Friday, March 5, 2010

Natuke veel...

Ehk loetud p2evad koolini. Teate,ma KARDAN. Ausalt. Need kes blogi lugemisega hiljuti alustanud,mainin,et k2in siis katolikus tydrukutekoolis,v2ga...katoliku koolivormiga ja igat hommikut alustan palvetamisega kirikus. Tore.
Kuid,Margareth ytles,et esimesed paar kuud pidid koolis v2ga ranged olema. Kysisin,mism6ttes ranged,ennemgi tundus juba range(tuletan meelde,et vee joomine keelati n2iteks 2ra 30 kraadise kuumuse ajal). Ja Margareth siis r22kis ,kuidas esimesed kuud ei tohi juuksed lahti olla ja k6igil hobusepatsis,kuidas triiks2rk tuleb l6puni kinni n66pida(varem j2tsime ikka k6ige ylemise lahti et hingata saaks),kuidas lips peab olema pingul,koolilogo tohib olla vaid kleidi keskel(ennem me kas yldse ei kandnud seda prossi v6i toppisime paremale-vasakule,mina tegin selle yldse katki),kuidas tumesinised villased paksus sukad peavad t2pselt olema p6lvedeni(varem l6pupoole oli nii palav et keerasime alla), ehted k6ik keelatud,kehalises v6ivad ainult valged sokid olla ja nii edasi. Seet6ttu on minu v2ike hirm kooli suhtes 6igustatud. Sain ka teada,et ma pean ise raamatud ostma. Siiamaani olen kahevahel,kas osta v6i mitte,saaksin ju klassi6dedelt laenata,kuid kui kavatsen ilusti 7-meid saama hakata(7 parim hinne),peaks endalgi olema. Ruttu pean 2ra otsustama sest laup2eval l2hme Santiagosse kooliasju ja riideid ostma.
Kool algab esmasp2eval.


Eile sain ma magama kell 4. Teoreetiliselt t2na.Olin terve eilne p2ev haige ja ei liikunud voodistki v2lja,+ puudus internett,niiet kell 8 6htul taas magasin,kell 11 6htul 2ratas tugev maav2rina j2relt6uge. Peale seda ma magama ei suutnud j22da ja kell 12 peale tulutult v2hkremist voodis l2ksin k66ki ja tegin teed. Seal oli mu ema ees ja koristas ja kokkas,ta alati kokkab j2rgmiseks p2evaks isale l6unas66ki. Niiet yhinesin temaga. Elus esimest korda l6ikasin ise sibulit. H2mmastav. Ja siis lihtsalt r22kisime kella 4jani hommikul,k6igest. Pool aega muidugi minu eesti emast,see on mu host-ema lemmikteema kui v2ga ta armastab minu eesti ema,kuidas ta on nii sarnane talle alates iseloomust l6petades t2htkujuga ja kuidas ta tunneb hingesugulust temaga ja kui v2ga ta teda armastab. Siis mu ema pidas pikka loengut milline inimene ma peaksin Eestis olema- iga p2ev oma vanemaid kallistama ja musitama ja neile 6htus66ki teha iga p2ev ja niiiii edasiii. Eks vaatab mis saab, m6te isegi meeldib!:)
Siis r22kisime igast elufilosoofiat, ja siis hakkasime fotoshoote tegema erinevatest puuviljadest meie kodus. Kas teadsite kui suuuuuuuuuuuuured on pirnid??? Need ei mahu mu k2ttegi 2ra.
Igatahes kell 4 otsustasime magama minna. V2ga tore oli!:)

T2na tundsin end tervelt,internetti polnud,niiet k2isin j6usaalis ja veetsin terve p2eva Rositaga tema toas Hannah Montanat vaadates ja Monopoli m2ngides.
Nyyd saime interneti,oh seda r66mu.

T2na 66sel oli tugev maav2rin Tshiili P6HJAS, Calama ja San Pedro kandis,seal kus oli minu eesti perega reisi sihtpunkt. Sinnamaale ka j6udnud nyyd. Mis selle maailmaga toimub??
See 2010 aasta on alanud katastroofiliselt, Haiti,Tshiili,Euroopas lumi,yleujutsued ja tormid...Mis j2rgmisena?
See ilus ja h2mmastav loodus on ikka nii kuri inimkonna vastu et kole kohe:( Aga karma is a bitch,nagu 6eldakse. Me ise kohtleme loodust hullemini,kas te ei arva?


Tshiili loodus on tegelikult h2mmastavalt kaunis!!! See ka p6hjus miks ma ju valisin ladina-ameerika riikidest just selle. Tshiili mitmekesisus looduse suhtes alustades maailma kuivima k6rvega l6petades j22liustikutega ja maalapiga Antarktikas.
Minu kodu! Niiii ilus!:) Otsisin netist m6ned pildid minu riigist. Tegelt on pilte paljuuuu rohkem ja ilusaid veel,aga siin mingi valik:) :

























Santiago









Ilmad on meil soojad ja 6nneks j22purikad p2he ei kuku. Olge teie ettvevaatlikud nendega! Ja 2rge selle suure sula ajal palju kukkuge.
Meil ikka meeletu kuumus nagu ikka. Ja sipelgaid on TERVE maja t2is,arvutiekranail ka ronivad koguaeg:( Rosita toas on suur pesa,6nneks pole nad k66ki j6udnud.
Aaa,mt2na tegime Rositaga s66giks shokolaadiputru!!!! V2ga huvitav oli!:)

Okei,ma pole midagi informatiivset kirjutanud, niiet l6petan.
Kallid k6igile!:)

5 comments:

  1. vana see rosita on?? :D

    ReplyDelete
  2. Vääga ilus on seal tõesti ! :)
    Ja mul on hea meel, et sina ikka oma blogisse kirjutad :D Eliisel vist pole plaanisgi rohkem kui üks postitus kuus teha. :D
    Väga huvitav on lugeda (:

    ReplyDelete
  3. unustasin postitusse lisada , et

    tervitused teile sinaa , :)

    gerly :)

    ReplyDelete
  4. Ait2h Gerlyy!:) Kuid jah, yritan siin ilusti t2ita ,nagu olen lubanud:D
    Eliise on 6ige tshiili naine!:D "Kyll homme j6uab":Dmañana suhtumine.:D

    ReplyDelete