTU austus naiste vastu,mees primaatide kohta ma seda 6elda ei saa. Kuid SINA TULED EUROOPAST, SINA EI TEA".(mida lauset???")
Mina:"Minu teada omab Euroopa rohkem ajalugu kui Ladina-Ameerika"
Siis ma ei m2leta v2ga mis ta ytles, natuke seal arutasime edasi,l6pus ta ytles,et "ma tegin vaid iroonilist nalja. Kuigi mu arvamus pysib,et naised on v6imekamad ja t2htsamad, siis mu n2ited olid veidi irooniliselt ylepaisutatud, et koolis nalja ka saaks".(T6si,terve klass koguaeg naeris kui ta ennem r22kis).
Mina:"Minule isiklikult v2ga meeldib ajalugu,ja ma eeldan et proffessor ei tohiks tunni ajal selle yle nalja teha ja peaks 6petama asju nii nagu nad tegelikult on(mehed ntks ei ole ajudeta ja pole sellist asja nagu feminino sapiens sapiens,mis on m6tlev naine ja mehed ei m6tle).
Selle peale ytles ta, et mul homseks 2-3 lk kirjutada konspekti inimevolutsioonist,ja j2in veel 15 minutit peale tunde.
Peale tundi j22mine oli m6tttetu, niisama r22kisime suht s6bralikult juttu,et tore et ma arvamust avaldasin aga et ma ei tohi kahelda tema 6petamismeetotes. Sorry..kuna minu klassis paljud arvavad, et Prantsusmaa on Euroopa pealinn ja Euroopa on suur riik, siis no ju on 6petamismeetodid valed tihtipeale. Seda ma ei maininud. Sest tegelikult, ta v2ga meeldib mulle.

Koolis ei antud ainukesena mulle muidugi ajaloo6pikut ka,sest ma vahetus6pilane ja ma saan k6ige hiljem,kui teistel k6ik k2es. Kuigi saaine oli t2hestikuj2rjekorras ja ma 4jas. Mis tekitas kurva tuju,sest..mina ei tunne end kui vahetus6pilane,ma tunnen,et olen V6RDNE nendega,ma ei taha erikohtlemist,ei positiivset ega negatiivset. Ma tahan olla yks neist ja olla samav22rne 6pilane nagu teisedki:(.


See selleks, yleeile ytles klassijuhataja, et paljud 6petajad mind kiitnud,et olen t66kas ja tubli,et ma j2tkaks samas vaimus. T6epoolest,ma naudin kooli nyyd rohkem ja 6pin p2ris palju.

Igahommikused palvetamised on ikka samasugused,aga nyyd on lisaks ka sellised l6busad laulu-tantsum2ngud l6pus,mis on ypris l6busad. Peaks videod tegema:)

AA, esmasp2eval k2isin Pamela pool ka,tegime viinamarju shokolaadis ja kypsiseid,kooli jaoks,sest teisip2eval myysime neid koolis:)

Igatahes,ma olen nyyd haige,p6skkoopa p6letik kohe tulemas ja meeletu peavalu ja ma pean seda ajaloo t66d hakkama tegema ja kell palju,niiet tsautsau:)

No comments:

Post a Comment